Skocz do zawartości

yopuss

Użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Avant

Osiągnięcia yopuss

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Podepnę się po temat, u mnie zauważyłem inny problem. Nie wiem czy po prostu ESP tak działa czy coś jest nie tak. W skrócie opiszę sytuację: Pojechałem sbie w bieszczady na weekend. Ponieważ droga dojazdowa do posesji jest tylko częściowo utwardzona i pod górkę jak popada jest problem z wyjazdem (usypałem dwa pasy zjazdowe, niestety jeden z nich już się zagniótł). Zbieram się do wyjazdu, zagrzałem silnik (jak zawsze) ruszyłem i wyjechałem przed bramę żeby ją zamknąć. Po zamknięciu siadam do auta wrzucam 1, delikatny gaz i nic. ESP się nie włącza a prawe koło buksuje. Musiałem znowu wysiąść, otworzyć bramę, cofnąć i rozpędem wyjechać. Mam pytanie czy ESP nie powinno się włączyć, przyblokować prawe koło i przerzucić napęd na lewe, które stało na kamieniu? PS myślałem, że ten model ma EDB czy jakoś tak (chodzi mi o blokadę dyfru) pozdrawiam
  2. Ostatno wymieniałem termostat i problem narazie zniknął więc odpuszczam VAG-a póki wszystko jest OK
  3. Jeszcze nie załatwiłem tego problemu, ale dzwoniłem do serwisu i mówili, że na 90% pada siłownik, ale muszą to sprawdzic i nie ma co w ciemno zamawiać nowego. Jak się uporam to napiszę
  4. Jeżu miałeś rację, wymiana termostatu załatwiła sprawę, okazało się, że stary wisiał cały czas na 1 stopniu otwarcia
  5. Witam! Podepnę się pod temat. U mnie znowu posdczas jazdy na trasie silnik ma 70oC, czasami w korku sporadycznie dojdzie do 90oC. moje pytanie brzmi czy tak ma być czy coś jest nie tak? pozdrawiam
  6. Dzięki filtr już założony, a kupiłem BOSCH-a suchy, myslałem o K&N mokrym, ale z własnego doswiadczenia (motocykle) wiem, że jest tonieopłacalne, parę koni wiecej, a więcej syfu trafia do silnika i częściej go trzeba czyścić. Na plus to, że wystarczają na 100kkm.
  7. Witam!!! Zakupiłem dzisiaj nowy filtr powietrza, ale nie wiem jak go wymienić. Z kabinowym nie miałem problemu, ale w tym wypadku nawet nie wiem gdzie się znajduje. Proszę o pomoc pozdawiam
  8. siemka, vag-a jeszcze nie było, dam na sprawdzenie jak będę sprzęgło wymieniał to dam znać co wyszło ps coś musi być nie tak bo czuję spadek mocy silnika, czy na vag pokazuje błąd przepływomierza albo turbo?
  9. Witam!!! Parę razy pojawił mi się dziwny problem, a mianowicie podjechałem pod sklep (silnik ciepły), zgasiłem silnik, wszedłem kupiłem wodę, (trwało to wszystko może 3min) zapalam ponownie silnik, a ten z marszu wchodzi na 1200obr i stoi. Dodaje gazu, puszczam, dalej nic. Ruszyłem w stronę garażu, przejechałem jakies 300m zatrzymuję się obroty już w normie. Innym razem przy dojeździe do skrzyżowania to samo tylko auto 1500 złapało, a na następnych światłach było już OK. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Niedługo wybieram się do serwisu na wymianę sprzęgła z dwumasem i każę im sprawdzić na WAG-u. Gorzej jak komputer nie pokaże żadnych błędów. Jeżeli macie jakies pomysły to piszcie pozdrawiam
  10. Witam!!! Jak w temacie, mam problem z otwieraniem klapy bagażnika za pomocą przycisku/pilota. Problem ujawnia się jak jest ciepło, w zimie nie występował. Zdemontowałem tapicerkę bagażnika i sprawa wygląda tak: po pierwszym naciśnięciu przycisku siłownik wciąga cięgno na jakieś 3/4 (klapa nie otwiera się), za drugim razem już idzie do połowy, za trzecim ledwo szarpnie cięgnem, a za każdym następnym tylko go słychać, ale się nie rusza. Wtedy muszę odczekać chwilę, żeby siłownik znowu zaczął poruszać cięgnem i tak w kółko. Jak jest zimno lub samochód stoi chwilę w chłodnym miejscu (np. w garażu) klapa się otwiera bez problemu. Na wszelki wypadke posmarowałem cięgno i wszystkie elementy ruchome, ale nic nie pomogło. Czy jest to wina siłownika (pod wpływem temperatury coś w nim puchnie i się blokuje itd.) czy winy nalezy szukać w jakimś przekaźniku itp. pozdrawiam i prosze o pomoc
  11. Witam!!! Przymierzam się do montazu haka holowniczego w mojej Audi, nawet zadzwoniłem do gościa co się tym zajmuje i powiedział mi prawie 1000pln za hak z modułem + koszt montażu. Spelowałem troche na allegro i zauważyłem, że podana cena u niego jest mocno zawyżona. Koleś zgodził się na montaż dostarczonych przezemnie podzespołów. Jest jeden problem nie wiem jakiej firmy hak zakupić i jaki moduł do mojej wersji przychodzi. Proszę o rady pozdrawiam
  12. Dziękuje za odpowiedzi, zadzwonie do ASO i im zlece ustawienie zbieżności bo na warsztacie którym robiłem twierdzili, że tylną oś ustawia się tylko w wersji AWD. pozdrawiam
  13. Temat można zamknąć, już udało mi sie rozpracować nakrętkę
  14. Witam!!! Kupiłem dzisiaj nakrętke zabezpieczającą koło zapasowe (jak kupiłem samochód to nie było) i pojawił się problem. nakrętka jest za długa i po zakręceniu nie domknę pokrywa bagażnika. Na nakrętce widziałem, że jest regulacja tylko nie wiem jak działa. Próbowałem podważać zapadki, ale nic nie ruszyło. Proszę o pomoc
  15. Temat przeniesiony na , przepraszam za bałagan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie