Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 16.11.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
  2. 1 punkt
    Podepnę się pod temat. Mam Audi Q5 z 2015r LED z tyłu. Wykonałem kodowanie lamp USA - EU, lampy działają prawidłowo tylko mam jeden problem. Świecą mi cały czas lampy od "parkingu" one powinny być wyłączone gdy jest klapa zamknięta, a gdy klapa jest otwarta powinny się zaświecić i zgasnąć lampy na klapie. Nie wiem gdzie mam to ustawić. Moje kodowanie w module komfortu 46 numer kanału - stara wartość/nowa wartość, nazwa lampy 195 - 51206/133, stop lewy 196 - 51238/165, stop prawy 197 - 51206/12, lewy kierunkowskaz tyl 198 - 51238/44, prawy kierunkowskaz tyl 199 - 10247, parking wew lewy 200 - 10279, parking wew prawy 201 - 14855, parking zew lewy 202 - 14887, parking zew prawy 203 - 9, lewy przeciwmgielny 204 - 41, prawy przeciwmgielny 205 - 13, lewy wsteczny 206 - 45, prawy wsteczny 207 - 51201, obrys lewy tyl 208 - 51233, obry prawy tyl 209 - 51219/0, marker lewy tyl 210 - 51251/32, marker prawy tyl 211 - 51214, podswietlenie tablicy 229 - 51400, stop gora
  3. 1 punkt
    Z tego co kojarzyłem, to stało się to prawdopodobnie po zaniku prądu, (rozładowaniu akumulatora), choć pewny nie jestem. Byłem z tym u wielu elektryków, wszyscy grzebali sprawdzali i nic, był taki co chciał zrobić bai-pass bezpośrednio z akumulatora zasilić gniazda. Ale byli i lepsi, jeden zaproponował że auto musi u niego zostać na kilka dni, bo on wyciągnie całe wnętrze, łącznie z dywanami i sprawdzi całą instalacje kabel po kablu. Pytam go, czy nie ma schematu, by sprawdzić tylko punkty węzłowe, bo nie możliwe by wszystkie linie padły. A on do mnie, że jak wiem lepiej to mam sobie sam naprawić. No to naprawiłem! za pomocą kabla VCDS oczywiście nic, nigdzie nie informowało, żadnych błędów. Okazało się, że jest opcja "Transportu" którą włącza się na czas, przewozu auta np. na lawecie i w tedy się wyłącza wszystkie zbędne użądzenia, by nie czerpały prądu. Nie wiem czemu, u mnie sama się włączyła i to tylko co do gniazdek, wszystko inne działało, bo gdy ją świadomie włączyłem, to wyłączyło się wszystko, łącznie z radiem. Samochód ma 10 lat, aż nie prawdopodobne, że tylu elektryków i nikt nie znał, lub nie skojarzył tej funkcji. Opisuję tą historie, bo kosztowało mnie to, wiele zdrowia i czasu (pieniędzy), a może to spotkać każdego, więc ku przestrodze. Pozdrawiam
  4. 1 punkt
    W Gdańsku, a właściwie w Pruszczu Gdańskim bez problemu w firmie "AZET" szczerze polecam, zrobią wszystko prawie każdą zachciankę. To nie Magia, to Fakt. Na Fejsie znajdź firmę "DES Auto" to zobaczysz.
  5. 1 punkt
    Cześć, Jestem "nowym" użytkownikiem Audi Q7 4L. Przeglądam wszystkie tematy ale nigdzie nie potrafię znaleźć zdjęć wyposażenia bagażnika Audi Q7 (wszystko to co powinno znajdować się pod podłogą). U mnie jest tam tylko pianka z lewarkiem, kompresor i zmieniarka do Navi. Czy ktoś mógłby się podzielić zdjęciami spod podłogi?
  6. 1 punkt
    Diody naprawione. Winny był moduł LED który jest w lampie, zamówiłem wymieniłem i działa. Moduł w moim przypadku miał Nr 8R0 907 472 w drugiej lampie mam Nr 8R0 907 472 A. Ten mój uszkodzony w/g sklepu wymienia się na 8R0 907 472 B, ale ja kupiłem używany 8R0 907 472 i na razie działa. Podobno to że padają to standard, są jednak firmy które go naprawiają. Wysyłasz uszkodzony oni naprawiają i ci odsyłają. piszą że po naprawie będzie działał dłużej niż nowy i to kosztuje od 150 do 200 zł. Nowy oryginał w sklepie to około 750 zł.
  7. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_1_30.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_31_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_61_90.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_91_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_121_150.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_151_180.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_181_210.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_211_241.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_242_275.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_276_312.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_313_345.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  8. 1 punkt
    Poniżej zamieszczam rozmieszczenie bezpieczników Audi Q7:
  9. 1 punkt
    Lokalizacja czujników,sterowników oraz innych elementów wykonawczych Silniki 4-cyl. 2.0TDI BLB,BRD,BVA,BNA, Zestawienie miejsc zamontowania Wskazówka Niektóre podzespoły znajdują się pod osłoną silnika. * Podzespoły „A“ do „G“ samochodów z filtrem cząstek stałych nie są przedstawione na rysunku. 1 - Pompowtryskiwacze i świece żarowe * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 1 -N240- * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 2 -N241- * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 3 -N242- * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 4 -N243- * Świeca żarowa 1 -Q10- * Świeca żarowa 2 -Q11- * Świeca żarowa 3 -Q12- * Świeca żarowa 4 -Q13- 2 - Złącze wielostykowe * Pompowtryskiwaczy i świec żarowych 3 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego -G62- 4 - Pompa podwójna 5 - Czujnik temperatury paliwa -G81- 6 - Czujnik liczby obrotów silnika -G28- 7 - 3-stykowe złącze * Czujnika Halla -G40- 8 - Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- 9 - Lampka ostrzegawcza spalin -K83- * W zestawie wskaźników 10 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia -G79- z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia 2 -G185- 11 - Przełącznik świateł hamowania -F- i przełącznik pedału hamulca -F47- 12 - Przełącznik pedału sprzęgła -F36- 13 - 3-wtykowy wspornik przekaźników i bezpieczników za tablicą przyrządów z lewej strony * Z przekaźnikiem małej mocy grzania -J359- * Z przekaźnikiem dużej mocy grzania -J360- * Niezamontowany w samochodach z ogrzewaniem postojowym 14 - Sterownik silnika -J623- 15 - Wspornik przekaźników i bezpieczników, skrzynka elektryczna, podszybie z lewej strony * Z przekaźnikiem pompy paliwa -J17- * Z przekaźnikiem zasilania napięciowego zacisku 30 -J317- * Ze sterownikiem automatyki rozgrzewania świec -J179- * Z bezpiecznikiem topikowym świec żarowych silnika -S39- 16 - Czujnik ciśnienia doładowania -G31- z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza -G42- 17 - Zawór recyrkulacji spalin -N18-/potencjometr recyrkulacji spalin -G212- 18 - Czujnik Halla -G40- * Położenia wałka rozrządu 19 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75- 20 - Zawór przełączający chłodnicy recyrkulacji spalin -N345- i zawór klapy w kolektorze ssącym -N316- * Zawór klapy w kolektorze ssącym -N316- tylko w przypadku kodu literowego silnika BRD, BVA 21 - Miernik masy powietrza -G70- A - Sonda lambda -G39- z ogrzewaniem sondy lambda -Z19- i czujnikiem temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- B - Czujnik temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- C - Czujnik temperatury spalin 1 -G235- D - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony na ścianie grodziowej * Czujnika temperatury spalin 1 -G235- * Sondy lambda -G39- E - Elektryczne złącza wtykowe z prawej strony na ścianie grodziowej i czujnik ciśnienia 1 spalin -G450- * Czujnika ciśnienia 1 spalin -G450- * Czujnika temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- F - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony przy skrzyni biegów * Czujnika temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- G - Czujnik położenia regulatora ciśnienia doładowania -G581- Silniki 4-cyl. 1.9/2.0TDI AVB,AWX,AVF,BPW,BKE,BRB,BRC, Zestawienie miejsc zamontowania Wskazówka Niektóre podzespoły znajdują się pod osłoną silnika. * Podzespoły „A“ do „G“ samochodów z filtrem cząstek stałych nie są przedstawione na rysunku. 1 - Miernik masy powietrza -G70- 2 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- z potencjometrem recyrkulacji spalin -G212- * tylko w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC 3 - Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- * tylko w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC 4 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego -G62- 5 - Pompa podwójna 6 - Złącze wielostykowe * pompowtryskiwaczy 7 - Czujnik temperatury paliwa -G81- 8 - Czujnik ciśnienia doładowania -G31- z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza -G42- 9 - Lampka ostrzegawcza spalin -K83- * w zestawie wskaźników 10 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia -G79- * w przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX, BKE: z przełącznikiem Kick-down -F8- i przełącznikiem biegu jałowego -F60- * w przypadku kodu literowego silnika BPW, BRB, BRC: z czujnikiem 2 położenia pedału przyspieszenia -G185- 11 - Przełącznik świateł hamowania -F- i przełącznik pedału hamulca -F47- 12 - Przełącznik pedału sprzęgła -F36- 13 - 4-gniazdowy wspornik przekaźników w skrzynce elektrycznej w podszybiu * z przekaźnikiem pompy paliwa -J17- * z przekaźnikiem zasilania napięciowego zacisku 30 -J317- * w przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX: z przekaźnikiem świec żarowych -J52- * w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC: ze sterownikiem automatyki rozgrzewania świec -J179- * Bezpiecznik topikowy świec żarowych silnika -S39- * Bezpiecznik elektroniki silnika -S282- 14 - Sterownik silnika * do ok. 10.2004: Sterownik układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego -J248- * od ok. 11.2004: Sterownik silnika -J623- 15 - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony na ścianie grodziowej * w przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX, BKE: * czujnika liczby obrotów silnika -G28- * czujnika Halla -G40- * w przypadku kodu literowego silnika BPW, BRB, BRC: * dla czujnika temperatury spalin 1 -G235- * czujnika liczby obrotów silnika -G28- * czujnika Halla -G40- * sondy lambda -G39- 16 - Czujnik liczby obrotów silnika -G28- * po lewej stronie z tyłu na bloku silnika 17 - Świece żarowe * świeca żarowa 1 -Q10- * świeca żarowa 2 -Q11- * świeca żarowa 3 -Q12- * świeca żarowa 4 -Q13- 18 - Czujnik Halla -G40- * położenia wałka rozrządu 19 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75- 20 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- i zawór przełączający klapy w kolektorze ssącym -N239- * tylko w samochodach z kodami silnika AVB, AVF, AWX 21 - Zespoły pompowtryskiwaczy * zawór pompowtryskiwacza cylindra 1 -N240- * zawór pompowtryskiwacza cylindra 2 -N241- * zawór pompowtryskiwacza cylindra 3 -N242- * zawór pompowtryskiwacza cylindra 4 -N243- A - Sonda lambda -G39- z podgrzewaniem sondy lambda -Z19- B - Czujnik temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- C - Czujnik temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- D - Elektryczne złącze wtykowe czujnika temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- E - Czujnik temperatury spalin 1 -G235- F - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony na ścianie grodziowej * dla czujnika temperatury spalin 1 -G235- * czujnika liczby obrotów silnika -G28- * czujnika Halla -G40- * sondy lambda -G39- G - Elektryczne złącza wtykowe z prawej strony na ścianie grodziowej i czujnik ciśnienia 1 spalin -G450- * czujnika ciśnienia 1 spalin -G450- * czujnika temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- Powinno się przypadać w przypadku poszukiwania danego elementu. Miejsce zamontowania poszczególnych elementów itp mam na osobnych rysunkach jak coś...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.