Quink Opublikowano 23 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Witam Panowie. Mam dość dziwny problem ze swoim samochodem.. Może najpierw opowiem o zachowaniu silnika a mianowicie - czuć że zapłon wypada ale obroty nie falują. Im bardziej silnik się nagrzeje tym bardziej przy dodaniu gazu odczuwalne są szybkie i krótkie szarpania silnika ale tylko pod obciążeniem ( na biegu jałowym po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie). Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze podczas jazdy, i błąd klap w kolektorze dolotowym. Nie da się zaadaptować tych klap czy sterownika ( nie bardzo jestem w temacie) . Dolot został wyczyszczony przez osobę która zajmuję się silnikami FSI. Cewka, świece, kable, wtryski, sprawne. Może jest ktoś w stanie naprowadzić mnie trochę, czego szukać, od czego zacząć. Czy numery OEM mają znaczenie przy ewentualnym kupnie tego całego mechanizmu sterowania tych klapek w kolektorze dolotowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alko-maty Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Moim zdaniem numery OEM mają znaczenie podczas kupna mechanizmu sterowania klapek w kolektorze dolotowym i od tego właśnie bym zaczął, tym bardziej iż sam dolot został już wyczyszczony przez fachowca i problem nie ustąpił. Jak w chwili obecnej wygląda sytuacja? Daj znać jeżeli zaglądasz jeszcze na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quink Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Na ten moment zaświecił się "check engine" i cały czas świeci. Wcześniej kontrolka zapalała się i gasła tylko podczas dodania gwałtownie gazu i na wysokich obrotach. Może być tak że po prostu nie ma kompresji na tym 1 cylindrze? Więc jak dobrać ten element po numerach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi