Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 24.09.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Chyba sprężarka klimatyzacji.
    2 punkty
  2. Cześć. Sytuacja ma się tak: jednak finalnie okazało się, że to wina źle ważonych kół 20". 3 wulkanizacje w moim mieście nie potrafiły dobrze wyważyć kół 20". Dopiero pojechałem do serwisu "Kijanka" w Kielcach, gdzie mają wyważarkę z testem drogowym (docisk koła w czasie ważenia). Dokonali optymalizacji kół (odpowiednie przestawienie opony względem felgi), zważli i temat się uspokoił. Kolejnym ważnym elementem są same opony, ja mam niestety słabe bo Barum (chciałem być oszczędny...i wyszło). Prawda jest taka, że te gumy są za słabe do tak ciężkiego auta i mają coś a'la efekt pamięciowy, tzn zanim się nie rozgrzeją po postoju (choćby po nocy) to przez pierwsze kilka km masz wrażenie jakby koła były niedoważone. Prawda jest taka, że do tych aut trzeba kupować opony klasy premium najlepiej z akredytacją właśnie do Q7. Ma to znaczenie. Ja już to wiem. POZDR.
    1 punkt
  3. Przy numerze seryjnym ważne jest tylko, by miał on 10 znaków. Tu masz info z http://wiki.ross-tech.com jak to zrobić w VCDS (przewiń do 19-CAN Gateway using (UDS/ODX)): Adaptation Installation of a new battery requires the use of the [Adaptation-10] function under 19-CAN-Gateway control module. Use the drop-down menus to enter the Part Number, Vendor, and Serial Number information located on the new battery . [Select] [19 - CAN-Gateway] [Adaptation - 10] Battery adaptation - Size (this may be something like IDE03256-MAS04490 Battery adaptation - Size) Select the battery Ah rating from the drop-down menu followed by [Do It!] and confirm [Yes] Battery adaptation - Manufacturer (this may be something like IDE03256-MAS03159 Battery adaptation - Manufacturer) Select the battery manufacturer from the drop-down menu followed by [Do It!] and confirm [Yes] Battery adaptation - Serial number (this may be something like IDE03256-IDE00010 Battery adaptation - Serial number) Type the serial number code from the replacement battery followed by [Do It!] and confirm [Yes] Providing the value was accepted by the controller the new battery coding is complete. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
    1 punkt
  4. Nie, cod producenta to 3 znaki. Varta = VA0 nr seryjny = 10 znaków Jakiego interfejsu używasz (VCDS, OBDeleven, inny)?
    1 punkt
  5. Prawdopodobnie ustawienia akumulatora będą w Adaptacji (piszę prawdopodobnie, bo nie mam możliwości sprawdzić, jak to jest w A3). Po wejściu w Adaptacje spróbuj użyć wyszukiwania zwrotu "battery adaptation" lub "battery replacement". Na Youtube jest parę filmików, na których ludziska kodują nowy aku w A3 za pomocą Obdeleven. Może ci to pomoże? Np.:
    1 punkt
  6. Ta kontrolka auta z kluczykiem to problemy z immobilizerem. Podpinałeś pod komputer w celu sczytania ewentualnych błędów? Edit: Jeśli masz drugi kluczyk do auta, to spróbuj nim uruchomić samochód.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Zależy czy polift czy przedlift ale z tym akurat chyba nie ma różnicy . W przedlifcie wymieniałem żarówki i nie wyciągałem lampy . Mało miejsca ale da się chyba że chcesz to wyjmij lampę to nic trudnego
    1 punkt
  9. sprawdź rozrusznik, u mnie to właśnie on kradł prąd, jak nie rozrusznik, to podłącz akumulator przez amperomierz i po kolei wyjmuj bezpieczniki, a w audi q7 mam w 3 miejscach i obserwuj amperomierz, tylko tak znajdziesz złodzieja. Pozdrawiam
    1 punkt
  10. Ten czujnik o którym piszesz jest odpowiedzialny za pomiar ciśnienia spalin przed i za DPF, jak masz zapchany DPF to on widzi ze jest za duża różnica ciśnień i stąd Cię komunikuje o tym błędzie, tak że wymiana czujnika może nic nie pomóc, do wymiany będzie filtr DPF lub jego chemiczne czyszczenie.
    1 punkt
  11. miałem podobnie u siebie w q7, padł moduł ECU który znajduje się z prawej strony na podszybiu, niestety audi zastosowało tam korek plastykowy i po deszczu dostaje się do niego woda i uszkadza, koszt nowego i zaprogramowania to około 2 tyś zł, po wymianie ecu silnik odpalił za 1 razem, wszystko wróciło do życia, korek zakleiłem silikonem a z 5 litrowej bańki plastykowej wyciołem bok i zasłoniłem ecu aby nie mogła się do niego dostać woda.
    1 punkt
  12. Witaj, otwórz klapę bagażnika pilotem, lub ręcznie, jak się zatrzyma podnieś ją ręką do końca ile się da, przytrzymaj przycisk zamykania aby zapisało w pamięci położenie klapy i zamknij przyciskiem, daj znać czy się udało
    1 punkt
  13. witaj, musisz podpiąć swoje audi pod komputer, sprawdź wizualnie czujniki, jak na którymś nie ma powłoki zabezpieczającej to czujnik do wymiany, wygląda jak zaśniedziałe aluminium, ja u siebie ostatnio 3 sztuki wymieniałem i wszystko wróciło na ekran. Pozdrawiam
    1 punkt
  14. Cześć mam na imie Łukasz .....a moje kochanie to a7 sportback....
    1 punkt
  15. W manualu nawiew trzyma normalnie tak jak się ustawi.
    1 punkt
  16. Ja w swoim audi nie mam czegoś takiego. Nie widzę by przy włączaniu świateł światła robiły góra dól ale jak np jadę gdzieś i wjeżdżam np. na próg to światła opadają niżej a potem wracają na swoja pozycje.. Tez się zastanawiam czy jest ok wszystko. Wiem ze mam problem z czujnikiem poziomowania bo jak załaczam wsteczny to wtedy się zapala błąd na desce. Ale tak poza tym jest ok. Pewnie kwestia wyczyszczenia go.
    1 punkt
  17. Nikt nic nie napisał ,a ja się nie poddaję:) Więc tak auto miało wymienianą deskę po wystrzale poduszki pasażera ,ten co to zakładał nie przełożył kostki od czujnika słońca bo pewnie nie chciało mu się. Ogólnie to z tymi powypadkowymi to tak jest przy zakupie trzeba by rozbierać i zobaczyć jak to jest złożone ,a zazwyczaj to jest bardzo słabe. W moim tragedia!!! Poduszka pasażera sprawna ale prawe złącze to niebieskie jest ułamane ,więc już nie podłączyli tylko jest rezystor. No i ten czujnik nasłonecznienia nie daje rady odszukać ten przewód. Biorę po uwagę dwie opcje : 1 .Poprowadzić nowy przewód ,tylko nie wiem gdzie on idzie ,znalazłem wtyczkę z przewodami na foto widać kolory kabli ,mam nadzieję ,że mam takie same , 2. po wymontowaniu kratki nawiewu widać w miejscu czujnika jakiś kabel ,jeśli to on to mogę go ciągnąć ,może wyjdzie wtyczka a jak się urwie to też się napprawi ale czy to ten kabel? czy w tym miejscu może być jeszcze coś innego? jakiś czujnik np. temperatury kanału nawiewu na szybę? Więc jeśli tylko ktoś coś wie to proszę wskazówki
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.