Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 19.02.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf
    2 punkty
  2. Cześć, Posiadaczka audi a3 sportback Nic nie wiem, tylko jezdze Będę zagladać Pozdrawiam
    1 punkt
  3. Witam wszystkich Marian z tej strony, Jestem świeżym posiadaczem Audi Q7 3.0 TDI 2008 z Krakowa
    1 punkt
  4. Temat stary, ale odpowiedzi nie było. Otóż prąd do lampy wewnętrznej przechodzi przez płytkę lampy ZEWNĘTRZNEJ. I tam trzeba szukać braku styku. Kiedyś tak było w maluchu 126: jak nie świeciła prawa tylna lampa, to bardzo prawdopodobne, że uszkodzona była właśnie lewa (czy na odwrót)
    1 punkt
  5. Uaktualnienie. na wielu forach w Niemczech polecany jest: Designed to meet very high requirements for highly loaded VW, Audi, Skoda and Seat engines that require the use of ACEA C3 class oils. Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 is an oil for gasoline and diesel engines equipped with a particulate filter meeting the requirements for a number of VW 504.00/507.00 standards. Unrivaled sludge protection - no other engine oil will keep your engine as clean as factory Makes cold starts easier Provides an increase in driving economy, min. 2.5% Features: Low ash oil with Shell Pure Plus technology Low viscosity and low friction Perfect protection of the vehicle's exhaust system by keeping the DPF filter clean Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Parameters: Oil type: synthetic Viscosity: 5W30 Capacity: 5L Packaging: 5L can Manufacturer's specification: VW 504.00 / VW507.00 Quality classification: C3 Manufacturer: SHELL Blended: Rafineria Gdanska Sp. z o.o. Price: 33,01EUR/5 l Jeśli już t PDF na pewno jest w sieci, ale w samochodzie raczej DPF. Jeżeli chodzi o DPF i od którego roku został wprowadzony, obowiązek stosowania filtrów cząstek stałych w Dieslu, to mowa tu będzie o 2006 roku, kiedy to została ogłoszona norma emisji spalin EURO IV. DPF jednak nie był nowatorskim rozwiązaniem, gdyż pierwsze tego typu filtry montowane były już na o wiele mniejszą skalę w 1996 roku. Themenstarter
    1 punkt
  6. Nareszcie ktoś zrobił rozpiskę ze zrozumieniem
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. It's solved.. battery was replaced and not programed...and was necessary also some spray for terminals
    1 punkt
  9. Procedura zaczyna się od suszenia, sprawdzenia nacieków i przepięć. Dobra suszarka na moduł i powinno ustąpić. Jeździć jakiś czas na włączonej klimatyzacji.
    1 punkt
  10. Radosna twórczość poprzedniego właściciela.
    1 punkt
  11. Trzeba zastosować odpowiedni smar, przy wymianie tulei. Ewentualnie wcisnąć swar przed montażem nowego wahacza czy czegoś innego, ale to ABC mechanika. Pretensje możecie mieć tylko do tych co robią Wam przeglądy czy serwisują Wasze samochody.
    1 punkt
  12. Bibuła filtracyjna i od razu widać, czy jest olej.
    1 punkt
  13. Wytarłbym dokładnie i sprawdziłbym na biegu jałowym gdzie się poci lub przecieka.
    1 punkt
  14. Trzeba dopisać kluczyk w CAR menu.
    1 punkt
  15. Jest zimno i mokro, a do domu daleko - stawiam na to, że coś nie styka.
    1 punkt
  16. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie