Skocz do zawartości

homelink programowanie

tiger188

Rekomendowane odpowiedzi

witam , 

Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 z 2003 roku, auto wyposażone jest w system Homelink, grzech było by z tego nie skorzystać. Niestety pomimo stosowania się do instrukcji nie udaje się zaprogramować, problem powstaje już na etapie zeskanowania przez system Homelink pilota do bramy, samochód powinien mrugnąć kierunkowskazami i przyjąć kod, ale tak się nie dzieje. Centralka bramy pracuje z pilotami o kodach zmiennych na standardowej częstotliwości. Może miał ktoś z tym styczność i ma jakieś wskazówki.. 

edit:

udało sie zapisać pilot w pamięci homelink, natomiast problem teraz jest w zapisaniu pilota homlink w pamięci centralki. Samochód jest z niemczech i raczej powinien byś kompatybilny z naszymi bramami. 

Edytowane przez tiger188

I just programmed my B6 A4 home link system...and I saw someone asking how to do it! So here is a step by step procedure:
(you will need an existing remote control for your garage)

1. Turn the key to the ON position during this whole procedure leave it in that position (do not turn on the engine) and put your parking brake ON
2. To clear the system of any programmed openers or transmitters (good idea if you just got the car or moved) Press and HOLD button I & III simultaneously for 20-30seconds
3. Memory will clear and you will notice the LED flash differently
4. To program the remote choose one of the buttons on the home link I or II or III and hold until the light starts flashing slowly (you now have 5 Minutes to program the existing garage remote while the car is in program mode. Auto program mode will turn off after 5 minutes and flash the hazard lights if the remote wasn’t found)
5. Take your existing garage door opener (remote) and point it just below the passenger headlight and hold the button on the remote until the hazard lights flash 3 times
6. Homelink has been programmed.
7. Turn the key to the off position and back to ON and test if it has been programmed (note the car has to be in park for this to work as far as I have tested)

For some garage door opener systems you will need to do some additional programming and do the following procedure (if the LED on the home link flashes really fast and then slow after 2 seconds):

8. Once you have completed steps 1-7 go to thegarage door opener (the big motor unit that opens the garage door) and press the Learn button
9. There should be some sort of light or LED flashthat shows you that you are in programming mode
10.Go back to your car and press and hold the programmed button until the Light on the opener flashes
11. Open your garage door manually (at the switch not with a remote) this will exit programming mode

P.S. Nie chce mi sie tlumaczyc :) poradzisz sobie ?

witam, 

Dziękuje za podpowiedź, natrafiłem na ten filmik już wcześniej.

Niestety nie jestem wstanie zmusić mojego odbiornika przy napędzie do zapamiętania Homelinka jako pilota. Podczas programowania innych zwykłych pilotów dodanie pilota trwa 2-3 sec ( przytrzymanie klawisza na pilocie), natomiast homelinka z audi po mimo wielu prób i rożnych kombinacji nie chce przyjąć.

Znalazłem jeszcze coś takiego ale to tylko powtórzenie tego co napisał @kokojumbo
http://www.homelink.com/program/instructions/us/5/0/4/_2004/142/7/0/0/2/0/5/0/0/0/usenglish

po vinie sprawdziłem że jest wyposażony w 

Vc1 Pilot Do Otw. Garażu 

Edytowane przez tiger188

Przepraszam że tak późno, ale udało mi się spędzić cały urlop bez dostępu do komputera :)

Tak, zrobiłem kroki od 8 -11, w skrócie jest to nauczenie steronika bramy nowego "pilota" ( homelink). Niestety ten sterownik nie chce zaakceptować homlinka Audi jako obsługiwanego urządzenia. 

Wpadłem teraz na pomysł że muszę spróbować u jakiegoś znajomego z innym sterownikiem czy się uda,

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie