Skocz do zawartości

Odblokowanie pełnego FIS


Jeżu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie.

Mam pewną sprawę o mianowicie chciałbym dołożyć do mojej a4 b6 tempomat i pełny fis.

Co do pytania: co potrzebuję? I jak to w tych samochodach jest bo w serwisie powiedziano mi że nie wiadomo czy do tempomatu nie trzeba wiązki ciągnąć i ogólnie czy nie trzeba jakiegoś modułu w kierownicy wymieniać? Boję się że chcą mnie na duże koszty nabujać a ja jestem w tym prawie zielony i dlatego piszę do was.

Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetka fis, manetka tempomatu i sterownik pod kierownice bo skoro w tym momencie nie masz Fis czy tempomatu... Moduł musi być przynajmniej Midline

poszukaj na portalach całych kpl...

 

Żadnych wiązek nie wymieniasz czy dokładasz..

Pozostaje adaptacje i kodowanie i "włala"

 

Takie coś nie polecam Ci robić w serwisie bo jak sam widzę raczej tego nie ogarną.. A jak ograną to zapłacisz jak za złoto...

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

A w serwisie powiedział: 150 za łopatki fis i tempomat (od A8 D3 używki) + 100 za moduł (używka) + od 150 (do 300) za robociznę bo zależy jak pójdzie.

I jak oceniasz koszt??

Rozsądnie czy lepiej próbować samemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam serdecznie

 

od niedawa posiadam audi a4 b6 rocznik 2003 avant 1.9tdi 130km niestety nie posiadam komputera to znaczy pelnego fis  w kierownicy mam sterowanie radiem i moje pytanie brzmi czy moge zamontowac sobie tempomat bo fis z tego co czytam to mozna jestem z przemysla wiec moje pytanie czy ktos w okolicy nie zrobi mi tego lub okolic rzeszowa bardzo bym prosil o odp

 

tel. kon. 883279201

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Jestem już w pełni przygotowany i jutro zabieram się za odblokowanie FISa ( wreszcie :xD: ).

Mam tylko jedno pytanko. Pisaliście, że trzeba potem zakodować centralny z pilota. Może ktoś napisać jak to zrobić? Chce być przygotowany na każdą ewentualność :rolleyes:

 

EDIT:

Jeżu, wielkie DZIĘKUJE. Dzięki Twojemu opisowi odblokowania FISa to czysta przyjemność. Wszystko hula aż miło :crazy: 

Mam teraz tylko jedno pytanie. Czy to normalne, że na postoju na wolnych obrotach pokazuje spalanie chwilowe między 4.0 a 8.0 l/100km ? Sprawdzałem równocześnie na VAGu i ładnie pokazywało 0,7-0,8l, a FIS-ie 7,9l (też dodam, że nie zawsze, bo czasami podczas jazdy, np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania pokazuje normalnie ok.1l , a znów jak dojeżdżam do domu i wjeżdżam do garażu to spalanie z kosmosu) :huh: O co tu chodzi?

Edytowane przez Nicco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalaniem chwilowym na postoju w A4 b6/7 nie ma co się przejmować, pokazuje ostatnią wartość. W vw jest to fajniej zrobione że na postoju przełącza się spalanie z km/h na l/h czyli to co odczytujesz sobie na vagu na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź matio. ;)

A jak sprawa się ma z pokazywaniem właśnie spalania chwilowego w Audi? Wiem, że w VW ładnie, płynnie pokazuje. Natomiast u mnie trzeba czekać jakieś 2 sekundy, żeby wzrosło, potem znów czekać żeby zmalało (choćby jakieś lagi). Chodzi tu o jakąś częstotliwość "odświeżania"? Da się to jakoś VAGiem ustawić czy to raczej też normalne w AUDI? :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam wszystkich mam pytanko . jak mozna sprawdzic bez podlaczania komputera czy da sie wgrac pelen FIS bo podobno nie kazdy licznik mozna zaprogramowac tak powiedzial mechas we wrzesni.kilka zrobil i nie we wszystkich mozna.tu moje pytanie czy da sie da to sprawdzic bez koniecznosci wyjazdu do mechanika???pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich mam pytanko . jak mozna sprawdzic bez podlaczania komputera czy da sie wgrac pelen FIS bo podobno nie kazdy licznik mozna zaprogramowac tak powiedzial mechas we wrzesni.kilka zrobil i nie we wszystkich mozna.tu moje pytanie czy da sie da to sprawdzic bez koniecznosci wyjazdu do mechanika???pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie,sprawdziłem dzisiaj vcdsem,mam moduł kierownicy 8E0 953 549 S z tego co czytałem to nie obsługuje tempomatu,to prawda ?

 Prawda...  musisz szukać przynajmniej 8E0 953 549 J, L, M, N, P

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam - proszę o pomoc , zmieniłem manetkę i o ile fis zakodowałem vas5054a to mam problem z manetką . W vas5054a wchodzę w 16 -elektronika kierownicy ale nie odpowiada mi kanał 07 - moźe w tym programie jest to trochę inaczej bo fis teź robiłem przez 12 -adaptacja a nie 10 jak w vagu. Mase już zrobiłem ale kontrolka esp nie zgasła - ale tyle razy to rozbierałem że może źle poskładałem- manetki z końcówką Q , avant ,2,0 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładność to podstawa... coś musiało za szwankować.... sprawdź kodowanie i adaptację skoro czujnik od sprysku się nie odzywa...

 

Co to "manetki z końcówką Q"

 

Esp zawsze gaśnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko wykonałem zgodnie z opisem jedna u mnie - wywalił się sterownik esp i kierownicy niestety może moja wina , wszystko chodzi ale nie przełączniki manetli od fisa, kierownica działa , sprysk i wycieraczki też - ciekawe jest to że jak założę manetki bez obsługi kierownicy to wtedy fis chodzi ale kierownica milczy

Edytowane przez bogdanel99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie