Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.03.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8V, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja obsługi Audi A3 8V.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.3 punkty
-
Witam Porcja nowych informacji. Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU. Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc. U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa. 4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR - rynek amerykański. Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim) Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem . Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci. Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim3 punkty
-
Kody do wyłączenia komunikatów na starcie 5F-Information Electr. > Adaptation - 10 > ENG167432-MAS19887-RSE_configuration-Display info window for current privacy settings Disable profile selection: unit 5F - Adaptation > - Vehicle function list BAP: IAA PSO 0x52 msg bus > not activated IAA PSO 0x52 > not activated - Vehicle menu operation: Menu IAA PSO > not activated Menu IAA PSO clamp 15 off > not activated Menu IAA PSO over threshold high > not activated3 punkty
-
Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!2 punkty
-
Aby wyłączyć błąd dotyczący braku sieci: Wchodzimy w blok 5F (Multimedia), następnie Adaptacja, szukamy punktu „Konfiguracja funkcji telefonu”, następnie „Icon for data connection” i ustawiamy „Hide”. Jeśli ustawimy „Show”, to pojawia się… Po zakodowaniu restartujemy MMI. Przepraszam za mój polski. W trakcie nauki.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
Cześć, Co do tej informacji o zacieraniu się silników Q5 sprowadzonych z USA , to jak już poprzednicy pisali trzeba podchodzić z dużym dystansem . Po pierwsze sprawdziłem ponad 50 VIN AUDI Q5 2.0 TFSI z USA w podanych rocznikach i w żadnym nie pojawi się informacja o akcji serwisowej na ten temat. Po drugie , kontaktowałem się ze znajomym , który blisko współpracuje z dilerami AUDI w USA , nie potwierdzili , że mają wymieniać silniki . Po trzecie , posiadam takie AUDI już nie pierwsze i ciągałem nimi różne cuda , skutery wodne do Chorwacji , ostatnim zrobiłem 90 tys w dwa lata i żadnych problemów . Po czwarte nie znamy historii pojazdu o którym mowa w filmie . To, że miało lekką szkodę nie znaczy , że silnik nie był uszkodzony ( uszkodzenia przy łapach i uchach w bloku silnika ) , miałem przypadki , że A5 , S5 lub Q5 sprowadzone po delikatnych uszkodzeniach posiadały uszkodzone mocowania silników lub mikropęknięcia bloków silnika , które wychodziły po przejechaniu 2-3 tyś kilometrów w trasie . Uszkodzenia takie nie powstają przy kolizji / wypadku , a przez wózkowych , którzy caterpilarmi przewożą auta i je ładują . Czasami uderzą widłami w silnik(tylną stronę silnika ) ładując od tyłu pojazd na lawetę( podnoszą za szybko widły przy podnoszeniu auta ) - info z własnego doświadczenia . A szkoda z przodu była minimalna , nawet chłodnice całe , a silnik do wymiany , albo niektórzy spawają te uchwyty . A na koniec , uważam , że jest to powiązane z tym preparatem aby go rozreklamować . Pozdrawiam Bartek2 punkty
-
Chciałem trochę uporządkować sprawy z Audi Connect. Tzn sam jestem z tych osób, które nie lubią, jak mają coś w aucie co jest niesprawne albo z czego nie mogą skorzystać. Stąd też drążenie sprawy w kilku kwestiach, w tym z Audi Connect. Nabywca Audi z USA lub w EU po zakupie samochodu, przy pomocy dealera ustawia siebie jako głównego użytkownika i loguje się do auta przez aplikację i w ramach tej usługi może po ustanowieniu indywidualnego pinu otwierać zdalnie auto i zamykać, sprawdzać stan paliwa i pewnie parę innych mało istotnych rzeczy. Może też skorzystać z funkcji FOD ( Functions on Demand), czyli dokupić sobie coś czego w aucie nie ma, np na jakiś czas albo na stałe, np mapę do nawigacji itd. Nabywca w USA robi to przez kartę eSim umiejscowioną w jednostce radia (tak to nazwijmy) udostępnioną przez amerykańską sieć Verizon, nabywca z EU przez kartę eSim udostępnioną przez firmę telekomunikacyjną z Irlandii - Cubic Telekom. I najważniejsze. Obydwie firmy ze sobą nie współpracują. Jedna ma bazę VIN aut z EU, a druga z USA. Nie można dopisać do bazy EU auta z USA i odwrotnie. Czym to skutkuje. Otóż , chcąc mieć dostęp do wszystkich funkcji jakie daje Ci fakt nabycia Audi z USA, to musi być to auto w zasięgu sieci firmy Verizon. Jeżeli nawet uda nam się kiedyś znaleźć jakiś sposób na jednorazowe połączenie z siecią Verizon, będąc w Europie, po to tylko aby aktywować Audi Connect, to musicie mieć świadomość, że funkcje jakie daje ta aplikacja są generalnie moim zdaniem dość skromne, a po przeniesieniu auta do Europy i po ewentualnym połączeniu, będą jeszcze bardziej niż skromne. Moim zdaniem otrzymamy tylko możliwość otwierania i zamykania auta, sprawdzanie stanu paliwa. Myślę, że funkcja lokalizacji samochodu, to już jest dodatkowo płatna, a z racji przeniesienia auta do Europy, pewnie nie będzie dostępna. Jakieś serwisy pogodowe też odpadną , bo są dodatkowo płatne. Generalnie odpadną funkcje FOD. Bo z amerykańskich w Europie nie skorzystamy, a Europejskich nigdy nie dostaniemy w ofercie, bo nie ma naszego Viny w bazie EU. Ja osobiście cały czas coś tam działam w kierunku uruchomienia Audi Connect, ale myślę, że korzyści z tego będzie naprawdę nie za dużo. Chociaż miło jakby działało. Mieszkasz w bloku na 10 piętrze i nie jesteś pewny czy zamknąłeś auto stojące z drugiej strony bloku. Aplikacją mógłbyś to sprawdzić. Tak jak pisał kolega wyżej - Johnu. Aplikacja myaudi dla aut z USA się trochę różni od tej z EU. Mam konto zarówno na jednej jak i na drugiej. W obydwu mam swój status potwierdzony przez dealera w Polsce jak i w USA. W Usa pracownik dealera założył mi nawet numer pin, który po zalogowaniu pierwszym mam sobie zmienić na inny. Problem jest tylko z ostatnim etapem połączenia. Póki co nie można go wykonać. Jak widzicie jest mnóstwo zachodu i póki co nic w efektach. Kolega Johnu, ma lepiej bo w jego aucie z 2019 roku jest slot na kartę sim. My w nowych rocznikach mamy tylko eSim. Podsumowując. Nie demonizujmy korzyści z Audi Connect. Najprawdopodobniej nie uda nam się połączyć audi z USA z aplikacją Audi Connect z EU, napewno jeżeli uda się kiedyś zrobić jakieś połączenie omijające firmę Verizon, to będzie można połączyć z Audi Connect z USA. Tak dla ciekawości, aplikacja myAudi EU pokazuje mi, że mam do odebrania aktualizację mapy, oczywiście USA/Canada/Meksyk, a aplikacja USA nic mi w tym zakresie nie pokazuje. Może się kiedyś uda. Uzupełnię tylko jako dodatek, że po zmianie radia na EU, mam w końcu RDS i nie muszę szukać ręcznie co 150 km mocniejszego sygnału. Pracuje nad radiem cyfrowym DAB, ale idzie ciężko. Po zmianie modułu SOS na europejski mam połączenie alarmowe. Wykonane i sprawdzone. Moduł europejski pobiera dane internetowe między innymi do radia cyfrowego DAB. Pewnie pobiera też inne rzeczy, ale to jeszcze przed nami.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_1-50).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_51-110).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_111-170).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_171-230).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_231-300).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_301-360).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_361-421).pdf Dla wszystkich osób z wolnymi łączami internetowymi, zamieszczam skompresowaną wersję instrukcji przygotowaną przez użytkownika doomelek. Dzięki Paweł za włożoną pracę - pomogłeś wielu osobom! Skompresowana wersja instrukcji Audi A4 B6 dla najwolniejszych łącz: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_skompresowana_wersja.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf2 punkty
-
2 punkty
-
Ani to ani to. W Q5 FY masz quattro ultra czyli coś co działa odwrotnie niż haldex a wiec odłącza tylną oś w przypadku kiedy komputer uzna, że napęd nie jest konieczny.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q8.pdf2 punkty
-
https://a4-klub.pl/topic/502753-konwersja-systemu-sos-z-usa-na-eu-w-audi-a4-b9/page/1/ https://www.audiworld.com/forums/a7-224/bg-sos-emergency-call-function-unavailable-nar-eu-3066258/page1/ https://carmasters.org/topic/46053-sim-e-tron/page/1/ Tutaj masz trochę opisane, wszyscy próbują ugrać to w ten sposób1 punkt
-
Krok trzeci jest powtórzony 3 razy. Zmień opisy 4 i drugi 4.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_1_66.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_66_131.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_131_196.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_196_261.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_261_326.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_326_399.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.1 punkt
-
tutaj jest stronka gdzie można sprawdzić akcje serwisowe. Swojego q5 nie widze. https://web.audiusa.com/recall/#1 punkt
-
Dealer Audi potwierdzi Ci w systemie że jesteś głównym użytkownikiem, bo on tylko stwierdza na podstawie dowodu rejestracyjnego że auto jest Twoją własnością. Problem jest w tym, że w Europie Audi wybrało firmę z Irlandii Cubic Telecom do obsługi przesyłu danych, a w USA jest to firma Verizon . Firmy te ze sobą nie współpracują. I tak firma Cubic ma swojej bazie Viny aut produkowanych na EU, a firma Verizon ma Viny aut na USA. Jest po długiej korespondencji i z jedną firmą i drugą. Nie ma możliwości dopisania Vinu z USA do bazy firmy Cubic Telecom. I koniec. Ale na ile dobrze to wszystko rozumiem, to brak dopisania do bazy skutkuje tylko tym, że nie możesz skorzystać z dodatkowych funkcji oferowanych przez Audi przez system myAudi, czyli function on demand. Nie możesz nic dokupywać online i tak dalej. Natomiast nie ma to nic wspólnego z tym że mógłbyś się połączyć z myaudi i widzieć parę rzeczy w aplikacji itd. Jest tylko kwestia połączenia jednorazowego. Potem korzystasz już ze swojego źródła przesyłu, np telefonu. Poza tym nie wszyscy wiedzą że są dwie aplikacje my audi. myAudi to europejska wersja i my.audi.com to wersja dla USA. Ja mam konto na obydwu aplikacjach i auto mam potwierdzone przez dealera zarówno w Polsce jak i w USA. Zmieniłem ostatnio moduł SOS na EU i mam połączenie awaryjne z operatorem Audi. Jak miałem moduł USA to mimo tego iż wszystko świeciło się na zielono, to po wciśnięciu guzika po chwili mielenia pojawiał się komunikat o braku połączenia, co jest logiczne szukał amerykańskiej sieci. Teraz po wciśnięciu guzika zgłasza się operator z centrum Audi . Przeprosiłem, powiedziałem że miałem problem z modułem i powiedział, że ok usuwa zgłoszenie. Ale w tym czasie u mnie na ekranie pojawiły się dane do lokalizacji mojego auta, pewnie na wypadek gdyby z jakiegoś powodu on ich nie widział. Pomysł jaki przychodzi mi głowy, to włożenie ponowne radia z Usa i spróbowanie połączenia myAudi z modułem SOS z EU. I tyle. Ale to pewnie po Nowym Roku.1 punkt
-
W autach z USA jest zawsze tzw przygotowanie do montażu haka. Polega to na tym, że wewnętrzna wiązka haka która idzie między innymi od przodu samochodu do tyłu przez całe auto, już jest w aucie. Nie trzeba pruć auta i niczego tam dokładać. Stąd te wtyczki. Trzeba tylko dołożyć hak z wiązką do tylnego boku, moduł i przełącznik. Oczywiście kodowanie.1 punkt
-
Ad 1 Mapy będą działały na jednostce ze stanów, tylko, ktoś za kasę musi Ci te mapy tam wgrać. ad2 Ustawiać możesz wszystko, jako gość. Auta z USA na rynku europejskim nie zarejstrujesz i odwrotnie. Póki co. Jedyna szansa, że ktoś stworzy jakąś możliwość, żeby jakoś się przez sieć zalogować do sieci w USA. I potwierdzić użytkownika głownego. To jest czynność jednorazowa, potem już by wszystko działało, aż do kolejnej zmiany głównego użytkownika. ad3 radia cyfrowego w jednostce z usa nie ma, oni tam mają satelitarne. Jednostka europejska ma radio cyfrowe. Ciągle jestem przed zmianą, mam jednostkę EU ale nie mam czasu. Karty esim nie zmienisz. W jednostce EU jest karta esim firmy Cubic Telecom, ale firma ta nie widzi Vin z usa i odwrotnie. Generalnie ich auta z usa nie interesują. ad4 moduł będzie działał jak do sterownika bramy dołożysz mały moduł kosztujący 200 parę złotych, który będzie wychwytywał innej częstotliwości nadawany przez Twoje audi. Jakby co służe pomocą tel. 6069238081 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B9, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A4 B9.pdf1 punkt
-
Kontrolka check engine może być związana z różnymi problemami, ale nie zawsze musi wskazywać na awarię silnika. Jeśli komputer nie wykazuje żadnych błędów, to może sugerować, że problem nie jest krytyczny. Problem z rozrusznikiem może być przyczyną, zwłaszcza jeśli występują trudności z uruchamianiem silnika. Jeśli rozrusznik nie działa prawidłowo, może to powodować niestabilne napięcie lub przerwy w zasilaniu, co może wpływać na pracę różnych czujników i układów elektronicznych w samochodzie. Możliwe przyczyny pojawienia się kontrolki to m.in.: czujniki, system emisji spalin, układ zapłonowy. Najlepiej jest monitorować, czy kontrolka zgaśnie sama. Czyli "jeździć i obserwować" - jak mówią na TVNTUR i BO.1 punkt
-
Witam Jestem mam nadzieje szczekliwym posiadaczem Audi Q7 lift1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
wszystkim, od miesiąca posiadam Audi A3 8L 1.8T 150km AUM1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_A6_C7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.1 punkt
-
Witam, Kupiłem Audi a4 b7 2.0 tdi 2005r. z Francji. Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić dane tego auto po numerze VIN? Czy jest ktos kto rozkodowuje te numery? Proszę o pomoc. Nr vin : WAUZZZ8E55A523479 Pozdrawiam Damian1 punkt
-
Mam takie same auto i miałem ten sam problem z olejem. Tylko że auto przez chwilę dymiło po uruchomieniu i przy dużych obrotach silnika. 1) Wymieniłem pierścienie na tłokach. Oryginalne pierścienie są trzyczęściowe i po 200000 km są zazwyczaj zapieczone i trzeba wymienić na pierścienie jedno częściowe nominały. 2) Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów . Stare uszczelniacze były stwardniałe i przepuszczały olej do cylindrów. Uszczelniacze za małą dopłatą wymienią w firmie robiącej szlif głowicy. Żeby dobrać się do tłoków musisz częściowo rozebrać silni - zdjąć głowicę ,odkręcić miskę olejową i korbowody. tłoki z korbowodami wyciągniesz górą i założysz górą. Ja przy okazji zmieniłem panewki na korbowodach. Jeszcze trzeba zrobić honowanie cylindrów zabezpieczając dokładnie wał korbowy przed zabrudzeniem. Nie miałem dostępu do kanału ,to auto podniosłem na kobyłkach na wysokość 30 cm (jestem szczupły) i bez problemu wszystko zrobiłem. Mechanik za tą robotę chciał 3000 zł z wyciągnięciem silnika.1 punkt
-
Witam wszystkich Marian z tej strony, Jestem świeżym posiadaczem Audi Q7 3.0 TDI 2008 z Krakowa1 punkt
-
Witam ponownie ze względu że nikt nie pomógł musiałem sam się wziasc za tą usterkę ponieważ już się normalnie jeździć nie dało powodem w moim przypadku była pierdoła :) poprostu spadł wężyk od zaworka sterowania membrany tej co chyba zmienia długość dolotu czy coś i łapało lewe powietrze odkryłem to przypadkowo bo się tak ułożył wężyk że zaczęło delikatnie gwizdać i syczeć więc założyłem jazda próbna i eureka dla pewność zdjolem wężyk znów jazda próbna i objawy wrocily więc przyczyną był ten wężyk auto jak nowe nie szarpie przy puszczeniu sprzęgła czyli nieszczelność dolotu powoduje szarpanie przy puszczeniu sprzęgła!!!.pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wyposażenie w załączniku.... Takie rzeczy to tylko w Erze... BFB.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
No no Panie Jeżu Szacuneczek za tak szybką odpowiedź i pomoc. Wieczorem sobie wszystko na spokojnie sprawdzę. Pozdrawiam1 punkt
-
Witamy serdecznie na AudiTIMES.PL! Rejestrując się na naszym forum, udowodniłeś, że kochasz markę Audi i chcesz dzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami samochodów z Ingolstadt. Pierwszy krok w celu rozwijania swojej miłości do Audi już uczyniłeś. Teraz czas na drugi - zapraszamy do aktywności! Do zobaczenia na spotach i zlotach...!1 punkt
-
Witamy serdecznie na AudiTIMES.PL! Rejestrując się na naszym forum, udowodniłeś, że kochasz markę Audi i chcesz dzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami samochodów z Ingolstadt. Pierwszy krok w celu rozwijania swojej miłości do Audi już uczyniłeś. Teraz czas na drugi - zapraszamy do aktywności! Do zobaczenia na spotach i zlotach...!1 punkt
-
Witam nazywam Rafal od roku jezdze audi A6C5 Avant w dieselku Obecnie przebywam poza granicami kraju mam nadzieje ze forum sie rozkreci i bedzie nas tutaj coraz wiecej pzdr1 punkt