Skocz do zawartości

grzeje się na wysokich obrotach


rozum_81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. od tygodnia jestem posiadaczem AUDI a4 b6 1.9 tdi 101 km. wczoraj zauważyłem, że przy prędkości ok 140 km/h temperatura skoczyła na 130 stopni. po wrzuceniu na luz temperatura szybko spadła do 90 i było ok. sprawdziłem poziom płynu był trochę poniżej minimum. Dziś uzupełniłem płyn i pojechałem sprawdzić jak samochód się zachowuje. Mianowicie znów się zagrzał, znów ubyło płynu, gdy temperatura wzrasta to wentylator nie daje ciepłego nadmuchu. co to może być? Podejrzewam uszczelkę pod głowicą. ale nasówa się też termostat i może pompa wody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to audi kupowales od kogos czy w rodzinie przeszlo na Ciebie i znasz jego historie ? Jak sie kupuje uzywki to ja zawsze radze zmiane rozrzadu i pompy bo tak naprawde nie wiesz czesto co bylo i kiedy robione. I wlasnie obstawiam pompe wody. Termostat jakby sie zblokowal w pozycji zamknietej to chyba na postoju tez by sie grzal. Z uszczelka czesto ubywa plynu i auto kopci na bialo (pali plyn). W tej kwestii to i tak mechanika potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałem z komisu. Wiem że rozrząd trzeba zmienić po prostu nie miałem kiedy a teraz wsiadłem do auta i wyszło takie coś. też bym obstawiał pompę ale zastanawia mnie ten płyn, czemu opada poziom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ubywa plynu i nie wraca do zbiornika to tak jak pisalem: pewnie pompa wody. Gdyby ubywalo i kopcil na bialo to uszczelka pod glowica, tez pisalem. Ewentualnie sprawdz czy nie cieknie gdzies z układu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ubywa plynu i nie wraca do zbiornika to tak jak pisalem: pewnie pompa wody. Gdyby ubywalo i kopcil na bialo to uszczelka pod glowica, tez pisalem. Ewentualnie sprawdz czy nie cieknie gdzies z układu. 

 

Hmm a możesz wyjaśnić gdzie ten płyn, według Ciebie, się podziewa? Bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, płyn znika i obstawiasz uszkodzoną pompę. Objaw niepracującej pompy, jakiejkolwiek, to raczej brak ciśnienia i przepływu a nie ubytek medium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie wycieka z nieszczelnej pompy pod duzym cisnieniem przy duzych predkosciach. Mi np. kiedys wyciekal przez pekniety krociec, ale ewidentnie sie lalo wtedy na postoju. Zobaczymy co odpisze rozum_81 w poniedzialek dal do mechanika na wymiane rozrzadu i pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety okazało się, że to jednak głowica. Na szczęście właściciele komisu okazali się uczciwi i pokryli koszty naprawy.

 

Hough, łączymy się z Tobą w bólu. Podaj namiary komisu - skoro taki uczciwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie