jackqb Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Tak sie składa, że zainteresowany kupnem tego modelu. Dlatego też chciałem zapytać kogoś bardziej zoorientowanego w temacie jak sprawuja sie tego typu silniki montowane wraz z manualna 6-biegową skrzynią. Mam na myśli jego najwieksze wady, poniewaz zdania na ten temat sa podzielone. Wedlug niektorych, silnik ten cechuje sie spora awaryjnoscia. Czy to prawda??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masper Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Z tego co słyszałem od znajomych posiadających A6 z takim silnikiem wszystko zależy od historii danego auta. W jednych egzemplarzach zdarzają często jakieś problemy z tym silnikiem, a w innych nie. Generalnie polecam 1.9 TDI. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nelsone Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 reguły w tym nie ma chyba. sam stałem w obliczu podobnego dylematu i ostatecznie zdecydowalem sie na 1.9tdi 131km plus skrzynia 6bieow. jedyne co zrobiłem to rozrzad i sprzęgiełko na alternatorze. podobnie jak kolega wczesniej polecam ten silik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Powiem w ten sposob:w 2008r kupilem swoj pierwszy 2.5 TDI AFB 150KM, FWD, manual, AVANT i jakbym nie byl zadowolony to napewno bym nie kupil kolejnego 2.5 TDI.W pierwszym generalnie nic nie robilem - bylem niesamowicie zadowolony i dlatego postanowilem zmienic na cos mlodszego i padlo na 2002r AKE 180KM, Quattro, Tiptronic, Avant. Fakt ze musialem w nim cos zrobic tzn wyszla hydraulika i sa nowe walki, dzwigienki i popychacze. auto robie dla siebie i planuje nim troche pojezdzic wiec nie oszczedzam. moze i nie jest tanie w utrzymaniu ale da sie wytrzymac. zapewne w wolnej chwili pochwale sie czym jezdze i co inwestuje pieniadze ze skarbonki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m3rvin Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 do 2003 wychodziły 150ps i 180ps (ake) miały wadę fabryczna z walkami i ich hydraulika i sie lubialy sypac, lecz jeżeli ktos dbał o silnik lal dobry olej (5w40 przeważnie a nie 10w...) to silnik będzie smigal bez problemuod 2003r wychodziły juz silniki 155ps 163ps 179ps(bau i inne) gdzie w/w problemy byly wyeliminowane przez audiale jak to jest zawsze mówią "najgorszym ogniwem tego samochodu jest - poprzedni właściciel" więc dobrze trzeba sprawdzić zanim sie kupi bo nawet te po 03r sa poprawione a sie sypia bo ktoś musiał ten silnik doprowadzić do takiego stanuja kupiłem 03r BAU quattro avant i jak narazie jestem zadowolony 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Handal Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Generalnie mniejsze lub większe wady miały wszystkie silniki 2,5TDI, dopiero, jak poprzednik wspomniał od 2003 *BAU* są pozbawione wad fabrycznych.Ja mam BAU 2004 180km 2004 TipTronic Avant Quatro i odpukać, od połtora roku tylko zwykły serwis, w lipcu wymieniam rozrząd, rolki, napinacze, pompę wody i świece żarowe, i mam nadzieje że tylko to . Co do silników 2,5tdi BAU, tzreba naprawde nie dbać, aby go zajechać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi