Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 25.04.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    4 punkty
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf
    4 punkty
  3. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf
    3 punkty
  4. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  5. Co to jest karta CD? A może chodzi o kartę SD? Co do formatów plików obsługiwanych przez MMI:
    2 punkty
  6. http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi
    2 punkty
  7. Witam, długo mnie nie było a w między czasie co nieco się zmieniło. Światła przód, nie wymagają żadnych zmian (w modelu 2020). Światła tył, amerykańskie lampy sprzedałem a EU (ROW) kupiłem na Allegro i zakodowalem. Było dużo taniej niż przerabianie bo zostało mi 200zl w kieszeni:). Co do różnicy wtyczka gniazdo w tylnych lampach wystarczy nóż do tapet i krótka operacja na wtykach. A teraz trudniejsza część. W dniu wczorajszym wymieniłem stacje (czytnik MMI) na wersje europejska. Dzisiaj będę się bawił z kolegą i komputerem. Na dziendobry mogę powiedzieć, (bez kodowania) że działa radio DAB (miejsce anteny satelitarne trzeba dać antenę DAB (jest inna Fakra więc trzeba wymienić) a antena z SAT (Syrius) zostaję. Sam czytnik trzeba wkodowac też do samochodu. Działa też karta SIM w czytniku SIM bo jest europejska. Zadziała też SOS bo ma połączenie trzeba tylko kodować. Do rozwiązania pozostanie wymiana anteny bram i zakodowanie jej (można obejść kupując moduł do barmy ale to proteza bo co gdy mamy wiele bram albo sprzedamy samochód.... Cóż jak się uda będzie wszytko działać.... A, działa też LTE wewnętrzne AUDI więc mam nadzieję że zadziała też AudiConect . Ale to jutro. Moje Audi w USA pracowało z AT&T....a teraz nawet nie wiem ale po wymianie na wersje EU czytnika jest i dziala LTE wbudowane w MMI. Wrócę szybko jak coś się wyjaśni. (pisane na smartfonie) jutro poprawie błędy. przepraszam
    2 punkty
  8. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  9. W mojej Q5 też trzeszczała panorama. Mega wkurzające! W akcie desperacji popsikałem wszystkie prowadnice i uszczelki smarem silikonowym w spreju. Nastąpiło znaczne wyciszenie, jest dużo lepiej. Teraz znalazłem taką instrukcję: https://drive.google.com/file/d/1fCkxir9rpF1UVS_cUqJcdwCjV1ez-jYZ/view?usp=sharing
    2 punkty
  10. Podpiąć auto pod komputer i sczytać błędy zapisane w sterownikach. Bez tego to jak wróżenie z fusów.
    2 punkty
  11. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    1 punkt
  12. Cześć, Posiadaczka audi a3 sportback Nic nie wiem, tylko jezdze Będę zagladać Pozdrawiam
    1 punkt
  13. Uaktualnienie. na wielu forach w Niemczech polecany jest: Designed to meet very high requirements for highly loaded VW, Audi, Skoda and Seat engines that require the use of ACEA C3 class oils. Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 is an oil for gasoline and diesel engines equipped with a particulate filter meeting the requirements for a number of VW 504.00/507.00 standards. Unrivaled sludge protection - no other engine oil will keep your engine as clean as factory Makes cold starts easier Provides an increase in driving economy, min. 2.5% Features: Low ash oil with Shell Pure Plus technology Low viscosity and low friction Perfect protection of the vehicle's exhaust system by keeping the DPF filter clean Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Parameters: Oil type: synthetic Viscosity: 5W30 Capacity: 5L Packaging: 5L can Manufacturer's specification: VW 504.00 / VW507.00 Quality classification: C3 Manufacturer: SHELL Blended: Rafineria Gdanska Sp. z o.o. Price: 33,01EUR/5 l Jeśli już t PDF na pewno jest w sieci, ale w samochodzie raczej DPF. Jeżeli chodzi o DPF i od którego roku został wprowadzony, obowiązek stosowania filtrów cząstek stałych w Dieslu, to mowa tu będzie o 2006 roku, kiedy to została ogłoszona norma emisji spalin EURO IV. DPF jednak nie był nowatorskim rozwiązaniem, gdyż pierwsze tego typu filtry montowane były już na o wiele mniejszą skalę w 1996 roku. Themenstarter
    1 punkt
  14. Nareszcie ktoś zrobił rozpiskę ze zrozumieniem
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Procedura zaczyna się od suszenia, sprawdzenia nacieków i przepięć. Dobra suszarka na moduł i powinno ustąpić. Jeździć jakiś czas na włączonej klimatyzacji.
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. Wytarłbym dokładnie i sprawdziłbym na biegu jałowym gdzie się poci lub przecieka.
    1 punkt
  19. Trzeba dopisać kluczyk w CAR menu.
    1 punkt
  20. Jest zimno i mokro, a do domu daleko - stawiam na to, że coś nie styka.
    1 punkt
  21. Stawiam na poluzowanie jakiegoś elementu w komorze silnika. Spróbuj stetoskopem znaleźć źródło hałasu
    1 punkt
  22. Prawdopodobnie włącznik cofania się zatarł i bo obydwie lampy świecą. Nie wiem gdzie jest u Ciebie, ale powinieneś go znaleźć na schematach, ewentualnie coś w oprogramowaniu. Spróbowałbym jeszcze resetu - ponad pół godziny bez zasilania z aku.
    1 punkt
  23. 7 koła za wszystko to trochę za dużo. Ale instalacja gazowa to ogromny plus. czy masz oferty na wymianę uszczelki.
    1 punkt
  24. Jeszcze tak dla potomności lista kodów dla Twojego autka w załączniku. Kody VAG 2017.xlsx
    1 punkt
  25. Tak dla potomności. Miałem kłopot po serwisowaniu u Cichego. Zapomnieli nalać oleju do silnika, MUSIAŁEM dolać ponad 4 litry oleju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na szczęście przejechałem ok. kilometra i obyło się bez szkód w silniku. Po dolaniu zadzwoniłem,i podjechałem. Od czterech lat nikt mnie nie przeprosił. Dla mnie to dyskwalifikacja całej Sieci Serwisowej Audi. Innym razem nie wymienili mi gum, padły po 200 km od przeglądu. Skasowali kilkadziesiąt złotych za podkładkę pod korek oleju, która kosztuje w detalu poniżej 1 zł. Nigdy więcej nie serwisowałem w żadnym serwisie autoryzowanym Audi. mam teraz serwis w Małopolsce i dojeżdżam na przeglądy i naprawy jakieś 400 km i miedzy przeglądami nie ma żadnych kłopotów.
    1 punkt
  26. Zacząłbym od podłączenia interfejsu diagnostycznego i sprawdzenia, czy nie ma jakichś błędów zapisanych w sterownikach.
    1 punkt
  27. Z instrukcji obsługi do Audi A6 C6 umieszczonej na samej górze tego działu:
    1 punkt
  28. Według ETKA lampy o numerze 8P0941004AJ zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BB, te z kolei zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BL, a te zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BP.
    1 punkt
  29. Tryb Long Life (zmiana oleju co 30 tys. km) nie jest zdrowy dla silnika. Zmieniaj olej max. co 15 tysięcy km.
    1 punkt
  30. Popularne nazwy tych części to: z przodu to spoiler z boku to listwa progowa A tak to się nazywa w ETKA:
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Czy do tego przyciemniania szyb ściągane były tapicerki drzwi i "dłubane" coś wewnątrz? Za sterowanie lusterkami odpowiadają moduły/sterowniki w drzwiach. Może podczas prac rozpinane były wtyczki i na koniec coś nie zostało wpięte z powrotem, albo co gorsza urwano jakiś kabelek? Dobrze by było podpiąć komputer diagnostyczny i sprawdzić, czy nie ma błędów w sterownikach.
    1 punkt
  33. Miałem to samo, w Częstochowie ustawiali trzy razy, nie ustawili dopiero w Sosnowcu mi to ustawili, ale widzę że to jakaś wada fabryczna bo jak dostałem zastępcze też miało przestawioną kierownice myślałem ze to przypadek ale wiedzę że nie, niestety zostaje ci ich nękać
    1 punkt
  34. Po objawach sądząc, to ta rurka to odpływ skroplin z parownika. Ale po stronie kierowcy? Normalnie w A4 B6 odpływ skroplin jest po prawej stronie w okolicach lewej nogi pasażera. Żeby się do niej dostać trzeba wyjąć schowek oraz odchylić wykładzinę osłaniającą tunel i tam jest ta rurka. https://a4-klub.pl/topic/282013-...5316180
    1 punkt
  35. P1699 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18107/P1699/005785 Z błędem P1635 jest podobnie, jak z tym wyżej - do sprawdzenia wtyczka i/lub wiązka od sterownika klimatyzacji. Dopisek "Intermittent" oznacza, że błądy występują sporadycznie. Powinny dać się wykasować.
    1 punkt
  36. Millers. Liqui Moly, Motul i inni. Co kto lubi. Ważne, żeby olej spełniał odpowiednie normy dla danego silnika. Zazwyczaj producenci oferują na swoich stronach możliwość dobrania oleju po podaniu marki auta, modelu, wersji silnika.
    1 punkt
  37. Manetki do zmiany biegów są częścią kierownicy, nie przełącznika zespolonego.
    1 punkt
  38. Ja w CAEB wymieniłem po 248000 km ale już był bardzo luźny.Cud że nie przeskoczył.
    1 punkt
  39. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8L, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. W celu zmniejszenia wielkości pliku, instrukcja została spakowana do formatu RAR. Instrukcja_obslugi_Audi_A3_8L.rar
    1 punkt
  40. Miałem podobnie ale w A2, trzeszczało na progach zwalniających itp. Problemem okazały się gumy stabilizatora.
    1 punkt
  41. Auto z USA mogło mieć xenony bez spryskiwaczy i samopoziomu. W Europie jest inaczej: Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ). 6.2.9. (...) Światła mijania ze źródłem światła o wartości obiektywnego strumienia świetlnego powyżej 2 000 lumenów można stosować wyłącznie w połączeniu z instalacją urządzeń do oczyszczania świateł przednich, zgodnie z regulaminem nr 45. (...) Do tego jeszcze układ samopoziomowania xenonów. Tu nie pomogę. Nie znam nikogo kto by to zrobił ani nie spotkałem żadnego opisu takiej modyfikacji.
    1 punkt
  42. Zacytuję kolegę Dev z innego forum audi: "A po ...uj w s-tronicu wymiana dynamiczna ? Olej w tej skrzyni służy tylko do smarowania sprzęgieł i mechatroniki. W DSG i Multi robi się to tradycyjna metodą, jedynie w TIPie robi się dynamicznie (jak ktoś chce) bo olej jest elementem który przenosi napęd na koła."
    1 punkt
  43. mam to samo i byłem z tym u diagnosty.. zawieszenie 100% okej.. stwierdził, że może trzeba przesmarować gumy na stabilizatorach, ale nie wiadomo czy to pomoże
    1 punkt
  44. Temat przeniosłem do bardziej ogólnego działu.
    1 punkt
  45. Wyposażenie w załączniku.... Takie rzeczy to tylko w Erze... BFB.pdf
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie