Maxivoice Opublikowano 1 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Witam. Jedna sprawa nie daje mi spokoju. Wymieniliśmy z ojcem płyn do wspomagania metodą chałupniczą w audi a4 b7 2006r. Czyli krecenie kołami na odpalonym silniku, zbieranie starego płynu strzykawką i dolewanie 2 litrów nowego. Bez ściągania i odpinania czegokolwiek. Wszystko było ok do momentu aż ściągnęliśmy trochę za dużo poniżej minimum i pompa zaczęła strzelać i trzeszczeć. Zgasiliśmy od razu silnik ale piszczała tak jeszcze przez chwilę zanim ucichła po odpaleniu. Od tamtej pory występuje pisk przy maksymalnych skrętach. Nie wycie a pisk podobny do paska. Wspomaganie działa bardzo dobrze ale Czy pompa została uszkodzona? Piszczenie i sytuacja idealna jak na filmiku poniżej. głupio byłoby wymieniać dobre podzespoły jak koło pasowe pompy, sprzegiełko alternatora, pasek wielorowkowy skoro to może być pompa? Samochód w bardzo dobrym stanie mechanicznym. Tam wszystko wygląda jak nowe. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUMMM Opublikowano 13 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Cześć. Dowiedziałeś się coś na ten temat? Bo u mnie jest tak samo tylko że ja już z tym go kupiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 Opublikowano 13 Stycznia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Z tego co pamięta to @Maxivoice pisał na innym forum, że zmienił płyn wspomagania z Febi 6161 na Febi 6162 zielony mineralny. Podobno pomogło i od tamtej pory jest cisza. Edytowane 13 Stycznia 2022 przez steve69 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi