Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  2. 2 punkty
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_A5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  3. 1 punkt
    Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
  4. 1 punkt
    Wymiana manetki i odblokowanie FIS Witam, w końcu udało mi się zabrać do pracy i efekt tej pracy chce wam zaprezentować. Praca polegała na wymianie manetki od wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS. A więc potrzebne są takie narzędzia: 1. Śrubokręty Torx T30, T25 i T8(dł.min 75mm) 2. Klucz spline M12 do odkręcenia śruby kierownicy 3. Klucze imbusowe do odkręcenia osłony kierownicy bodajże 5 lub 6 4. Latarka najlepiej czołówka (ręce wolne) 5. Laptop i oczywiście Vag. Potrzebna będzie jeszcze manetka do avanta z pełną obsługą FIS Numer vag 4E0953503C (do sedana 4E0953503B) lub z nowszych modeli manetki z 8E0 na początku (około 100zł na allegro lub gdzieś). Prace zaczynamy od odpięcia klemy akumulatora, najlepiej (-) Podstawą jest podciągnąć kierownicę najlepiej do siebie i całkowicie do dołu. Ułatwi ro sprawę z osłonami.Następnie odkręcamy airbag. Ściągamy zaślepki i odkręcamy dwie śrubki T30 z tyłu kierownicy. Trzeba przekręcić kierownicę raz w lewo i raz w prawo. Po ostrożnym wyjęciu airbaga, odkładamy w spokojne miejsce wcześniej wypinając żółta wtyczkę. Teraz zabieramy się za odkręcenie kierownicy. Jest tam centralna śruba klucz Spline M12. Odkręcamy... Najlepiej zaznaczyć markerem położenie kierownicy względem piasty. Tu akurat zakładałem inną kierownicę, (skórzana kupiona okazyjnie za 99zł)więc markera nie używałem. Naszym oczom ukazuje się taki widok. Zabieramy się za ściągnięcie osłony górnej i dolnej. Tu potrzeba śrubokręta Torx T8 min.dł.75mm, bo krótszym nic nie zdziałamy. Wykręcamy dwie śrubki po obu stronach i jedną od spodu na imbus 5 lub 6. Obudowy dolnej całkiem nie ściągałem, górną można odchylić całkowicie w górę. Zwracamy uwagę na taśmę, która powinna zostać w położeniu tak jak ją zdjęliśmy. Taśma mocowana jest na trzy zatrzaski, które zwalniamy i odpinamy z tyłu z prawej żółtą kostkę i już ją mamy... Kolejna czynność to wymiana manetki, która jest przykręcona na dwóch śrubkach torx. Po całej operacji skręcamy wszystko do kupy w odwrotnej kolejności. Zakładamy nową kierownicę Klemę oczywiście, odpalamy laptopa i dopasowujemy kodowanie wg opisu: Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji. ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active W praktyce zmienia się poz. 2 i 3. Po tym zabiegu mamy już FIS ale nie mamy sterowania na manetce. Trzeba zrobić jeszcze jedno kodowanie Adres 16 Steering Wheel w 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING 0?xxx: rodzaj kierownicy 0 - standardowa (4-ramienna bez sterowania) 1 - 3-ramienna (sportowa) 2 - MFL ze sterowaniem radia 3 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu 4 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu/(system głośnomówiący ?) 0x?xx: Tiptrionic/podgrzewanie kierownicy 0 - bez Tiptronica w kierownicy/bez podgrzewania 1 - Tiptronic w kierownicy 2 - podgrzewanie kierownicy (oprócz kierownicy 3-ramiennej) 3 - podgrzewanie, Tiptronic w kierownicy (tylko dla wielofukcyjnej) 0xx?x: komputer pokładowy/tempomat 0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu 1 - komputer pokładowy 2 - tempomat 4 - komputer pokładowy/tempomat 0xxx?: typ karoserii (wycieraczka tylniej szyby) 1 - sedan/cabrio 2 - Avant/Coupe (wycieraczka tylniej szyby) Tu jeśli tylko dokładaliśmy FIS to zmieniamy pozycje przedostatnią. Po cały zabiegu pokazuje nam się na FIS żółta kontrolka o braku płynu do spryskiwaczy. Są dwa wyjścia: 1. Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika Ja już miałem taki pin tylko przeciąłem kabel i dołożyłem do masy (dzień wcześniej) 2. Dokupić czujnik, wiązkę i to wszystko zmontować. Wybrałem na razie opcję 1. Wyciągamy licznik, odpinamy niebieska lewą kostkę od licznika. Żeby wpiąć pin do kostki, trzeba wypchnąć różowy bok wtyku i wtedy wyjeżdża nam szyna do której wpinamy pod numer 1 jeden koniec naszego kabelka. Z drugiej strony "masujemy". Podobno można to zrobić bez wyciągania licznika z pozycji otwartej lewej zaślepki tu gdzie są bezpieczniki, ale słabo to widzę. Kilka fotek z dnia wcześniej. Po całej operacji pozostaje skasowanie ewentualnych błędów po rozpięciu aku. Grupa 9,16,17. Trzeba też ustawić datę i godzinę. Zapaliła się kontrolka ESP , zgaśnie po przejechaniu do 100m. Pojawiła mi się też funkcja o spalonych żarówkach na Fis. Mam ledy przód postój i tył tablica rejestracyjna. Pozostało zarazie zmienić na zwykłe żarówki, coś się wymyśli. Otwieranie i zamykanie kluczykiem też wymagało szybkiej "aktywacji". To tyle o Fis. Mała rzecz a cieszy. Wcale nie trzeba zmieniać liczników jak to ASO proponuje Efekt Fis i skórzana kierownica: Sorki za fotki. Praca ważniejsza. No i oczywiście po pracy Miłego dłubania....
  5. 1 punkt
    Dorzucam info o automatycznie składanych lusterkach. http://mr-fix.pl/wpis/automatycznie-skladane-lusterka-audi-a4-b8/
  6. 1 punkt
    Z tego co wiem co nie ma innych wyglądów zegarów. Zegary są wyświetlane cyfrowo na wyświetlaczu. Jedynie co to można je sobie zmniejszyć/zwiększyć poprzez przycisk View na kierownicy. Może jakiś update softu wprowadzi nam większe możliwości:) Bardzo dobre pytanie o podświetlenia schowka. Jakaś paranoja żeby auto tej klasy nie miało tego w standardzie. Też nie mam i rozważam na poważnie zakup czegoś ledowego do przyklejenia w schowku...
  7. 1 punkt
    U mnie wyglada to tak że trzeba chwilkę zaczekać aż ekran pokaże właśnie jedynie aktualnie słuchaną stację (nie listę) i wejść w ustawienia (plusik) i włączyć tekst radiowy. Patrz instrukcja na foto. Rzeczywiście nie wszystkie stacje nadają w tej technologii ale ogólnie całkiem sporo informacji tam można wyczytać, łącznie z najważniejszymi informacjami. Podróżując po Polsce zauważyłem że nie w każdym regionie są te informacje wyświetlane. Może zależy to od technologii regionalnych nadajników radiowych (?)
  8. 1 punkt
    Cześć Temat stary ale pozwolę sobie na odpowiedź. Od niedawna używam Q2. Mam identycznie jak u Ciebie - system się włącza, silnik gaśnie, układ kierowniczy się wyłącza mimo że autko jeszcze chwile może się toczyć. Nie uważam jednak żeby to było jakoś niebezpieczne. Grunt że wspomaganie hamulca cały czas działa. Można bez kłopotu dojechać w korku do poprzedzającego samochodu i się zatrzymać. Inna sprawa to w ogóle używanie systemu start/stop. Szczerze mówiąc nie widzę powodów żeby tego używać. Częściej mnie wkurza niż oszczędza moje paliwo. Raz zdarzyło mi się że stałem dłużej w korku - system się włączył ale że postój trwał nieco dłużej niż na światłach (2-3 minuty) to silnik uruchomił się samoczynnie. Ot i taka oszczędność paliwa...
  9. 1 punkt
    dzisiaj mialem to samo auto u mechanika jutro cos odpisze
  10. 1 punkt
    Witam U mnie modyfikacja z 3.0 TDI 272 KM wyszła następująco: 1. Pierwszy pomiar przed wyszło 271,7 KM i 567.9 Nm 2. po modyfikacji 329,6 KM i 664,6 NM
  11. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8V, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja obsługi Audi A3 8V.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  12. 1 punkt
    Chciałem Wam zaprezentować rozwiązanie usprawniające działanie systemu infotaiment w moim Audi. Dodalem sobie obsługę m.in. Android Auto, system multimedialny KODI i inne. System oparty jest na mini-komputerze Raspberry Pi i aplikacji OpenAuto Pro. Samochód to Audi A8 D3, rok 2005, z systemem MMI 2G High Infotainment na pokładzie. Podobne zmiany można wykonać również w Audi A5, Audi A6 i Audi Q7. Pierwszą rzeczą do zrobienia było dodanie konwertera wejściowego wideo. Moje Audi nie jest wyposażone w fabryczny tuner telewizyjny i złącze FBAS. W każdym razie fabryczny tuner telewizyjny nie był opcją, ponieważ chcialem użyć panelu MMI 2G do sterowania aplikacji OpenAuto Pro. Po wybraniu adaptera wideo zamontowałem go w samochodzie. Proces instalacji był naprawdę prosty - najtrudniej było wyjąć schowek (za nim znajduje się jednostka główna MMI). Później wszystko poszło łatwo. Do wejścia audio użyłem podobnego adaptera podłączonego do zmieniarki CD - obsługuje do 3 źródeł dźwięku. Kolejnym krokiem było podłączenie jednego przewodu do wiązki zespołu głównego w celu odebrania sygnału z panelu przycisków. I to wszystko - czysta konfiguracja bez przecinania przewodów i wiercenia :). Aby aktywować sygnał wideo z Raspberry PI użyłem przycisku NAV (obsługiwany przez wybrany adapter wideo). Adapter wideo jest podłączony do Raspberry PI 3. RPI przechwytuje również stany przycisków na panelu MMI. Gdy przejdziemy do menu Car, CD, Radio (lub dowolnego innego), OpenAuto Pro 2.0 zatrzymuje nasłuchiwanie panelu przycisków, aż wrócimy do ekranu nawigacji. Moze opis nie jest super czytelny, ale dziala jak na filmie https://www.youtube.com/watch?v=hyFfKFpXC-8 Aplikacja OpenAuto Pro : https://bluewavestudio.io/index.php/our-products/2-openauto-pro
  13. 1 punkt
    Olej silnikowy, rzecz prosta, wymiana +/- co roku, każdy ma swój typ, który leje do autka. Ale jak się ma sprawa z olejami do skrzyni? Wymiana oleju w skrzyni biegów często umyka naszej uwadze, ponieważ nawet w starszych autach przebiegi między wymianami są dość długie. Natomiast w większości obecnie produkowanych samochodów oleju w skrzyniach mechanicznych nie trzeba wymieniać podczas całego okresu eksploatacji. Zupełnie inaczej wygląda to w przekładniach automatycznych. Praktycznie we wszystkich takich skrzyniach należy okresowo wymieniać olej. Niezależnie, jaką skrzynię mamy w samochodzie, trzeba okresowo sprawdzać poziom oleju. Najlepiej podczas wymiany oleju w silniku, gdyż w ręcznych skrzyniach poziom oleju można sprawdzić dopiero po wejściu pod pojazd. Olej, przy prawidłowym poziomie, powinien sięgać korka wlewowego. Korek ten jest łatwo znaleźć, gdyż spośród wielu śrub wyróżnia się wielkością (średnica około 15 - 20 mm). Natomiast w przekładniach automatycznych poziom oleju sprawdza się szabelką, praktycznie taką samą jak ta służąca do pomiaru poziomu oleju w silniku. Poziom w automatach sprawdza się w różny sposób. W niektórych autach przy zimnej skrzyni, w innych przy nagrzanej, a w jeszcze innych przy pracującym silniku. Do skrzyń biegów stosuje się oleje przekładniowe, które podzielone są wg klasyfikacji jakościowej i lepkościowej. Wg klasyfikacji API oleje przekładniowe oznacza się literami GL i cyfrą od jeden do sześć. Im wyższa cyfra tym olej może pracować w trudniejszych warunkach. Klasyfikacja lepkościowa informuje nas, w jakich temperaturach olej może pracować. Obecnie stosuje się oleje wielosezonowe i w naszej strefie klimatycznej zaleca się 75W/90 lub 80W/90. Zastosowanie zbyt gęstego, rzadkiego lub innego rodzaju oleju może spowodować pogorszenie zmiany biegów lub szybkie zużycie skrzyni. Automatyczne skrzynie biegów wymagają oleju typu ATF, który dodatkowo musi odpowiadać specyfikacjom i normom producenta pojazdu. Zastosowanie złego oleju będzie mieć opłakane skutki. W niektórych serwisach Aso nie zalecają wymiany oleju w skrzyni(dożywotni), ale powoli się ich polityka zmienia. I tu chciałby podać jaka norma jest potrzebna do poszczególnych skrzyń biegów: 1. Manual 5/6 bieg wg Etki G052911A1/A2. Oznaczenie A1 lub A2 oznacza pojemność butelki oleju (m.in. TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80, Castrol TAF-X 75W90, Mobil Gerlube VS 200, Texaco Geartex S4 75W90). Ważne okazuje się to, aby olej spełniał normę VW 501.50 i to powinno załatwić z grubsza temat. Olej poza oznaczeniem SAE 75W-80 lub 75W-90 musi jeszcze mieć właściwe parametry lepkości kinematycznej. Norma VW ustala ten parametr na około 70mm2/s. Nie zalecam natomiast stosowania Mobil Mobilube 1 SHC 75W90 ma on parametr lepkości kinematycznej w 40 st.Celsjusza o wartości 102 (a więc sporo wyższy) oraz brak normy VW 501.50. Ale dużo osób zalewa takim i nie narzeka. Wybór zostawiam Wam. 2. Multitronic ( ATF CVT). Przekładnia multitronic jest przekładnią bezstopniową. Łączy ona dynamikę przekładni manualnej z komfortem obsługi przekładni automatycznej. Dzięki bezstopniowemu przeniesieniu mocy oraz automatycznemu procesowi zmiany przełożeń multitronic przekazuje na koła maksymalny moment obrotowy w całym zakresie obrotów silnika. W skrzyni automatycznej multitronic filtr oleju wymienia się podczas remontu skrzyni, a nie w trakcie wymiany oleju. Dlatego że jest on zabudowany w skrzyni. Olej wg Etki G052180A2 (m.in. Febi 27975, Castrol CTF-A). Zalecana wymiana co 60000km. Olej do przekładni głównej w tej skrzyni to G052190A2 (około 1,3L). Ciekawy link o multitronic http://www.prnd.pl/porady-asb/multitronic-01j 3. Tiptronic. To rodzaj automatycznej skrzyni biegów. Jest też możliwość ręcznego przełączania biegów.W trybie manualnym zmiana biegów następuje sekwencyjnie. a)4-stopniowa zwykła oraz 5-stopniowa wg Etki G052162A2 (m.in ATF Esso EGL 71141 75W90, Febi 14738). Olej do przekładni głównej w tej skrzyni to G052145A1 (od 0,5-1,3L). Wymiana oleju wraz z filtrem co 60000km. b)6-stopniowa wg Etki G060162A2. Olej do przekładni głównej w tej skrzyni to G052145A1 (około 1,1L). Olej do skrzyni rozdzielczej to G055145A2 (około 0,5L).To najbardziej popularne. Ale nie we wszystkich. Trzeba dokładnie sprawdzić na tabliczce znamionowej typ skrzyni i sprawdzić dokładnie w Etce!! Zalecana wymiana oleju wraz z filtrem co 60000km. 4. S-Tronic DSG Przekładnia typu DSG to dwie skrzynie mechaniczne zamknięte w jednej obudowie. Każda ma swoje własne, niezależne sprzęgło. Jedna obsługuje biegi nieparzyste (zazwyczaj również bieg wsteczny), druga zaś - parzyste. Olej wg etki G052182A2 (m.in.tylko Febi 32380 - 1L, Febi 32381 - 5L). Także zalecana wymiana co 60000km. Ciekawy link http://www.prnd.pl/porady-asb/dsg-automatyczna-skrzynia-biegow-kod-02e To kilkanaście linijek moich wypocin, ale ktoś pewnie skorzysta.. Źródełko: etka/internet...
  14. 1 punkt
    Problem znaleziony. 1 bezpiecznik poszedł. Można bawić się dalej.
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    BlackVue 900s 2ch lub 750s 2ch Droga ale fajna można na bieżąco przez internet monitorować co się dzieje przed i za pojazdem, a dodatkowo ma nasłuch w środku, pliki w chmurze i wiele wiele więcej. Kable pociągnąć z bagażnika pod podsufitów-ką przez słupek przedni do skrzynki bezpiecznikowej Ja wymyśliłem tak : W bagażniku z lewej strony zamocuje dodatkowy akumulatorek od UPS 12V 14-20 Ah, by kamerka przód i tył czuwająca w dzień i w nocy nie wydoiła mi akumulatora. Podłączę go do bezpiecznika który ma napięcie po stacyjce i gdy auto będzie stało to zasilanie będzie z akumulatorka dodatkowego, a gdy będę jechał alternator przy okazji będzie doładowywał akumulatorek. Mam nadzieję że to wypali w najbliższym czasie przystąpię do montażu. Teraz mam podłączoną na stałe i po kilku dniowym postoju już pierwszy problem z akumulatorem miałem.
  17. 1 punkt
    Postanowiłem że założę instalacje Landi Renzo , dość dużo pozytywnych opinii na ten temat . Instalacja sprawuję się znakomicie auto pozostało dalej bardzo dynamiczne . Koszty bardzo szybko się zwróciły .
  18. 1 punkt
    Jak ktoś chce sprawdzić co ma jego wózek to tutaj jest pełna wersja z 01.2018: http://vag-codes.info/vag-option-codes vag-option-codes.pdf
  19. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi Q7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  20. 1 punkt
    Schodzacy szybko płyn i parujace szyby to w 80% problem z nieszczelnoscia nagrzewnicy. Sprawdź pod dywanikami czy masz mokrą podłogę
  21. 1 punkt
    Proponuję zacząć od sprawdzenia wszystkich przewodów paliwowych czy nie ucieka. Druga bardzo prawdopodobna przyczyna to uszczelnienie pompy Vacum/paliwowej paliwo leje się pomiędzy głowicą a pompą paliwową na skrzynie bedzie mokre zapłacone. koszt uszczelek 50zl.trzecia najgorsza sprawa gdy poziom oleju w silniku się zwiększa to mam do czynienia z mosiężnymi podkladkami pod pompowtryskiwaczami będą przelewać paliwo w olej. I żeby nie było że jestem jakimś znawcą cze coś. To są moje przypadki które znam i dzielę się nimi .
  22. 1 punkt
    Ja to robiłem w taki sposób bez vcds: (T91) 1. Odłączyć zasilanie centralki Telestart na minimum 5 sekund. 2. Po podłączeniu zasilania w ciągu 5s nacisnąć na pilocie przycisk "OFF" na co najmniej 1s. 3. Przyuczanie 2-go lub 3-go pilota następuje analogicznie. 4. Przyuczanie można powtarzać dowolną ilość razy. Kasuje się "najstarszy" pilot w pamięci.
  23. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_1_30.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_31_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_61_90.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_91_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_121_150.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_151_180.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_181_210.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_211_241.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_242_275.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_276_312.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_313_345.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  24. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_1-50).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_51-110).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_111-170).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_171-230).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_231-300).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_301-360).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_361-421).pdf Dla wszystkich osób z wolnymi łączami internetowymi, zamieszczam skompresowaną wersję instrukcji przygotowaną przez użytkownika doomelek. Dzięki Paweł za włożoną pracę - pomogłeś wielu osobom! Skompresowana wersja instrukcji Audi A4 B6 dla najwolniejszych łącz: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_skompresowana_wersja.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  25. 1 punkt
    na zime opona 235/45/19?? no nie wierze standardowo oponka 195/60/15 jest najlepsza opcja na zime po drugie 19 wsadzisz do a3 bo drobnych modach po trzecie chcialbym zobaczyc jak jezdzisz w zime na takich oponach
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.