Skocz do zawartości

Igorch

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Odpowiedzi opublikowane przez Igorch

  1. Z poziomu VCDS w liczniku miałem wybrany jezyk niemiecki a komunikaty były po polsku wiec pewnie dlatego jest tak i u Ciebie, zalezy co ma wgrane mmi, kwestia teraz tego jakie posiadasz MMI? STD czy High, jakiś spec od nawigacji powinien sobie poradzić, z High chyba bedzie łatwiej, mozesz sprawdzic w kodawaniach MMI w VCDS kontroler 5F tam sa od wyboru regiony i próbować zmienić na europe moze to coś pomoże?

    • Like 1
  2. Odpowiem sobie sam, bo naprawiłem błąd:
    Rozciołem go (trzeba deikatnie i nie głeboko, bo w jednym miejscu zaraz za ścianką jest cieniutki uchwyt mechanizmu i jak go przetniemy to chyba już tylko nowy ratuje).
    W środku jest tylko silniczek(bez elektroniki), wygląda na to ze smar który tam był stwardniał/zasechł co spowodowało większy opór działania mechanizmu i pojawienie sie tego błędu, wyczyściłem stary smar i dałem nowy, styk łączenia wtyczki z silnikiem umyłem spirytusem.

    I działa bez błędu

    • Like 1
  3. Witam
    Mam błąd klapki wlewu paliwa:
    Klapka działa normalnie, ale błędu nie da się skasować, zaglądałem tam i widać ze ktoś juz wymieniał ten silniczek, ma date 07.2014 a auto z 2013r, nie zajrzałem do srodka bo jest zgrzany i nie jestem pewien czy uda sie jeszcze ładnie złożyć, moze ktoś rozbierał i wie czy jest tam tylko silniczek czy ma jeszcze dodatkowo styki które to mogłyby właśnie go powodować?

    Jaki powinien być?
    8V0 862 153 A czy 4L0 862 153 D - znalazłem i obydwa niby sa opisane do A3, moze ktoś wymienił i zamienił je ze sobą?

    197644 - Sterowanie odblokowania porywy wlewu paliwa
    B1263 01 [009] - Błąd elektryczny

     

    Błąd Wlewu Paliwa.jpg

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie