Skocz do zawartości

Roccogiani

Użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1.9
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sanok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Roccogiani

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. hej, mój numer Tel 730-774-777

     

    mam ten sam rok,ten sam silnik,mam te same objawy odnośnie ciężko chodzącego lewarka po nagrzaniu, proszę powiedz jak rozwiązałeś problem?

  2. Witam Mam dość nietypowe pytanie jaka może być przyczyna ciężko chodzącego lewarka na boki jak silnik jest nagrzany. Zimny silnik wszystko ok. Przykład Jadę na biegu 2 chcę zmienić na bieg 3 przesuwam lewarek do przodu i powinien wskoczyć na środek i do przodu włączam bieg 3, a z 2 na dam do przodu to zostaje z boku i jakbym nie przesunął w prawo tylko popchałbym lewarek to przodu to włączę bieg 1. Przykład 2. Auto stoi wyłączony silnik nagrzany lewarek na środku ruszam na boki ciężko chodzi i nie wraca sam na środek jak go pociągnę w do kierowcy lub do pasażera. Biegi wchodzą lekko więc to raczej nie jest skrzynia. Auto to Audi a4 b6 2004 rok skrzynia 6. Proszę macie jakieś pomysły co to może być?
  3. Masz na myśli turbiny z Intercoolerem a mogę gdzieś jakiś schemat znaleźć które to przewody i w które miejsca patrzeć bo te wężyki cienkie co idą do podciśnienia od zaworów do EGR i to zaworu tego z przodu koło turbiny to są OK. pozdrawiam
  4. Witam Od jakiegoś tygodnia podczas dodawania gazu słychać delikatny świst "coś takiego jakby ktoś gwizdał" ale to jest delikatne troszkę słychać ale nie bardzo. pozdrawiam i z góry dziękuję.
  5. Witam wiesz ja własnie mam letnie opony 235 i to pewnie przez to. chyba zmienię opony na 205 i może coś to pomoże. Własnie tak myślałem że to może być sprawka opon. dzięki i pozdrawiam
  6. Witam Wczoraj myłem samochód z tego zimowego brudu. i zauważyłem na przednim prawym nadkolu w jednym miejscu pęcherze a od środka już korozja. Czy ktoś miał taki przypadek? Zrobiłem delikatne zaprawki od środka ale pęcherzy nie ruszałem. Na wiosnę trzeba będzie to zlikwidować. Ale co robić? lakiernik i malować cały błotnik. Jak ktoś miał taki przypadek proszę o poradę jak to zrobić. Bo pomaluję cały błotnik i po następnej zimie dalej pęcherze wyjdą. Moje auto Audi A4 B6 1.9 TDI rok. 2004. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc, radę.
  7. Witam wszystkich Mam takie pytanko. Chciałbym wymienić świece żarowe tylko nie wiem czy na ciepłym silniku wykręcać czy na zimnym. Jedni mówią że na zimno jedni że na ciepłym. Wiec nie wiem. Proszę o poradę. Z góry dziękuję. pozdrawiam
  8. Akumulator jest oki filtr zmieniałem w lutym 2011 r. a zrobiłem na nim 6000 km. więc to raczej nic. A tak wracając do sprawdzenia świec jaką powinny mieć oporność? Dzisiaj to złapał za pierwszym razem a było -12°C. wiec nie wiem. Sprawdzę jeszcze te świece zobacze tylko porsze napisz jaką powinny mieć opornośc. pozdrawiam
  9. Witam Mam takie pytanko przy obecnych temperaturach -18°C i więcej ciężko pali mój silniczek 1.9 TDI 130. Zagrzeje raz świece cofne zapłon drugi raz i zapalam nie załapie, znowu zrzeje świece i palę nie załapie i tak nieraz 3 , 4 razy i dopiero załapie (np. stoi 8 godz. i palę ). Nie wiem może świece coś niedomagają. Ja sprawdzić czy działają poprawnie. Bo jak jest ciepły to pali bez problemu i wcześniej jak nie było takich mrozów tak ok -5°C to za pierwszym razem zapalił. Ale mimo wszystko chciałbym sprawdzić świece tylko w jaki sposób to zrobić? zrobię to sam czy trzeba jechać gdzieś do mechanika. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. pozdrawiam
  10. Witam Dzisiaj stała mi się następująca rzecz rozsypało się łożysko na kole pasowym alternatora czy ktoś wie jak to samemu zrobić? czy raczej nie ma co się pobierać samemu. I bardzo bym prosił o jakiś schemat jak ma być założony pasek alternatora. pozdrawiam
  11. Dzięki wam za wszystkie rady. już znam kod lakieru jest wszystko oki. pomaluję i będzie lux. pozdrawiam
  12. Roccogiani

    KOLOR

    Cześć wszystkim Mam takie pytanko jak mogę sprawdzić kolor mojego samochodu gdzie on jest napisany? Mam uszkodzony zderzak i chciałbym kupić lecz nie wiem jaki mam kod lakieru. czy po numerze Vin sprawdzę. Mam kartę z danymi ale w punkcie : Farbe das Fahrzeugus jest napisane Grau 5B5B czy to jest kod lakieru wszyscy np. na allegro podają inne i nigdy nie spotkałem się z takim oznaczeniem. Proszę jak coś będziecie wiedzieli dajcie znać. pozdrawiam
  13. Witam Mam małe pytanko gdzie mogę skasować inspekcję Service??? czy na dowolnej stacji można to zrobić???
  14. Cześć wszystkim Ja mam sedana i tak samo jest w przypadku sedana???
  15. Sprawdziłem czy jest olej z drugiej strony silnika w gumowym przewodzie tym takim grubym. Jest delikatnie z oleju ale nie dużo. A jeśli EGR do wymiany to jakie objawy mogłyby występować bo nic nie zauważyłem żeby jakiejś zmiany były przy pracy silnika czy podczas jazdy??? wymienię oring i zobaczę. A jeśli trzeba będzie wymienić Egr to w jakich granicach cenowych to będzie się mieściło??? Mam nadzieję że to tylko oring .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie