Skocz do zawartości

Turbo is death


gaviscon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzis jadąc do pracy zauważyłem że wogóle nie mam mocy, zero jakbym miał ze 70 koni po maską niczym w polonezie. Do wczoraj było wszystko ok. Dodam że wczoraj wiozłem młodą parę na wesele, przez 50 km albo i więcej jechałem 35 - 40 km/h i od tamtej pory coś szlag trafił. Proszę o pomoc, co się stało i czy ma jakieś znaczenie wolna jazda dosłownie na 3 biegu.

 

P.S czy bezpiecznik 31 może mić z tym coś wspólnego, musiałem go wyciągnąć bo mi się cały czas świeciły światłą wsteczne ???

Edytowane przez gaviscon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem pytanie i sam sobie muszę chyba odpowiedzieć. Otóż bezpiecznik 31 (m.in odpowiedzialny za światła wsteczne) nie jest tylko odpowiedzialny za światła wsteczne jak się okazuje jest również odpowiedzialny za sterowanie turbiną. Bezpiecznik musiałęm wyciągnąć ponieważ cały czas świecił mi się wsteczny i wtedy zauważyłem całkowity brak mocy, dziś po powrocie z pracy wsunąłem bezpiecznik na swoje miejsce i "dreamliner" odzyskał pełnie sił :) niech to będzie przestroga dla innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzis jadąc do pracy zauważyłem że wogóle nie mam mocy, zero jakbym miał ze 70 koni po maską niczym w polonezie. Do wczoraj było wszystko ok. Dodam że wczoraj wiozłem młodą parę na wesele, przez 50 km albo i więcej jechałem 35 - 40 km/h i od tamtej pory coś szlag trafił. Proszę o pomoc, co się stało i czy ma jakieś znaczenie wolna jazda dosłownie na 3 biegu.

 

P.S czy bezpiecznik 31 może mić z tym coś wspólnego, musiałem go wyciągnąć bo mi się cały czas świeciły światłą wsteczne ???

 

Widzisz B)  Lepiej było wyciągnąć żarówki  z tylnych lamp.... Zazwyczaj jest tak ze nie tylko jeden "obwód" odcinasz bezpiecznikiem..... A tu sie trafiło sterowanie przepływką..... stąd dremliner osłabł....

 

F4 - Reversing light switch

G70 - Air mass meter

G399 - Light detector sensor

J217 - Automatic gearbox control unit

N110 - Selector lever lock solenoid

T16 - 16-pin connector, black, diagnostic connector

Y7 - Automatic anti-dazzle interior mirror

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę, widzę że pod jednym bezpiecznikiem kryje się wiele ciekawostek, szkoda że nie wiedziałem o tym zanim go wyciągnąłem :P Dobrze, a teraz pytanie dlaczego świeci mi się wsteczny? Podejrzewam że część która jest połączona z lewarkiem od biegów tylko jak ona się nazywa i jak się do niej dobrac ?

Jeżu, a czy masz opis wszystkich bezpieczników, który za co odpowiada taki dokładny jak w tym przypadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam.... Jeśli masz manual to w skrzyni znajduje się włącznik tych świateł. Trzeba wymienić....(jest uszkodzony "pracuje na tkz zwarciu") . Ale nie masz uzupełnionego profilu o kod silnika i typ skrzyni. Wtedy łatwiej pomóc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie