Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 23.04.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    4 punkty
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf
    4 punkty
  3. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf
    3 punkty
  4. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  5. Co to jest karta CD? A może chodzi o kartę SD? Co do formatów plików obsługiwanych przez MMI:
    2 punkty
  6. http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi
    2 punkty
  7. Witam, długo mnie nie było a w między czasie co nieco się zmieniło. Światła przód, nie wymagają żadnych zmian (w modelu 2020). Światła tył, amerykańskie lampy sprzedałem a EU (ROW) kupiłem na Allegro i zakodowalem. Było dużo taniej niż przerabianie bo zostało mi 200zl w kieszeni:). Co do różnicy wtyczka gniazdo w tylnych lampach wystarczy nóż do tapet i krótka operacja na wtykach. A teraz trudniejsza część. W dniu wczorajszym wymieniłem stacje (czytnik MMI) na wersje europejska. Dzisiaj będę się bawił z kolegą i komputerem. Na dziendobry mogę powiedzieć, (bez kodowania) że działa radio DAB (miejsce anteny satelitarne trzeba dać antenę DAB (jest inna Fakra więc trzeba wymienić) a antena z SAT (Syrius) zostaję. Sam czytnik trzeba wkodowac też do samochodu. Działa też karta SIM w czytniku SIM bo jest europejska. Zadziała też SOS bo ma połączenie trzeba tylko kodować. Do rozwiązania pozostanie wymiana anteny bram i zakodowanie jej (można obejść kupując moduł do barmy ale to proteza bo co gdy mamy wiele bram albo sprzedamy samochód.... Cóż jak się uda będzie wszytko działać.... A, działa też LTE wewnętrzne AUDI więc mam nadzieję że zadziała też AudiConect . Ale to jutro. Moje Audi w USA pracowało z AT&T....a teraz nawet nie wiem ale po wymianie na wersje EU czytnika jest i dziala LTE wbudowane w MMI. Wrócę szybko jak coś się wyjaśni. (pisane na smartfonie) jutro poprawie błędy. przepraszam
    2 punkty
  8. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  9. W mojej Q5 też trzeszczała panorama. Mega wkurzające! W akcie desperacji popsikałem wszystkie prowadnice i uszczelki smarem silikonowym w spreju. Nastąpiło znaczne wyciszenie, jest dużo lepiej. Teraz znalazłem taką instrukcję: https://drive.google.com/file/d/1fCkxir9rpF1UVS_cUqJcdwCjV1ez-jYZ/view?usp=sharing
    2 punkty
  10. Podpiąć auto pod komputer i sczytać błędy zapisane w sterownikach. Bez tego to jak wróżenie z fusów.
    2 punkty
  11. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    1 punkt
  12. Witam, Kupiłem Audi a4 b7 2.0 tdi 2005r. z Francji. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić dane tego auto po numerze VIN? Czy jest ktos kto rozkodowuje te numery? Proszę o pomoc. Nr vin : WAUZZZ8E55A523479 Pozdrawiam Damian
    1 punkt
  13. Cześć, Posiadaczka audi a3 sportback Nic nie wiem, tylko jezdze Będę zagladać Pozdrawiam
    1 punkt
  14. Temat stary, ale odpowiedzi nie było. Otóż prąd do lampy wewnętrznej przechodzi przez płytkę lampy ZEWNĘTRZNEJ. I tam trzeba szukać braku styku. Kiedyś tak było w maluchu 126: jak nie świeciła prawa tylna lampa, to bardzo prawdopodobne, że uszkodzona była właśnie lewa (czy na odwrót)
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Procedura zaczyna się od suszenia, sprawdzenia nacieków i przepięć. Dobra suszarka na moduł i powinno ustąpić. Jeździć jakiś czas na włączonej klimatyzacji.
    1 punkt
  17. Radosna twórczość poprzedniego właściciela.
    1 punkt
  18. Witam. Mam mały problem z zawieszeniem ciężki do zdiagnozowania. Od jakiegoś czasu trzeszczy mi zawieszenie z przodu. Problem słychać jest podczas przejazdu przez wzniesienie, próg zwalniający, nierówna nawierzchnie i nie jest to pukanie tylko trzeszczenie. Trzeszczenia zupełnie nie słychać na dziurach. Stan zawieszenia idealny zero luzow. Sprawdzone przez 2 mechaników i stacje diagnostyczna. Na ostatniej wizycie u mechanika przypuszczano tuleje wahaczy. Wymieniłem je i nic nie dało. Przy okazji sprawdzili drążki i łączniki stabilizatora są w idealnym stanie. Trzeszczenia słuchać tylko na nierównościach głównie na progach zwalniających, nie słychać tego np podczas bujnia autem na postoju. Jest to strasznie drażniące. Pomoże ktoś w tej kwestii???? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    1 punkt
  19. Musisz poprosić kogoś kto ma A1, bo ciężko o zdjęcie w necie. choć jest trochę wtyczek na ALLE, poprosiłbym o zdjęcie od tyłu wtyczki lub zestawu naprawczego wiązki i masz bezproblemowo układ kabli.
    1 punkt
  20. 1 punkt
  21. Wytarłbym dokładnie i sprawdziłbym na biegu jałowym gdzie się poci lub przecieka.
    1 punkt
  22. Stawiam na poluzowanie jakiegoś elementu w komorze silnika. Spróbuj stetoskopem znaleźć źródło hałasu
    1 punkt
  23. Miałem kiedyś podobny problem. reset akumulatora wystarczył.
    1 punkt
  24. W zasadzie kompatybilne są, ale trzeba zmieniać gniazda, dodatkowo kodować i wtedy wychodzi skórka za wyprawkę. Więc trza szukać oryginału. Rozejrzę się po znajomych.
    1 punkt
  25. Jeszcze tak dla potomności lista kodów dla Twojego autka w załączniku. Kody VAG 2017.xlsx
    1 punkt
  26. Dla potomnych zostawie info ze MB Xplore przy stopach dla Q5 od góry relingu do góry najwyżeszgo punktu stopy/maskownicy ma ~7.5cm a Thule WingBar Edge o ponad 11cm Pozdrawiam
    1 punkt
  27. Problem rozwiązany, musi być dedykowane do tego modelu koło dojazdowe składane.
    1 punkt
  28. Też miałem problem ze światłami, okazało się, że mikrostyk był do wymiany.
    1 punkt
  29. Zacząłbym od podłączenia interfejsu diagnostycznego i sprawdzenia, czy nie ma jakichś błędów zapisanych w sterownikach.
    1 punkt
  30. "Wlepka" zazwyczaj jest naklejana na blachę karoserii w obrębie miejsca na koło zapasowe. Z ciekawości sprawdziłem u siebie jak to wygląda i też nie mogłem jej znaleźć, bo wszystko wyłożone tym styropianem. Może jest gdzieś pod spodem. Taka sama wlepka z kodami wyposażenia powinna znajdować się też w książce serwisowej pojazdu:
    1 punkt
  31. Według ETKA lampy o numerze 8P0941004AJ zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BB, te z kolei zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BL, a te zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BP.
    1 punkt
  32. Tryb Long Life (zmiana oleju co 30 tys. km) nie jest zdrowy dla silnika. Zmieniaj olej max. co 15 tysięcy km.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Czy do tego przyciemniania szyb ściągane były tapicerki drzwi i "dłubane" coś wewnątrz? Za sterowanie lusterkami odpowiadają moduły/sterowniki w drzwiach. Może podczas prac rozpinane były wtyczki i na koniec coś nie zostało wpięte z powrotem, albo co gorsza urwano jakiś kabelek? Dobrze by było podpiąć komputer diagnostyczny i sprawdzić, czy nie ma błędów w sterownikach.
    1 punkt
  35. Niestety, ale posiadam dokumentację do Q5 tylko do 2016. Myślę jednak, że w nowszych Q5 procedura demontażu lamp będzie podobna lub nawet identyczna jak ta poniżej:
    1 punkt
  36. Po objawach sądząc, to ta rurka to odpływ skroplin z parownika. Ale po stronie kierowcy? Normalnie w A4 B6 odpływ skroplin jest po prawej stronie w okolicach lewej nogi pasażera. Żeby się do niej dostać trzeba wyjąć schowek oraz odchylić wykładzinę osłaniającą tunel i tam jest ta rurka. https://a4-klub.pl/topic/282013-...5316180
    1 punkt
  37. Szukaj dobrego elektryka samochodowego. Po takiej pomyłce w podłączeniu biegunów akumulatora mogły spalić się nie tylko bezpieczniki czy przekaźniki, ale również elektronika w sterownikach.
    1 punkt
  38. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00883
    1 punkt
  39. Witaj na naklejce masz 77kw i niema wpisu DPF M5S na dole jest kod 7GN to fabrycznie nie ma Jak jest 7GG i wpis to jest / był fabrycznie
    1 punkt
  40. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8L, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. W celu zmniejszenia wielkości pliku, instrukcja została spakowana do formatu RAR. Instrukcja_obslugi_Audi_A3_8L.rar
    1 punkt
  41. to tak jakby zadać pytanie koza czy ogier
    1 punkt
  42. Przed chwilą pobierałem i u mnie pobiera normalnie do końca - spróbuj jeszcze raz.
    1 punkt
  43. Temat przeniosłem do bardziej ogólnego działu.
    1 punkt
  44. Wyposażenie w załączniku.... Takie rzeczy to tylko w Erze... BFB.pdf
    1 punkt
  45. Dzięki za pomoc , a w sprawie przebiegu/napraw coś wiadomo?
    1 punkt
  46. No no Panie Jeżu Szacuneczek za tak szybką odpowiedź i pomoc. Wieczorem sobie wszystko na spokojnie sprawdzę. Pozdrawiam
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie