Skocz do zawartości

quazar

Użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana quazar w dniu 15 Października 2011

Użytkownicy przyznają quazar punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1896
  • Moc KM
    115
  • Nadwozie
    Sedan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia quazar

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Ktoś pomoże ?
  2. Znalazlem jakas książkę i budowę wspomagania starszego modelu A4. podsyłam link do zdjęcia. Na niebiesko zaznaczyłem miejsce w którym rzekomo jest ta tuleja.
  3. Witam, Dziś byłem u diagnosty, stwierdził u mnie luzy na górnych wachaczach oraz..... Wystrzeloną tuleję belki wspomagania lewy i prawy przód. Dzwoniłem do kilku hurtowni z częściami i nikt czegoś takiego nie posiada i nie posiadał. Proszę o pomoc. Co to za część, ile kosztuje, jak wymienić. Rafał
  4. Tak na forum jest pokazane jak wymienić żarówkę kierunkowskazu oraz świateł. Tak jak mówisz wyjąłem h7 ale nie mogę się do tego dostać ( palce mam normalne:) ). Czy ją się jakoś wykręca czy na siłe wyciąga ?
  5. WItam, Mam problem z wymianą żarówki pozycyjnej z przodu po stronie kierowcy.Ściągnąłem obudowę ale jest bardzo ciężkie dojście i nie jestem w stanie jej wyciągnąć. Czy ktoś to już robił ?? Dziękuję i pozdrawiam.
  6. Miałem ten sam problem. Na początku wydawało mi się, że w ten sposób działa ten system. Sytuacja zmieniła się kiedy pękła mi szyba i musiałem ją wymienić. Po wymianie szyby system działa fenomenalnie a regulacje mam ustawioną na najniższy poziom. Oczywiście nie radzę wymieniać szyby ale z pewnością problem tkwi w czujnikach na szybie.
  7. Mam problem z klapą bagażnika ( sedan) raz się domyka a raz się nie domyka. Prawdę powiedziawszy częściej się nie zamyka.... Czy to jakaś drobna usterka czy trzeba już grzebać w jakiś siłownikach ?? Dziękuję, pozdrawiam.
  8. Dziś byłem w jakimś warsztacie podpytać się co i jak.... Faktycznie może to być pompa wspomagania. Cóż, w zeszłym tygodniu robiłem wachacze i jakieś drążki, chyba nie jestem gotowy na "mały" wydatek. Jakie to będą koszty?
  9. Witam, Jakieś 4 miesiące temu miałem podobny problem. Po rozgrzaniu silnik zaczął dziwnie gwizdać, szczególnie na zakręcie. Podjechałem do warsztatu okazało się że wymienili mi płyn we wspomaganiu po podobno był bardzo zabrudzony. Wymienili i faktycznie było po problemie jak ręką odjął - zapłaciłem około 200zł za tą usługę. Ostatnio słyszę w pracy silnika, że znów pojawia się ten problem. Będzie trzeba wymienić ten płyn znowu. Pytanie: Czy to normalne, ze po czterech miesiącach jest znowu to samo?? Czy mogę wymienić ten płyn sam ?? Jak mogę obniżyć koszty wymiany przez warsztat? Pozdrawiam Rafał
  10. Tak części plus robocizna Dziękuję za odpowiedź.
  11. Witam Dzwoniłem do mechanika i pytałem o koszt: wymiany rozrządu wymiany oleju wymiany filtra powietrza koszt 1200zł wydaje mi się, że to drogo czy ktoś to robił? ile zapłaciliście.
  12. Witam, mój problem polega na tym, że w Audi a4 b7 posiadam jedynie informację o całkowitym dystansie jaki jestem w stanie przejechać na odpowiedniej ilości paliwa. Nie mam możliwości sprawdzić jak wygląda sprawa spalania w danym momencie oraz spalania średniego. W innych samochodach z którymi się spotkałem oraz w książeczce audi jest napisane, że przełączniki do zmiany wyświetlania danych znajdują się na drążku odpowiedzialnym za wycieraczki. Ja nie mam tam tych przycisków. Posiadam jednak dwa guziki na kierownicy przycisk mode oraz przycisk ze strzałką coś a la backspace. Po naciśnięciu ich na wyświetlaczu pojawia się komunikac no funct. Znajomy powiedział mi, że muszę przeinstalować soft w komputerze auta. Czy ktoś jest w stanie udzielić mi fachowej porady??
  13. Witam, tydzień temu zakupiłem Audi A4 model B7, z 2005 roku. Auto ma motor w pojemności 1.9 TDI, 115KM. Od trzech dni mam taki problem. Przy niskich obrotach poniżej 2 tyś obrotów auto wydaje charakterystyczny świst, coś jakby jakiś wiatr albo przeciąg. Sytacja ma miejsce kiedy jadę na biegu bez dodawania gazu obroty na poziomie poniżej 2 tyś. Lub gdy hamuje silnikiem redukując bieg, lub też auto jest na biegu neautralnym a ja lekko dodaję gazu. Gdy przyspieszam dynamicznie dziwięku nie ma. Co to może być? Ktoś zasugerował mi, że to jakieś łożyska. Czy ktoś pomoże mi zdiagnozować problem?? Pozdrawiam
  14. Witam tu Rafał dopiero zaczynam przygodę z Audi Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie