Skocz do zawartości

Proszę o przegląd logów i pomoc w naprawie mojego samochodu


drdala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc w naprawieniu mojego samochodu Audi A4 B6 AWX 130KM 2002r 1.9TDI. Objawy które mnie niepokoją to:

Od razy po odpaleniu samochodu wentylator chłodnicy chodzi bardzo głośno. Lecz po przejechaniu kilu kilometrów lub po prostu po jakimś czasie przestaje chodzić.

Druga sprawa to jak dziś zaobserwowałem po nocy w garażu było 2.5 stopnia Celsjusza i po przekręceniu kluczyka kontrolka od świecy zgasła dopiero po 8-9 sekundach.

Ogólnie samochód bardzo słabo odpala gdy jest na dworzu mniej niż 5 stopni na minusie. Jak było -14 na dworzu i samochód stał pod pracą od 8 do 16 to po pracy bardzo ciężko miał odpalić. Niby odpalił za pierwszym podejściem ale rozrusznik kręcił już 5-6 razy i cały czas musiałem wymusić to ciągle trzymając przekręcony kluczyk i po odpaleniu mocno trząsło samochodem i leciał siwy śmierdzący dym z rury.

Dopiero po lekkim dodaniu gazu przestało trząść i obroty tak jakby się wyrównały. Czasem też zdarza się coś takiego że po odpaleniu samochodu obroty sobie skaczą od 900 do 1000 obrotów np. na 30 sekund potrafią wzrosnąć obroty do 1000 i później spaść do 900.

Przed chwilą porobiłem Diagnostykę vagiem.

Starałem się zrobić według tego artykułu http://www.a4club.pl/index.php?topic=5705.msg99432#msg99432

w miarę zimny silnik

01 007

Dołączona grafika

17 003

Dołączona grafika

na cieplym po zrobieniu logów które są na samym dole

01 007

Dołączona grafika

17 003

Dołączona grafika

zrobiłem autoscan i pokazał takie błędy

2 Faults Found:

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

4 Faults Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-00 - Blocked or No Voltage

00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)

30-00 - Open or Short to B+

1 Fault Found:

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

1 Fault Found:

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

4 Faults Found:

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01561 - Left Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01561 - Left Rear Door

60-10 - Won't Safe - Intermittent

01561 - Left Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

3 Faults Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

49-00 - No Communications

00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier

36-10 - Open Circuit - Intermittent

tutaj wrzucam wszystkiej moje bloki z engine

Dołączona grafika

zrobiłem też logi podczas jazdy dzięki który mam nadzieje powiecie pare słów o stanie moich pompowtrysków

http://vaglog.rtnet.pl/dala11_110087.html

http://vaglog.rtnet.pl/dala11_110088.html

mam zamiar kupić 4 świece żarowe tylko nie wiem jakiej firmy mam kupić i mam też zamiar kupić czujnik g62 tylko słyszałem że najlepiej oryginalny(podobno około 80-100zł) ale szukałem na allegro i nie znalazłem żadnego tak drogiego. Najdroższe były chyba po 30-40 zł... jakiej firmy jest oryginalny czujnik g62? może to właśnie te które są na allegro...

pomóżcie ludzie naprawić mi mój samochód. Jak myślicie po wymianie świec i czujnika będzie poprawa? proszę po przejrzeniu tego wszystkiego co wrzuciłem powiedzieć mi co mam uszkodzone i jak to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys mialem taki problemz 1.9 tdi 110 po 2 tyg odpalany na mrozach stal to faktycznie trzeslo i czarno sie zrobilo z tylu ale mu to przeszlo po chwili jak sie ciut nagrzal. ja niestety nie pomoge a faktycznie zwrocil bym uwage na swiece zarowe. bo zimny disel to zly disel ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie