Bartq Opublikowano 11 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Witam, Jak wyżej, po przekręceniu kluczyka nie gaśnie kontrolka alternatora + check engine... Próba uruchomienia jest niemożliwa... Na dodatek nie mogę podnieść maski - prawdopodobnie linka jest zerwana? Auto to B6 z 2004 roku... Jakieś sugestie? Mechanik pewnie jak nic, ale holowanie może być utrudnione, bo automat.Aha, przy drugiej próbie odpalenia silnika udało mi się go uruchomić, ale dosłownie po paru sekundach zgasł. Edytowane 11 Września 2010 przez Bartq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delete1 Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam, Jak wyżej, po przekręceniu kluczyka nie gaśnie kontrolka alternatora + check engine... Próba uruchomienia jest niemożliwa... Na dodatek nie mogę podnieść maski - prawdopodobnie linka jest zerwana? Auto to B6 z 2004 roku... Jakieś sugestie? Mechanik pewnie jak nic, ale holowanie może być utrudnione, bo automat. Aha, przy drugiej próbie odpalenia silnika udało mi się go uruchomić, ale dosłownie po paru sekundach zgasł. ja bym sprawdził VAGiem a co do maski to musisz zapytać gdzieś w jakimś serwisie ASO może alternatywne otwieranie maski bo takie musi być. np w starym golfie 2 zdejmowało się znaczek w atrapie i juz był dostęp (niedawno tak otwierałem koledze) a w a4 to nie wiem ale musisz podkombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartq Opublikowano 12 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Dostęp do VAGa utrudniony, bo w Bułgarii jestem :/, ale ok będę pewnie mechanika szukał. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi