Skocz do zawartości

Czyszczenie zaworów ssących i kanałów dolotowych TFSI, FSI, TSI.


Rekomendowane odpowiedzi

Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych metodą piaskowania.
System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika. Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i na usuwaniu osadów za pomocą specjalnego granulatu orzecha włoskiego, który pod ciśnieniem sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.

Objawy zanieczyszczeń kanałów dolotowych i zaworów ssących mogą wystąpić po około 40-50 tyś. km:

Brak mocy (spadek mocy nawet o 40%)
Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
Wypadanie zapłonu
Błąd spalania stukowego
Błąd przepustnicy
Problem z odpaleniem silnika

Oferta dotyczy silników:

Audi / VW / Seat / Skoda  TFSI, FSI, TSI

Alfa Romeo  1.9 JTS,  2.2 JTS

PSA/BMW 1.6THP, 1.6 N14, N18, JCW (Citroen, Peugeot, Mini Cooper S, JCW)

BMW Modele z silnikami N54, N55. (x35i)

czyszczeniezaworow@wp.pl

http://www.czyszczeniezaworow.pl

 

 

03112015515.jpg

04112015533.jpg

04112015558.jpg

Edytowane przez czyszczeniezaworow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie