Skocz do zawartości

Dolot 2.0 FSI


Quink

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Mam dość dziwny problem ze swoim samochodem.. Może najpierw opowiem o zachowaniu silnika a mianowicie - czuć że zapłon wypada ale obroty nie falują. Im bardziej silnik się nagrzeje tym bardziej przy dodaniu gazu odczuwalne są szybkie i krótkie szarpania silnika ale tylko pod obciążeniem ( na biegu jałowym po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie).

Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze podczas jazdy, i błąd klap w kolektorze dolotowym. Nie da się zaadaptować tych klap czy sterownika ( nie bardzo jestem w temacie) .

Dolot został wyczyszczony przez osobę która zajmuję się silnikami FSI. Cewka, świece, kable, wtryski, sprawne. Może jest ktoś w stanie naprowadzić mnie trochę, czego szukać, od czego zacząć. Czy numery OEM mają znaczenie przy ewentualnym kupnie tego całego mechanizmu sterowania tych klapek w kolektorze dolotowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem numery OEM mają znaczenie podczas kupna mechanizmu sterowania klapek w kolektorze dolotowym i od tego właśnie bym zaczął, tym bardziej iż sam dolot został już wyczyszczony przez fachowca i problem nie ustąpił. Jak w chwili obecnej wygląda sytuacja? Daj znać jeżeli zaglądasz jeszcze na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ten moment zaświecił się "check engine" i cały czas świeci. Wcześniej kontrolka zapalała się  i gasła tylko podczas dodania gwałtownie gazu i na wysokich obrotach. Może być tak że po prostu nie ma kompresji na tym 1 cylindrze? Więc jak dobrać ten element po numerach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie