KrzysXP Opublikowano 5 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Witam, kupiłem od kolegi Audi A4 B7 (kombi) rok 2005 120 KM poj 1496 jak być dokładnym i mam parę pytań. Jak już tu wyczytałem i powiedział mi kolega że problem występuję z EGR, czasem się zapale i traci moc. Mechanik mówi kupic nowy znalazł mi na jakiejś stronie (niestety ja jej znaleźc nie mogę )nowy za 540 zł. A jak czytam tu niektórzy go sami czyścili, lepiej więc wyczyścić niż kupować nowy? Ja się na tym nie znam więc pytanie zapewne czy mechanikowi zechce się w to bawić... Pytanie 2 kierownica miejscu mi ładnie chodzi luźno delikatnie zaś przy jeździe w zakrętach jest takie wrażenie twardej sztywnej kierownicy że trzeba ciut siły by ją poruszyć. Nigdy takim autem nie jeździłem poprzednie laguna 1 i mazda 323F to na zakrętach kierownica mi chodziła delikatnie jedną rąsią. To tak ma każda audi ze względu na systemy i wagę? 3 rano długo mi kręci zanim zapali silnik potrafi dobre 4-5 sekund kręcić nim zapali, mechanik twierdzi że to norma bo silnik duży i paliwo musi wszędzie dojść jakieś takie tłumaczenie, też tak macie? Edytowane 28 Marca 2016 przez michał JAGODA# Staraj się proszę na przyszłość lepiej nazywać tematy i dla każdego pytania zakładać nowy temat. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darwek24 Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Co masz za silnik ? Pali dlugo to swiece filtr paliwa moze zapchany, egr wyczyscic jak brudny chyba ze masz zebatki zechlane to noweczka a kiera to moze maglownica uwalona sprawdz plyn i czy nie ma na niej wyciekow jak sa to regeneracja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysXP Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Silnik 2,5 TDi. Mechanik mówi że mam niby bez zębatek EGR i nie da się wyczyścić muszę kupić nowy taki jak tu http://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/egr_zawoer_recyrkulacji-10911/audi/a4/a4-avant-8ed-b7/18413-2-5-tdi tyle że w żadnym sklepie gdzie go reklamują obecnie nie ma na stanie. Kolega mówi że kierownica podczas jazdy jest lekko sztywna bo auto ma swoją wagę i nie ma luzów, stąd różnica do mazdy i renault gdzie lekki ruch kierownicą i auto od razu "rzucało". Wycieków nie ma, auto i tak idzie do przeglądu zwrócę uwagę na maglownicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi