Kowi79 Opublikowano 2 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Witam, wczoraj stan płynu był trochę poniżej min,zrobiłem ok 200km,dziś rano po odpaleniu był komunikat że brak plynu. Faktycznie,nie było,dolalem wody,trochę ponad max,po nagrzaniu się silnika poziom się podnosi,także przy odkręconym korku w zbiorniczku. Czy to normalne? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 Opublikowano 3 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 (edytowane) Nagrzany płyn chłodniczy zwiększa swoją objętość. Na twoim miejscu sprawdziłbym, czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony. Ubytków płynu nie uzupełniamy wodą, tylko odpowiednio rozcieńczonym koncentratem! Edytowane 3 Września 2022 przez steve69 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi79 Opublikowano 3 Września 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Właśnie dziś będę sprawdzał,generalnie,zastanawia mnie to,czemu ubyło mi tego płynu,pod korkiem i na bagnecie jest ok,żadnych objawów uszczelki(moim zdaniem tylko). On stał w komisie jakiś czas,ale czy to ma jakieś znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 Opublikowano 3 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 O jakim bagnecie Ty mówisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi79 Opublikowano 3 Września 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Od oleju,gdzieś czytałem,że tam też może być ewentualnie jakaś maź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi79 Opublikowano 3 Września 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Dziś spuszcze trochę płyny do poziomu pomiędzy min a max, i zobaczę co się będzie działo,mam nadzieję,że to nic takiego bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 Opublikowano 3 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 (edytowane) Internet "mówi", że do sprawdzenia: czy w zbiorniku na płyn chłodniczy są tłuste plamy z oleju, czy nie ubywa płynu, a nie przybywa oleju, czy auto dymi na biało-niebiesko nawet jak jest nagrzany wydech i dymić nie powinno, czy jest biały nalot pod korkiem (takie "masło", "majonez"), który nie znika po dłuższej jeździe, czy po przegazowaniu na wolnych obrotach wybija płyn chłodniczy w zbiorniku wyrównawczym (bąbelki gazu - jakby się gotował). Występowanie powyższych objawów może świadczyć o przedostawaniu się płynu chłodniczego do układu olejowego. Edytowane 3 Września 2022 przez steve69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi79 Opublikowano 3 Września 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Nie,nie ma takich objawów. Sprawdzę pod korkiem na zimnym silniku ten nalot (wczoraj nie było) i jeszcze czy dymi. Tylko właśnie,co z tym płynem pierwszego dnia się stało, wycieków nie zauwazylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 Opublikowano 3 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2022 Płyn uzupełnij tak,aby na zimnym silniku poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym był trochę ponad MIN. Po porządnym rozgrzaniu silnika poziom powinien się znacznie podnieść (ale nie ponad MAX). Dobrze by było wymienić całość płynu na świeży, bo on z czasem też traci na swoich właściwościach (to samo dzieje się z płynem hamulcowym i wspomagania). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi