Skocz do zawartości

Ciekawy przypadek z płynem chłodniczym


zak2012

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Posiadam audi a 4 b7 z 2005 r. silnik 1,9 tdi. Mój problem polega na wydostawaniu się płybu chłodniczego ze zbiorniczka przez wyjscie awaryjne :)

Co zrobiłem do tej pory : wymieniłem korek na nowy, sprawdziłem czy wycieka z tego miejsca, kupiłem i odkamieniacz do chłodnic (bez zmian). Na allegro kupiłem płyn, który pokazuje że w układzie jest dym ( pokazało że jest ) Płyn w zbiorniczku jest czysty auto nie kopci, stan oleju jest taki sam. Po przejechaniu 50 km zbiorniczek jest pusty.

Podobno to uszczelka- ale to nowe auto ma przejechane 207 km. Ogrzewanie działa i termostat też ok na 100%. Może układ chłodzenia bierze te ciśnienie nie z silnika lecz z innego miejsca ?? Pomocy !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELo

Masz siedmioletnie auto z przebiegiem 207km? :smiley_shock:

Ja bym zrobił tak.

Analiza spalin- może pokaże coś nienormalnego

Rozgrzał auto i obejrzał z każdej strony - może po prostu pod wpływem temp. coś się rozszczelnia.

Tyle na początek, zachęcam do dyskusji.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Jeśli chodzi o przebieg 207 dla audi b7 z 2005 r z silnikiem 1,9 tdi w bogatej wersji s-line, w której nic nie skrzypi i nie widać śladów zniszczenia auta i w dodatku za cene jaką ją kupiłem- To była okazja. Dodam jeszcze, że przebieg jest orginalny na 100 % sprawdzony. Nie znajdzie się b7 z tym silnikiem z przebiegiem 125.i żeby była w całości :) Bo kto normalny by taką sprzedał :)) Pewnie mogłem kupić jakąś Renówkę z 2008 r. Ale to jest Audi, sam masz to wiesz o czym mówię :))

Ok, zrobie analize spalin, czekam też na sprawdzenie prawidłowego stopnia sprężania, może to wykluczy uszczelkę. Zapomniałem wcześniej napisać, że wymieniłem sterownik wentylatora (kupiłem używany) gdyż wentylator się nie włączał. Tylko działał jak włączyłem klime a sam nie chciał nawet, gdy auto dłużej tak około 1,5 godz jezdziło po mieście wskaznik temp był na 90 (nigdy też 90 nie przekroczyło ) Teraz po wymianie też tak chętnie się nie włącza. Może tak się dzieje dlatego że wentylator nie działał wczesniej i coś się przegrzało!! Górny wąż od chłodzenia mam ciepły a dolny jest letni termostat testowałem i na 100% się otwiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ELo

Może się czepiam, ale oprócz analizy spalin i ciśnienia spr., sprawdziłeś wszystkie połączenia, zbiorniczek, nagrzewnicę, chłodnicę (oleju też)? Nic się nie chwalisz.

Telepatycznie nikt nie pomoże. Informuj co robisz.

Aha, jak rozwiążesz problem wcześniej, to daj znać.

Pzdr.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Zrobiłem spr cisnienia, wyszła ok. Zaryzykowałem i rozebrałem auto. To jednak była uszczelka widoczne są małe przejścia. To one powodowały ciśnienie. Teraz tylko wymienić uszczelkę wraz z planowaniem, nowy pasek r, pompa wody jest ok. Można dalej śmigać. Dziękuje wszystkim za pomoc, Temat zamknięty :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie