Skocz do zawartości

Odblokowanie pełnego FIS


Jeżu

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie w 2.0 TDi mam takie

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl

Part No SW: 8E0 920 900 R HW: 8E0 920 900 R

Component: KOMBI+WFS 4 H12 0040

Revision: 0040 Serial number: 00000000000000

Coding: 0006041

Shop #: WSC 73249 020 01196

VCID: 336E9A3A2B5D

skorzystaj z podpowiedzi w kodowaniu lub np z tego

Kodowanie 17

Dołączona grafika

B)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam. jestem nowy na forum i jestem swiezym posiadaczem audi a3 2005r. co prawda to nie a4 ale mam ten sam problem co chyba wszysyc tutaj, nie mam fis-a w swoim audi. prawdopodobnie nie mam nawet wyswielacza fis ale i tego nie jestem pewien bo w miejscu tego wyswietlacza po otwarciu drzwi pokazuje mi sie malutka ikonka otwarcia drzwi. i teraz pytanie czy mam fis-a tylko jest zablokowany?? jesli nie mam czy jest mozliwosc jego podlaczenia???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam !!!

panowie po przeczytaniu waszych postów!a zwłaszcza JEŻU doszedłem do wniosku odblokowania u siebie w A4 B6 FIS'a :bn: manetke dzisiaj zamowiłem i bede myslał dalej!!! miszkam nie daleko Krakowa może ktoś pomoże zamontować pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Najgorze w tym wszystkim to kupno laptopa i kabelka :] Tak na marginesie jakie wymagania ma ten program bo chciałem kupić iwyłącznie do tego celu laptopa :] Wątpię, żeby mi ktoś pożyczył aby trochę pomieszać.

Edytowane przez niebucz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robotę zrobisz sam (wymiana manetki) podjedziesz do kogoś kto ma laptopa i vcdsa i każesz mu klepnąć kodowanie i adaptację... I chyba taniej wyjdzie... zwłaszcza jak laptopa musisz kupić.... Miałem ostatnio taki przypadek na Statoilu (forumowicz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Pare dni temu po przeczytaniu tego tematu podjechałem do elektronika a ten przerobił mi fis. Jednak po odblokowaniu fis nadal nie pokazuje spalonych żarówek. Jest na to jakiś sposób czy musze znów do niego jechać? :_nah:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Pare dni temu po przeczytaniu tego tematu podjechałem do elektronika a ten przerobił mi fis. Jednak po odblokowaniu fis nadal nie pokazuje spalonych żarówek. Jest na to jakiś sposób czy musze znów do niego jechać? :_nah:

Bo w B6 raczej tego Ci nie będzie pokazywał to zależy jaki masz moduł. Ale jak Fisu nie było to i MCE będzie Low i nie będzie Ci pokazywał. Więc nie ma co jechać z reklamacją.... No chyba że sie mylę co do B6. Plus tego jest taki,że możesz wkładac zarówki typi led bez Canu i wszystko będzię łądnie działać. Żarówki się rzadko palą, więc się nie przejmuj tym brakiem powiadomień.

Edytowane przez Jeżu
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Jeżu, mam już wszystko co potrzeba do przeprowadzenia "zabiegu" ^_^, nie mam jedynie VAG-a. Nie wiem jaki kupić, czy musi mieć jakieś specjalne oznaczenia czy wystarczy zwykły za 50 zł na Allegro.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Jeżu za konkretną odpowiedź. Pytałem z ciekawości bo niby jak wciskam przycisk "CHECK" na postoju to sprawdza też kontrolkę od spalonych żarówek (przed odblokowaniem fisu jej nie było ) po sprawdzeniu wszyskich wyskakuje "OK" i na tym sprawa się kończy. A co do przydatności tej opcji to masz rację, mniej problemów takich jak mają chłopaki z błędami ;) a żarówki jak to się mówi można zawsze sprawdzić "Na Oko". :sortof: Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz za profesjonalne podejście do sprawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzydlo kup sobie "pełnego" vcdsa który kosztuje około 150zł i każde autko Twoje.... Nie mam pojęcia co potrafią takie za 50zł. Do B7 są na pewno bezużyteczne (Can)

Edytowane przez Jeżu
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

siemnko - włąśnie zamontowałem manetkę (dzięki Jeżu :cn: ) :)) ale teraz mam kolejne problemy: pokazuje mi spalanie, średnią prędkość i ile jeszcze przejadę ale w związku z tym, że wersje mam USA wszystko to jest w jednostkach amerykańskich. W instrukcji jest napisane, że żeby wejść w głębsze ustawienia komputera (m.in. tam gdzie można przestawić jednostki trzeba wcisnąć i przytrzymać RESET na manetce i wtedy wyskoczy MENU....u mnie nic się nie dzieje....Czy mechanior coś źle podłączył czy ja mam jakąś ubogę wersję??

Jeżeli mam ubogą wersję to gdzie w VAGu jest zmiana jednostek (mechanik mówił że coś tam próbował VAGiem ale mu odrzucało - może gdzieś coś źle wpisywał) prosze o radę :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżuniu - mistrzu VAGa mój kochany :)) nie mam pojęcia o co pytasz ....oddałem samochód mechanikowi, on mi zainstalował manetkę i mówi że coś tam przestawiał (mile na kilometry ale mu odrzucało) - gdzie co i jak to nie wiem....napisz mi o co mam sie pytać i wtedy będę wiedział co i jak :))

Edytowane przez wojtcem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

jestem tu nowy i mam do was pytanko....

znacie kogoś z Łodzi (okolic) kto założy mi pełnego fisa do q7

ale żeby zrobił wszystko , manetka , wymiana , programowanie bez jeżdżenia po 10 różnych specach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak pod 17 jest:

software coding - 0023264

workshop code - 09401

importer number - 441 (chyba bo tu zdjęcie jest niewyraźne)

i gość zmieniał w pierwszej pozycji dójkę na jedynkę chyba i mu wskoczyło zrobił DO IT i niby ok ale w samochodzie nic się nie działo i po ponownym wejściu w to - cyfry wróciły tak jak było na początku. Do tych dwóch pozycji poniżej on nie może wejść

o to chodziło Jeżu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o to mi chodziło.... Zmiana kraju następuje w tym miejscu...

Dołączona grafika

także ja bym spróbował zmienić kodowanie...ciężko mi powiedzieć czy przyjmie... (czy zegary dadzą możliwość) ale ja bym spróbował

0023014 lub 0023114 lub 0023044 lub 0023144

Popatrz na spokojnie jakie są możliwości w kodowaniu.... ja wklejam swoje tak dla Twojej analizy co i jak...

Edytowane przez Jeżu
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D"...master Joda..." czyt. mistrzu Jeżu :))

zrobiliśmy wszystko tak jak mówiłeś/pisałeś iiiiiii wszytko gra :))

jeszcze tylko podpowiedz jak przełączyć stopnie na celcjusze (ale to już nie jest jakieś mega ważne) i już będzie po robocie :))

WIELKIE dzięki Jeżu :))

:piwo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie