Skocz do zawartości

układ zasilania


czaniec13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Dziś rano po przejechaniu ok 150 m.silnik nagle zgasł i już nie dało się go uruchomić.Mechanik powiedział mi że to najpewniej pompa wtryskowa.Zadzwoniłem do kolegi który miał podobny problem w swojej A6,powiedział mi że to nie pompa wtryskowa,jak się wydawało na początku tylko pompka paliwa w zbiorniku.reszta układu była w porządku.W/w problem dotyczy silnika 2.0 z przebiegim 176.00,rocznik 2006

Może ktoś miał podobny problem w swojej A4 b7? Jak go rozwiazał? Ile to kosztowało?

Aha dodam jeszcze że nie dawno było regenerowane turbo,ok 1700 km.Czy to mogło mieć wpływ na awarię?

 

P.S.pompę wtryskową lepiej wymienić na nową czy regenerować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakiej Ty pompie wtryskowej piszesz? Przecież to auto z 2007 to nie stary hebel z lat 90-tych... W Twoim aucie masz cztery pompowtryski... Podjedz gdzieś do jakiego kumatego mechanika, który taki silnik już nie raz rozbierał i wie ci w trawie piszczy... Porządna diagnostyka Cię czeka z użyciem np Vcds... a nie wróżenie z fusów...

Także działaj i zdaj relację ;)

Edytowane przez Jeżu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na początek wyjaśnienie słowo ,,pompa wtryskowa" to moje słowotwórstwo,mechanik użył innego określenia ale zapomniałem jakiego :(

 

A teraz konkrety:

-diagnostyka układu zasilania,czyszczenie układu,kontrola pracy pompowtryskiwaczy wraz z wydrukiem parametrów oraz ich regulacja.

-diagnostyka komputerowa instalacji elektrycznej.

-sprawdzenie sterownika i oprogramowania.

-wymiana akumulatora.

-przy okazj demontażu pompowtrysków sprawdzono stopień sprężania w poszczególnych cylindrach.

 

Bezpośrednią przyczyną problemów było zwarcie płyt akumlatora,przez co sterownik wykrywał wirtualne błędy których nie było.Jeden z pompowtryskiwaczy nieprawidłowo pracował tzn.2-3 minuty normalnej pracy.a potem 2,2-2,4

ms przerwy.Tak wyszło z wydruku.Usunięto też usterkę układu elektrycznego nie związaną z zasilaniem.

 

Pragnę też dodać że ten warsztat polecil mi inni właściciele Audi,którzy już skorzystali z jego usług,byłi zadowoleni jakością napraw i mile zaskoczeni ceną.Warsztat ten posiada też atoryzację Bosch,co przekłada się na stosowanie tylko tych części jako zamiennych.Wiadomo że bez diagnostyki,nic nie wiadomo.Właściciel powiedział mi że zawsze mówi klientowi najgorszy scenariusz,żeby nie był nie mile zaskoczony jak okaże się coś poważnego,a zadowolony jak wyjdzie błachostka,a koszty są mniejsze niż oczekiwane.

 

Ważne ze autko jeżdzi bez problemu,co miałem okazję sprawdzić od razu jadąc służbowo w trasę.Krótką co prawda (56 km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie