Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 14.10.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8V, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja obsługi Audi A3 8V.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    4 punkty
  2. Witam Porcja nowych informacji. Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU. Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc. U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa. 4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR - rynek amerykański. Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim) Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem . Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci. Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim
    3 punkty
  3. Kody do wyłączenia komunikatów na starcie 5F-Information Electr. > Adaptation - 10 > ENG167432-MAS19887-RSE_configuration-Display info window for current privacy settings Disable profile selection: unit 5F - Adaptation > - Vehicle function list BAP: IAA PSO 0x52 msg bus > not activated IAA PSO 0x52 > not activated - Vehicle menu operation: Menu IAA PSO > not activated Menu IAA PSO clamp 15 off > not activated Menu IAA PSO over threshold high > not activated
    3 punkty
  4. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    2 punkty
  5. Kolejny statek SIEM CICERO z załadunkiem 18/06 w Veracruz obrał kurs na Emden. Dotrze do Emden 9/07
    2 punkty
  6. Aby wyłączyć błąd dotyczący braku sieci: Wchodzimy w blok 5F (Multimedia), następnie Adaptacja, szukamy punktu „Konfiguracja funkcji telefonu”, następnie „Icon for data connection” i ustawiamy „Hide”. Jeśli ustawimy „Show”, to pojawia się… Po zakodowaniu restartujemy MMI. Przepraszam za mój polski. W trakcie nauki.
    2 punkty
  7. Cześć, Co do tej informacji o zacieraniu się silników Q5 sprowadzonych z USA , to jak już poprzednicy pisali trzeba podchodzić z dużym dystansem . Po pierwsze sprawdziłem ponad 50 VIN AUDI Q5 2.0 TFSI z USA w podanych rocznikach i w żadnym nie pojawi się informacja o akcji serwisowej na ten temat. Po drugie , kontaktowałem się ze znajomym , który blisko współpracuje z dilerami AUDI w USA , nie potwierdzili , że mają wymieniać silniki . Po trzecie , posiadam takie AUDI już nie pierwsze i ciągałem nimi różne cuda , skutery wodne do Chorwacji , ostatnim zrobiłem 90 tys w dwa lata i żadnych problemów . Po czwarte nie znamy historii pojazdu o którym mowa w filmie . To, że miało lekką szkodę nie znaczy , że silnik nie był uszkodzony ( uszkodzenia przy łapach i uchach w bloku silnika ) , miałem przypadki , że A5 , S5 lub Q5 sprowadzone po delikatnych uszkodzeniach posiadały uszkodzone mocowania silników lub mikropęknięcia bloków silnika , które wychodziły po przejechaniu 2-3 tyś kilometrów w trasie . Uszkodzenia takie nie powstają przy kolizji / wypadku , a przez wózkowych , którzy caterpilarmi przewożą auta i je ładują . Czasami uderzą widłami w silnik(tylną stronę silnika ) ładując od tyłu pojazd na lawetę( podnoszą za szybko widły przy podnoszeniu auta ) - info z własnego doświadczenia . A szkoda z przodu była minimalna , nawet chłodnice całe , a silnik do wymiany , albo niektórzy spawają te uchwyty . A na koniec , uważam , że jest to powiązane z tym preparatem aby go rozreklamować . Pozdrawiam Bartek
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. Tak, ja u siebie miałem już to wyłączone jak kupiłem. Jak odhaczysz [09] - > Bajt 06 -> Bit 4 (Sidemarker_via_lcm active) -> uncheck powinno działać
    2 punkty
  10. Chciałem trochę uporządkować sprawy z Audi Connect. Tzn sam jestem z tych osób, które nie lubią, jak mają coś w aucie co jest niesprawne albo z czego nie mogą skorzystać. Stąd też drążenie sprawy w kilku kwestiach, w tym z Audi Connect. Nabywca Audi z USA lub w EU po zakupie samochodu, przy pomocy dealera ustawia siebie jako głównego użytkownika i loguje się do auta przez aplikację i w ramach tej usługi może po ustanowieniu indywidualnego pinu otwierać zdalnie auto i zamykać, sprawdzać stan paliwa i pewnie parę innych mało istotnych rzeczy. Może też skorzystać z funkcji FOD ( Functions on Demand), czyli dokupić sobie coś czego w aucie nie ma, np na jakiś czas albo na stałe, np mapę do nawigacji itd. Nabywca w USA robi to przez kartę eSim umiejscowioną w jednostce radia (tak to nazwijmy) udostępnioną przez amerykańską sieć Verizon, nabywca z EU przez kartę eSim udostępnioną przez firmę telekomunikacyjną z Irlandii - Cubic Telekom. I najważniejsze. Obydwie firmy ze sobą nie współpracują. Jedna ma bazę VIN aut z EU, a druga z USA. Nie można dopisać do bazy EU auta z USA i odwrotnie. Czym to skutkuje. Otóż , chcąc mieć dostęp do wszystkich funkcji jakie daje Ci fakt nabycia Audi z USA, to musi być to auto w zasięgu sieci firmy Verizon. Jeżeli nawet uda nam się kiedyś znaleźć jakiś sposób na jednorazowe połączenie z siecią Verizon, będąc w Europie, po to tylko aby aktywować Audi Connect, to musicie mieć świadomość, że funkcje jakie daje ta aplikacja są generalnie moim zdaniem dość skromne, a po przeniesieniu auta do Europy i po ewentualnym połączeniu, będą jeszcze bardziej niż skromne. Moim zdaniem otrzymamy tylko możliwość otwierania i zamykania auta, sprawdzanie stanu paliwa. Myślę, że funkcja lokalizacji samochodu, to już jest dodatkowo płatna, a z racji przeniesienia auta do Europy, pewnie nie będzie dostępna. Jakieś serwisy pogodowe też odpadną , bo są dodatkowo płatne. Generalnie odpadną funkcje FOD. Bo z amerykańskich w Europie nie skorzystamy, a Europejskich nigdy nie dostaniemy w ofercie, bo nie ma naszego Viny w bazie EU. Ja osobiście cały czas coś tam działam w kierunku uruchomienia Audi Connect, ale myślę, że korzyści z tego będzie naprawdę nie za dużo. Chociaż miło jakby działało. Mieszkasz w bloku na 10 piętrze i nie jesteś pewny czy zamknąłeś auto stojące z drugiej strony bloku. Aplikacją mógłbyś to sprawdzić. Tak jak pisał kolega wyżej - Johnu. Aplikacja myaudi dla aut z USA się trochę różni od tej z EU. Mam konto zarówno na jednej jak i na drugiej. W obydwu mam swój status potwierdzony przez dealera w Polsce jak i w USA. W Usa pracownik dealera założył mi nawet numer pin, który po zalogowaniu pierwszym mam sobie zmienić na inny. Problem jest tylko z ostatnim etapem połączenia. Póki co nie można go wykonać. Jak widzicie jest mnóstwo zachodu i póki co nic w efektach. Kolega Johnu, ma lepiej bo w jego aucie z 2019 roku jest slot na kartę sim. My w nowych rocznikach mamy tylko eSim. Podsumowując. Nie demonizujmy korzyści z Audi Connect. Najprawdopodobniej nie uda nam się połączyć audi z USA z aplikacją Audi Connect z EU, napewno jeżeli uda się kiedyś zrobić jakieś połączenie omijające firmę Verizon, to będzie można połączyć z Audi Connect z USA. Tak dla ciekawości, aplikacja myAudi EU pokazuje mi, że mam do odebrania aktualizację mapy, oczywiście USA/Canada/Meksyk, a aplikacja USA nic mi w tym zakresie nie pokazuje. Może się kiedyś uda. Uzupełnię tylko jako dodatek, że po zmianie radia na EU, mam w końcu RDS i nie muszę szukać ręcznie co 150 km mocniejszego sygnału. Pracuje nad radiem cyfrowym DAB, ale idzie ciężko. Po zmianie modułu SOS na europejski mam połączenie alarmowe. Wykonane i sprawdzone. Moduł europejski pobiera dane internetowe między innymi do radia cyfrowego DAB. Pewnie pobiera też inne rzeczy, ale to jeszcze przed nami.
    2 punkty
  11. Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_1-50).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_51-110).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_111-170).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_171-230).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_231-300).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_301-360).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_361-421).pdf Dla wszystkich osób z wolnymi łączami internetowymi, zamieszczam skompresowaną wersję instrukcji przygotowaną przez użytkownika doomelek. Dzięki Paweł za włożoną pracę - pomogłeś wielu osobom! Skompresowana wersja instrukcji Audi A4 B6 dla najwolniejszych łącz: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_skompresowana_wersja.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  12. Z tego co się orientowałem to po lifcie(2021) masz już tylko Esim.
    2 punkty
  13. Podobno poza ASO da się zrobić całość za około 1600 zł. Samo kodowanie poza ASO to od 400 zł
    1 punkt
  14. Za sam kluczyk zapłaciłem w ASO 1800 zł, za kodowanie ASO chciało 730 zł ale nie robię tam bo kodowanie lamp tylnych może polecieć.
    1 punkt
  15. Cześć chłopaki ,ja swoim zrobiłem niecałe 10k km , poprzednią generacją ponad 300k i cóż,uważam że poprzednia generacja była lepiej wykonana . Co do moich spostrzeżeń : 1. Plastik na podszybiu tam gdzie jest LED i plastik na dole boczków to tandeta . Nie dość tego coś mi hałasuje przy pewnych obrotach i prędkości właśnie w podszybiu . Szyba drzwi kierowcy kiedy jest lekko uchylona skrzypi . 2 razy już miałem usterkę układu el. Kierowniczego objawiło się to tym że kierownica mi drżała cały czas jak przy zmianie pasa bez kierunków ,do momentu aż nie zjechałem i wyłączyłem auto i ponownie włączyłem .u mnie auto hold działa po mocnym dociśnięciu .napęd elektryczny dziwnie szarpie jeśli można tak to nazwać .olej jakieś 0.5 l na 5000 tys spalanie . Pali więcej niż poprzednia generacja diesla ,niewiele ok 1l ale jednak . Na przednim fotelu pasażera zmarszczka się pojawiła pomimo że 80 procent jeżdżę sam . Na plus to chyba tylko że jest ciszej przy wyższych prędkościach . Jak na auto za ponad 300 tys to jestem zawiedziony niestety , poprzednią miałem z 18 roku i wydaje mi się ze skóry też były lepsze . To tyle ,ciekaw jestem spostrzeżeń innych użytkowników . Pozdrawiam
    1 punkt
  16. Witam jeżdże Audi Q5 3.0 TFSI + Gaz 2013r
    1 punkt
  17. Witam Was wszystkich, Jestem z Krakowa, czwarte Audi z kolei życia i chyba... ostatnie którym jeżdżę to Q3 QUATRO 2,0 benzyna. Mam go 2 miesiące ale są już pytania, na które nie ma odpowiedzi w instrukcji. Andrzej.
    1 punkt
  18. https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/Update_25_25/P1420_MIB3_EU.7z P1420, stan map na 2024.12
    1 punkt
  19. @Akronaut ekran pasażera widać z miejsca kierowcy, ale jak założysz na ekrany matową folię (polecam GRIZZ Protect), to wtedy nie przeszkadza. Miłego i bezawaryjnego użytkowania...
    1 punkt
  20. Sprawa rozwiązana dla innych. Pod podszybiem są dwa przekaźniki w plastikowym „g” u mnie nawet bez uszczelki. Przekaźniki 646. Powinny być wsunięte u góry ale u mnie leżały sobie luzem. Albo spadły albo ostatnio było tam Aso - wymiana nagrzewnicy i szukanie przyczyny braku ogrzewania. Może ktoś nie wsunął na swoje miejsce. Więc dostała się tam woda i szlak trafił .. Polecam sprawdzić i uszczelnić! Akumulator wymieniłem niepotrzebnie. To zalane wodą przekaźniki robiły zwarcie i spadało napięcie, dobrze, że nic więcej nie poszło
    1 punkt
  21. Odebrane ,dopiero jeden dzień jeżdżenia ale mam już uwagi ...plastiki w pewnych miejscach a konkretnie na dole boczków drzwi i pod szybą tam gdzie listwa ledowa jest trochę tandetą zajeżdżają . Na plus na pewno wyciszenie w stosunku do poprzedniej generacji . Pozdrawiam
    1 punkt
  22. Witam Mam na imię Michał jestem ze Śląska Od 1.5roku posiadam Audi A3 8Y 1.5 TFSI mHEV
    1 punkt
  23. Bardzo proszę. Mam tą 4 k tylko z przodu. Trochę żałuję, że nie wziąłem od razu zestawu z tylną kamerą Właśnie udało mi się znaleźć to na AliExpress: 351,80zł | Kamera samochodowa 4K Plug and Play z Wi-Fi DVR do Audi A1 A3 A4 A5 A6 A7 A8 Q3 Q5 B5 B6 B7 B9 8V C5 C6 C7 2016~2022 Sterowanie przez aplikację i GPS https://a.aliexpress.com/_EuDxKsA
    1 punkt
  24. Hej. Ja zamontowałem tą z tego filmu. Świetna sprawa, nie widać jej, nic nie przeszkadza, ładnie nagrywa są różne wersje 4K i inne. Aplikacja działa bez zarzutu. Jestem bardzo zadowolony i polecam
    1 punkt
  25. Pisze ten post dla osób które być może mają podobny problem. Przeczytałem na forum volwo artykuł który mnie na prowadził do wykonania pewnych zmian w montażu samego modułu proxima. Dziwo znaczna poprawa bo z 2 metrów zrobiło się 10 i teraz jest to akceptowalne. Dotychczas homecar usa proxima zamontowany był w napędzie i tam też był zasilony. Jednak dziś wpadłem na pomysł żeby proxime schować do sygnalizatora który jest zamontowany na ogrodzeniu. Z racji tego że od napędu idzie skrętka 8 żył do syg. świetlnego i są wolne 4 żyły to zdecydowałem się je wykorzystać. I tak oto mały moduł został schowany do sygnalizatora bft. Próbowałem jeszcze puścić cieniutki kabel w peszlu ogrodzenia ale niestety za mało miejsca i w połowie się przycinał. Zdjęcie poglądowe bramy z napedem
    1 punkt
  26. Według Aso po 7 latach powinienem wymienić baterie systemu SOS. Niestety w Aso koszt 460,-. O takim numerze są na Ali za 120,- Znalazłem zamiennik w czeskim sklepie Techtek. Szybka dostawa z przesyłką 97,- Oczywiście Made in China ale oryginał to Taiwan. p.s. w Bmw x5 f15 bateria składa się z 4 ogniw i kosztuje w Aso 109,- Także te 460,- w Audi to na prawdę gruba przesada!
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Jestem po programie na 320 Koni autko zbiera sie na prawde dobrze
    1 punkt
  29. https://a4-klub.pl/topic/502753-konwersja-systemu-sos-z-usa-na-eu-w-audi-a4-b9/page/1/ https://www.audiworld.com/forums/a7-224/bg-sos-emergency-call-function-unavailable-nar-eu-3066258/page1/ https://carmasters.org/topic/46053-sim-e-tron/page/1/ Tutaj masz trochę opisane, wszyscy próbują ugrać to w ten sposób
    1 punkt
  30. Krok trzeci jest powtórzony 3 razy. Zmień opisy 4 i drugi 4.
    1 punkt
  31. Przewertowałem pół internetu, metodą prób i błędów rozwiązałem problem (q3rs ale prawdopodobnie ten sam system - MIH3). Wersja oprogramowania (w moim przypadku 3454) nie wspiera najnowszych map. Należy zainstalować (przez engineering mode) w kolejności (system nie pozwoli wykonać aktualizacji od razu do najnowszej wersji) najpierw 3620 (po aktualizacji zniknęła ikonka na pasku o aktualizacji online) i docelowo najnowsze 3853. Softy do pobrania z https://mibsolution.one/#/1/9/MHI3 - APTIV/Firmware (login i hasło: guest), zalecane wgrywanie przy odpalonym silniku. Po aktualizacji softu i podłączeniu pendriva z mapą, system dosłownie po kilku sekundach wykrył dostępną aktualizację i pozwolił zaktualizować mapy. Jeżeli chodzi o aktualne mapy, to przez audi można pobrać wersję 1230 (stan na 2023.12), ale na mib solution https://mibsolution.one/#/1/15/MIB3H jest dostępna wersja 1320 (stan na 2024.06), wgrana i działa. Przy weryfikacji nie sugerowałbym się numeracją audi, a właśnie datą map.
    1 punkt
  32. Mój wylutowany Chip, może głupio mówię, ale osobiście uderzył bym w tym kierunku jeśli nie wymiana modułu.
    1 punkt
  33. No dobra ale pod jaki numer dzwoni samochód? Ja raz przez przypadek kliknąłem pomoc techniczną z podłączonym telefonem to zaczęło dzwonić do USA i pobrało trochę PLN`ów btw ja mam tak zrobioną konwersje, że sos świeci mi na zielono.
    1 punkt
  34. tutaj jest stronka gdzie można sprawdzić akcje serwisowe. Swojego q5 nie widze. https://web.audiusa.com/recall/#
    1 punkt
  35. Dealer Audi potwierdzi Ci w systemie że jesteś głównym użytkownikiem, bo on tylko stwierdza na podstawie dowodu rejestracyjnego że auto jest Twoją własnością. Problem jest w tym, że w Europie Audi wybrało firmę z Irlandii Cubic Telecom do obsługi przesyłu danych, a w USA jest to firma Verizon . Firmy te ze sobą nie współpracują. I tak firma Cubic ma swojej bazie Viny aut produkowanych na EU, a firma Verizon ma Viny aut na USA. Jest po długiej korespondencji i z jedną firmą i drugą. Nie ma możliwości dopisania Vinu z USA do bazy firmy Cubic Telecom. I koniec. Ale na ile dobrze to wszystko rozumiem, to brak dopisania do bazy skutkuje tylko tym, że nie możesz skorzystać z dodatkowych funkcji oferowanych przez Audi przez system myAudi, czyli function on demand. Nie możesz nic dokupywać online i tak dalej. Natomiast nie ma to nic wspólnego z tym że mógłbyś się połączyć z myaudi i widzieć parę rzeczy w aplikacji itd. Jest tylko kwestia połączenia jednorazowego. Potem korzystasz już ze swojego źródła przesyłu, np telefonu. Poza tym nie wszyscy wiedzą że są dwie aplikacje my audi. myAudi to europejska wersja i my.audi.com to wersja dla USA. Ja mam konto na obydwu aplikacjach i auto mam potwierdzone przez dealera zarówno w Polsce jak i w USA. Zmieniłem ostatnio moduł SOS na EU i mam połączenie awaryjne z operatorem Audi. Jak miałem moduł USA to mimo tego iż wszystko świeciło się na zielono, to po wciśnięciu guzika po chwili mielenia pojawiał się komunikat o braku połączenia, co jest logiczne szukał amerykańskiej sieci. Teraz po wciśnięciu guzika zgłasza się operator z centrum Audi . Przeprosiłem, powiedziałem że miałem problem z modułem i powiedział, że ok usuwa zgłoszenie. Ale w tym czasie u mnie na ekranie pojawiły się dane do lokalizacji mojego auta, pewnie na wypadek gdyby z jakiegoś powodu on ich nie widział. Pomysł jaki przychodzi mi głowy, to włożenie ponowne radia z Usa i spróbowanie połączenia myAudi z modułem SOS z EU. I tyle. Ale to pewnie po Nowym Roku.
    1 punkt
  36. Tak jak pisałem w poprzednim poście, że wydaje mi się, że po przeróbce lamp trzeba jeden dodatkowy kabel pociągnąć i zakodować. Jeżeli nic Ci nie sknocili w przeróbce, to pewnie można do tego wrócić. Dowiem się jeszcze na 100% z tym dodatkowym kabelkiem.
    1 punkt
  37. https://allegro.pl/oferta/regulacja-podlokietnika-audi-q5-fy-od-2017r-podlokietnik-regulowany-16599046924
    1 punkt
  38. Cześć. Trochę nowych wieści w sprawie radia europejskiego w aucie z USA. Z braku czasu ciągle zwlekam z tematem, ale zamierzam w grudniu wymienić jednostkę na europejską. Jednostkę już mam zakupioną i czeka. Z tego co wiem na dziś to w jednostce z Usa jest radio satelitarne, w Europie cyfrowe. Radia różnią się jedną wtyczką. W wersji z USa jest czarna, w wersji z EU jest niebieska. Żeby po zmianie radia na jednostkę EU było radio cyfrowe to oprócz kodowania, trzeba jeszcze dołożyć antenę do radia cyfrowego. Można dołożyć podobno antenę jakąś chińską na sztukę, żeby nie rozbierać auta, bo chyba to wiązałoby się z wymianą "rekina" na dachu na EU. Podejrzewam. Po takich zmianach jest radio cyfrowe i w końcu działa tzw RDS, czyli nie zanika sygnał po odjechaniu od nadajnika. Mankamentem jest to, że nie ma pictogramów poszczególnych stacji radiowych , tak jest to w aucie kupionym u dealera w EU. Bierze się to stąd, że treśći , między innymi pictogramy pobierane są przez połączenie internetowe, a ono jest realizowane przez moduł Sos. Zamierzam pokombinować i z radiem i z modułem Sos z Eu. Może też zadziała połączenie SOS, bo teraz mimo, że świeci się na zielono, nie działa. Najpewniej wydarzy to się w grudniu. Dam znać o efektach. Mam też prośbę, żebyście napisali, czy u Was po konwersji radia z USA na EU, też nie działa RDS, czyli przy długich trasach gubi sygnał i trzeba ręcznie szukać bliższego nadajnika. Podobno to wynika z tego że to jest z czymś tam połączone i nie da się tego rozdzielić itd. Dajcie znać proszę. Pozdrawiam
    1 punkt
  39. Zieloną kontrolke masz ale SOS nie masz. Spróbuj zadzwonić przez SOS a się przekonasz. Jak zmienisz na jednostkę EU to wtedy będzie. Na 100% powiem jak zmienię. Brak czasu. Co do modułu od bramy przeszukaj moje poprzednie posty. Jest do ogarnięcia. Nic nie montujesz w aucie, dodatkowy nadajnik dodajesz do sterownika przy bramie. Działa bardzo fajnie. Szybki montaż.
    1 punkt
  40. Nad tymi numerami Pxxxx nie zastanawiałem się, nie zwracałem uwagi więc nie mam zdania. Te 1230 mogłoby pasować do 30 grudnia jako daty wydania, ale to 1160 już tutaj nie pasuje no i oczywiście numer ten jest mniejszy, ale to wcale nie jest powiedziane, że większy ten numer to nowsze mapy, może to oznacza coś zupełnie innego albo np. mapy online mają swoją numerację a te pobierane swoją (inną). Może ktoś inny wie co to oznacza, ja tylko wymyślam na poczekaniu
    1 punkt
  41. To jest pomieszane faktycznie i nie tylko w koncernie VW zresztą. To jest najnowsza mapa, którą oznaczają jako 2025. Tyle, że to tylko zapewne należy rozumieć w ten sposób, że w przyszłym roku będzie w jakimś sensie aktualna. Być może takim, że na początku 2025 nie będzie nowszej niż ta. Natomiast zauważ, że do pobrania jest w tym, czyli 2024r. i ta sama mapa jest bodajże od lipca dostępna. Jak już ją jednak instalujesz to dowiadujesz się dopiero na jaki czas są zaktualizowane tak naprawdę dane mapy i to jest właśnie grudzień 2023 jak pokazuje. U mnie mam tą samą mapę i to jest najnowsza, one oczywiście są do tyłu w porównaniu z mapami online. Ale za to dostępne zawsze i bez żadnych kombinacji ani dostępu do Internetu, plus aktywny tempomat się nimi kieruje, więc dla tych co używają jest ważna choćby z tego powodu. Na koniec masz wersję bazy, która już jest, tutaj jest z tego co wiem data wydania, która jest jednak wcześniejsza niż ta od kiedy można mapę pobrać. To by pasowało do tego, że aktualna mapa jest do pobrania od lipca, że może mieć datę wydania z maja, już to kiedyś zaobserwowałem. To by oznaczało, że masz już tą mapę wgraną. Sprawdzę jeszcze w aucie później, co mi na tym ekranie pokazuje i dam znać czy najnowsza to właśnie ta, którą już masz...
    1 punkt
  42. Ani to ani to. W Q5 FY masz quattro ultra czyli coś co działa odwrotnie niż haldex a wiec odłącza tylną oś w przypadku kiedy komputer uzna, że napęd nie jest konieczny.
    1 punkt
  43. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  44. Witam ponownie ze względu że nikt nie pomógł musiałem sam się wziasc za tą usterkę ponieważ już się normalnie jeździć nie dało powodem w moim przypadku była pierdoła :) poprostu spadł wężyk od zaworka sterowania membrany tej co chyba zmienia długość dolotu czy coś i łapało lewe powietrze odkryłem to przypadkowo bo się tak ułożył wężyk że zaczęło delikatnie gwizdać i syczeć więc założyłem jazda próbna i eureka dla pewność zdjolem wężyk znów jazda próbna i objawy wrocily więc przyczyną był ten wężyk auto jak nowe nie szarpie przy puszczeniu sprzęgła czyli nieszczelność dolotu powoduje szarpanie przy puszczeniu sprzęgła!!!.pozdrawiam
    1 punkt
  45. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q8.pdf
    1 punkt
  46. Poniżej zamieszczam rozmieszczenie bezpieczników Audi A6 C8:
    1 punkt
  47. Poniżej zamieszczam rozmieszczenie bezpieczników Audi Q5:
    1 punkt
  48. Witamy serdecznie na AudiTIMES.PL! Rejestrując się na naszym forum, udowodniłeś, że kochasz markę Audi i chcesz dzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami samochodów z Ingolstadt. Pierwszy krok w celu rozwijania swojej miłości do Audi już uczyniłeś. Teraz czas na drugi - zapraszamy do aktywności! Do zobaczenia na spotach i zlotach...!
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie