Skocz do zawartości

ŚWIATŁA A6 C5 - brak samoregulacji - dynamiczna regulacja zasiegu świateł


Jimy_GM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Wiem że temat wiele razy wałkowany, sam czytałem wiele postow, ale nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie pytania.

Jeśli coś źle wiem to poprawiajcie mnie.

Zacznijmy od tego, że w C5 z 2003r są 2 czujniki z lewej str w pzrednim i tylnim kole, Na ogół problem z samopoziomowaniem polega na przerwanych wtyczkach, brakiem ich styku.

Mam mianowicie taki problem jak większość z Was. Wyświetla się problem z samoregulacją. Autko przed kupnem zostalo sprawdzone w serwisie aso. Wykazali:

Dynamiczna regulacja zasięgu swiateł

4Z7907357

dynamische LWR D09

kodowanie 50

numer serwisu - to już nie istotne :P

1 rozpoznano usterkę

00774 031

czujnik poziomu samochodu tylny lewy -G76

przerwanie/zwarcie z masą

Po tym bardzo dokładnie przepatrzyłem tylny lewy czujnik. Wtyczki w nim jak i w przednim były całe. Rozłączając je spryskałem środkiem do styków. Lecz w tylnim lewym okazało się, że łącznik czujnika z wahaczem jest pękniety i przez to czujnik nie działa.

Moje pytanie jest takie: Jeśli usterka zostanie usunięta - naprawiona łącznik, to co dalej nalezy zapewne skasować błąd.

Czy ktoś zajował sie tym i może podac krok po kroku jak to zrobić? Dodam, że będę jeszcze wymieniał 2 żarówki. Więc i 2 pytanko. Jakie najlepiej kupić aby qmaksymalnie powlepszyć światła mijania. Wiele razy czytałem, że jest to najwiekszy problem naszych autek.

Podsumowując:

1. Po naprawie łącznika jak skasować błąd, krok po kroku - chętnie kupię kabel i program jak ktoś ma namiary lub sam sprzeda.

2. Jakie żarówki kupić - jedną mam już wypaloną a wyczytalem że wymieniać najlepiej parami.

Trochę się rozpisałem więc z góry dzięki za cierpliwość w czytaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując:

1. Po naprawie łącznika jak skasować błąd, krok po kroku - chętnie kupię kabel i program jak ktoś ma namiary lub sam sprzeda.

2. Jakie żarówki kupić - jedną mam już wypaloną a wyczytalem że wymieniać najlepiej parami.

ELo

Zacznę od końca

Jakie palniki masz, D1S czy D2S? Jeżeli D1S to przesrane bo drogie i wybór niewielki. Oryginalne to 4200K, trochę słabo świecą, ostatnio pojawiły się 5000K koszt ok 200PLN za sztukę. Palnik D2S temperatur barwowych pełen wachlarz koszty do zniesienia.

Druga sprawa, po naprawie czujnika będziesz musiał przeprowadzić adaptację ksenonów. Generalnie łatwizna, potrzebujesz vag-a i fejsa. Musisz najpierw sprawdzić napięcie na przednim i tylnym czujniku. Ich wartość musi się mieścić w pewnym zakresie i różnica napięć pomiędzy nimi nie może być większa niż.. Nie wiem jakie wartości powinny być w twoim aucie. W niektórych wersjach może być tak, że jeżeli nie masz spełnionych tych warunków, opcja adaptacji świateł nie będzie aktywna w vag-u. Sama adaptacja to już pikuś grupa 55 i działasz. Teraz z głowy nie powiem co i jak.

Jak będziesz miał problem pisz, poradzimy

Pzdr

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg Etki D2S i takie powinno być. Chodzi mi głównie o kupno sprawdzonych. Wiadomo że wiekszość bazuje na allegro a słyszałem że najczęsciej kupowane z tego philipsa są jakieś chińskie podróbki. Czy ktoś już kupował z jakiegoś źródła i widzi znaczną poprawe. U mnie obecnie jest tak: światła są takeij jakości, że jak pasy są ładnie pomalowane mogę jechaś norlanie. Inaczej maks 90km przy znajomości trasy na mijania. Jeśli ktoś kupowal kabelek z programem i jest zadowolony to proszę o info, chętnie zakupie to samo. Zna ktoś wartości napięcia i jakie warunki muszą być spełnione ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie