irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) a kabla do ecu nieprowadze? Installation & Wiring In general the whole retrofit is just plug and play except that one wire needs to be added.Wire T16a/5 from steering column control module to engine control module (see wiring diagram specific your particular car/engine). Edytowane 15 Października 2014 przez irlandczyk007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 15 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Nie prowadzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irlandczyk007 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Ok to ide jutro wezme te przełaczniki oraz zamienie moduł.Będą musieli wymontowywac z każdego auta heee.Czy na każdym module pisze literka badz trzeba sczytywac przez vag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demonvinci@o2.pl Opublikowano 12 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Witam, planuję dołożyć tempomat w swojej a4 b6 avant 1.8t BEX quattro. Chciałbym również odblokować pełen fis. Pomyślałem czy w takim przypadku nie lepiej wymienić cały pająk zamiast bawić się z dokładaniem manetek? Czy moduł sterowania znajduje się w pająku i czy taka wymiana jest możliwa a jeśli tak to czy wymaga kodowania? Znalazłem taki, czy będzie pasował?http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-przelacznik-tempomat-8e0952549q-i6325015699.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demonvinci@o2.pl Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 ktoś odpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi