Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 24.05.2010 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    122 punktów
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_1_30.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_31_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_61_90.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_91_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_121_150.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_151_180.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_181_210.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_211_241.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_242_275.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_276_312.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_313_345.pdf
    17 punktów
  3. Regulamin forum Klub Audi PL §1. Rejestracja oraz korzystanie z forum Klub Audi PL, oznacza 100% akceptację regulaminu. §2. Posty może pisać tylko osoba zarejestrowana - jedna osoba może posiadać tylko jedno konto. Napisane posty i zawarte w nich informacje stają się własnością wydawcy forum. §3. Od decyzji Moderatora (osoby uprawnionej do moderowania forum) nie ma odwołania: a) w przypadku publicznej dyskusji posty będą kasowane, a osoba łamiąca regulamin może zostać zbanowana, ewentualną pomyłkę wyjaśniaj na PW (prywatna wiadomość), c) osobą nadrzędną jest Manager/Owner
    17 punktów
  4. Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A
    11 punktów
  5. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8L, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. W celu zmniejszenia wielkości pliku, instrukcja została spakowana do formatu RAR. Instrukcja_obslugi_Audi_A3_8L.rar
    8 punktów
  6. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_1_66.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_66_131.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_131_196.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_196_261.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_261_326.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_326_399.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    6 punktów
  7. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    5 punktów
  8. Olej silnikowy, rzecz prosta, wymiana +/- co roku, każdy ma swój typ, który leje do autka. Ale jak się ma sprawa z olejami do skrzyni? Wymiana oleju w skrzyni biegów często umyka naszej uwadze, ponieważ nawet w starszych autach przebiegi między wymianami są dość długie. Natomiast w większości obecnie produkowanych samochodów oleju w skrzyniach mechanicznych nie trzeba wymieniać podczas całego okresu eksploatacji. Zupełnie inaczej wygląda to w przekładniach automatycznych. Praktycznie we wszystkich takich skrzyniach należy okresowo wymieniać olej. Niezależnie, jaką skrzynię mamy w samochodzie,
    5 punktów
  9. Witam, Na wstępie chciałem zaznaczyć, że prawdopodobnie niektóre tricki znacie z tego forum i pewnie się powtarzam, ale chciałem umieścić je w jednym temacie. Pisalem polskimi znakami ale jednak je oleje Jezeli ktos zna jakies dodatkowe dopisze do tematu. Otwieranie okna i zamykanie poprzez lekkie podniesienie lub wciśniecie przycisku: Nalezy wcisnac i trzymac do gory przycisk okna az okno sie zamknie i dalej trzymac przez 5s. Nastepnie wciskamy i trzymamy przycisk okna w dol i dalej trzymamy wcisniety w dol przez 5s. Teraz natychmiast ponownie wciskamy i trzymamy przycisk okna do
    5 punktów
  10. Poniżej zalecenia dotyczące okresów wymiany elementów rozrządu dla samochodów marki Audi Audi A2 (8Z): Silniki benzynowe 4 cylindry 1,4L 4V od wprowadzenia brak wskazań 4 cylindry 1,6L FSI od wprowadzenia od 90 000 km sprawdzić Silniki diesel 3 cylindry TDI-pompowtryskiwacze od wprowadzenia co 90 000 km, wymiana rolki napinacza 3 cylindry 1,4L TDI-pompowtryskiwacze od rocznika 2004 co 120 000 km wymiana rolki napinacza co 240000 km Audi A3 (8L) 1997-2003: Silniki benzynowe 1,6L 2V od wprowadzenia brak wskazań 1,8L 5V ( także turbo) do rocznika 2000 oprócz S3 co 180 000 km /5lat 1,
    5 punktów
  11. Oto informacje jaki olej powinniście lać do Swoich TDI #Do silników 1,9 TDI R4 czyli rzędowych oraz 2.0 TDI(wersje bez DPF) wyposażonych w pompowtryskiwacze czyli PD, należy stosować olej spełniający normy: 505.01 lub 506.01 lub 507.00 Norma 505.01 to najniższa norma jak musi zostać spełniona do PD #Do wszystkich silników diesla, 4-ro oraz 6-cio cylindrowych, wyposażonych w filtr cząstek stałych - DPF, a więc mniej więcej od roku produkcji 2005 bezwzględnie wymagane są oleje spełniające normę: 507.00 #Do pozostałych silników diesla wyposażonych w pompa rozdzielaczową VP, wyposażonych w t
    5 punktów
  12. Regulamin działu "Sprzedam części/akcesoria": § 1. Maksymalny czas ważności anonsów to 30 dni i po tym czasie będą one usuwane. § 2. Aby anons nie został usunięty musi zawierać informacje na temat orientacyjnej ceny - zamiast ceny, można umieścić link do serwisu ogłoszeniowego lub aukcji. Wszystkie anonse bez tego zapisu będą usuwane. § 3. W anonsach można podawać numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail (każdy użytkownik może zmieścić w poście adres e-mail. Robi to jednak na własną odpowiedzialność i musi liczyć z konsekwencjami np. atakiem spamu itp.). Jeżeli chcesz skontaktować
    5 punktów
  13. Witam nazywam Rafal od roku jezdze audi A6C5 Avant w dieselku Obecnie przebywam poza granicami kraju mam nadzieje ze forum sie rozkreci i bedzie nas tutaj coraz wiecej pzdr
    5 punktów
  14. Jest tego dużo na necie , ale postaram się to zebrać w jednym miejscu. Krótka rozprawka co warto wiedzieć o oponach... Budowa 1 - Stopka z drutówką 2 - Ściana boczna 3 - Wzmocniona ściana boczna 4 - Obręcz z dwustronnym Extended Hump (EH2) - zalecana przy stosowaniu opon o właściwościach ogumienia awaryjnego Oznaczenia na ścianie bocznej opony Przykład: Continental ContiPremiumContact 2 1 - Oznaczenie rozmiaru * Np. 205/55 R 16 → Odnośnik niżej 2 - Pozycja wskaźników zużycia TWI (Tread Wear Indicator) 3 - Producent (marka handlowa) 4 - Budowa * Konstru
    4 punkty
  15. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    3 punkty
  16. Witam w związku z zapytaniem przez użytkownika forum zamieszczam instrukcje wymiany żarówek w lampie tylnej A3 Myślę,że niejednemu/niejednej się to przyda... Zestawienie montażowe tylnego światła - samochody do 05.2008 1 - Sworzeń mocujący q Wkręcony w obudowę 2 - Nakrętka zaciskowa 3 - Elektryczne złącze wtykowe 4 - Nakrętka - 3,5 Nm 5 - Pierścień uszczelniający typu o-ring 6 - Sworzeń gwintowany - 3,5 Nm 7 - Żarówka świateł hamowania q 12 V, 21 W 8 - Żarówka tylnego światła q 12 V, 10 W 9 - Żarówka - 12 V, 21 W q Po stron
    3 punkty
  17. Witam. W mojej Audi brak było podgrzewanych lusterek. Do dziś. Co potrzeba? Tylko wkłady lusterek podgrzewane. Dostępne w sieci np Intercars w cenie 20-30zł za wkład. Są to wkłady firmy Alkar. Nr.katalogowe AL6423503-lewe AL6402525-prawe. Pasują do A4 B6/B7 i A3 8P1. Lewy i prawy wkład jest asferyczny tak jak w oryginale. Instalacja jest P&P. Instalacja elektryczna jest już "pociągnięta". Wystarczy zmienić wkłady i podłączyć do kabelków, które są poprowadzone do lusterek. Do odczepienia zastosować najlepiej coś plastikowego, np linijka, żeby nie porysować obudowy lusterka. Można zabezpi
    3 punkty
  18. witam, podepnę się do tematu i zapytam czy któryś z Was namierzył który z tych silniczków odpowiada za nawiew przedniej szyby? Pozdrawiam To będzie silniczek V107 (klapy rozmrażania) Dostępny po wyciągnięciu schowka pasażera. Ten najbardziej wysunięty ku przodu auta. Dźwignia jest koloru ciemnozielonego. (ruch prawostronny) Działanie silnika nastawczego można sprawdzić np. w sposób następujący: Podłączyć oba styki „5“ i „6“ we wtyczce silnika nastawczego do źródła stałego napięcia 12V, silnik nastawczy porusza się do oporu w jednym kierunku, kierunek obrotów zmienia się po zamianie plus
    3 punkty
  19. Witam. Zamieszczam opis wymiany i sprawdzenia termostatu w silnikach diesla w nadwoziu B6. Użytkownicy nadwozia B7 mogą też spokojnie skorzystać z opisu, gdyż jest bardzo podobny jak w B6. Myślę, że opis się przyda zwłaszcza,że można to samemu zrobić, a nie jest to nic trudnego i zaoszczędzić 50-70zł za wymianę termostatu ... Wymontowanie i zamontowanie, sprawdzanie termostatu płynu chłodzącego Wymontowanie – Odczepić osłony. – Wykręcić nakrętki -patrz strzałki- i zdjąć osłonę silnika, w razie potrzeby dodatkowo wyjąć miarkę poziomu oleju. – Jeśli jest, wymontować znajdujące się po
    3 punkty
  20. Witam wszystkich furowiczów. Tak jak zapowiedziałem rozpoczynam w miarę szczegółową opisówkę pewnych aspektów dotyczących w sumie wszystkich silników TDI a w związku z taktem, że jestem posiadaczem już drugiego silnika 2.5 TDI skupię się głównie na nich. Pierwsza część z cyklu: "Know How Do It czyli zrób to sam => Diagnostyka silnika TDI" I. Niezbędne narzędzia: Do wykonania niezbędnej diagnostyki czyli tak zwane LOGI będziemy potrzebować - kabel diagnostyczny czyli tak zwany interface [na rynku występują w różnej formie i jakości, ja osobiście posiadam ten ale są również tańs
    3 punkty
  21. Wg mnie woda w serwie, załóż sobie serwo od modelu B7, z pompą około 250zł + wymiana 100zł
    3 punkty
  22. Nie znalazłem konkretnie przy ilu się to wymienia ale zależy to przedewszystkim od stanu paska oraz rolek nap/prow. Ja zawsze wymieniam to przy okazji wymiany rozrządu. Do wymiany potrzebujesz pasek 03G903137E, rolkę napinanającą 038903315AH, rolkę prowadząca 03G145276 i tyle. Przy okazji sprawdż stan sprzęgiełka alternatora. Miejsca nie jest za dużo ze względu na bliskość chłodnicy. Przed wymontowaniem paska wielorowkowego oznaczyć kierunek obrotów za pomocą kredy lub pisaka. Odwrotny kierunek obrotów używanego paska wielorowkowego może doprowadzić do jego uszkodzenia. Można też zd
    3 punkty
  23. Mówisz o przesłonach wg etki to 4B0941191 - lewa 4B0941192 - prawa. Podejrzewam że aso okolo (90zł) lub gdzieś "na rynku wtórnym," Poz.1B ??
    3 punkty
  24. Jeżeli ktoś miałby kiedyś okazję pojechać na DTM - gorąco polecam, ponieważ rzeczywistość rozłożyła na łopatki moje wyobrażenia Specjalnie na potrzeby tego wydarzenia wyasfaltowano Stadion Olimpijski w Monachium (fani Bayernu znają doskonale to miejsce, do 2005 stadion macierzysty klubu). Na zdjęciach i przy rezerwacji biletów można było odnieść wrażenie, że miejsce jest olbrzymie i trudno będzie cokolwiek dostrzec - byłam totalnie zaskoczona, ponieważ stadion jest tak zbudowany, że doskonale wszystko widać. Cała impreza zaczęła się około 10 rano i trwała właściwie 12 godzin. Główną częścią
    3 punkty
  25. Udało się cyknąć coś lepszego tej R8
    3 punkty
  26. Proszę Cię bardzo Wymontowanie i zamontowanie reflektorów W tym celu, żeby wyciągnąć reflektor trzeba wymontować osłony plastikowe silnika (jak masz) z lewej i prawej strony i dodatkowo prowadnicę powietrza łączącą filtr powietrza z przodem autka. – W celu zabezpieczenia lakieru, zakleić taśmą klejącą obszar pod reflektorem. – Wykręcić śruby -1- i -5-. – Poluzować śruby -2- i -4- o kilka obrotów – nie wykręcać całkowicie. – Przeciąć opaskę przewodów, jeżeli występuje. – Rozłączyć elektryczne złącze wtykowe -3-. – Wyjąć reflektor z nadwozia do przodu.
    3 punkty
  27. Twierdze że manetka będzie do wymiany. Skorzystaj z opisu Tam jest jak dostać się i wymienić manetkę "prawą" Tak samo jest z "lewą" Przykręcona jest do modułu kierownicy na 2 śrubkach. Osłony dolnej nie musisz ściągać. Wystarczy rozłączyć obydwie osłony i opuścić dolną. Na aukcjach kupisz bez problemu taką manetkę 8E0953513A/4E0953513E
    3 punkty
  28. To ja zobrazuję... Wymontowanie i zamontowanie tylnego światła i oprawy żarówki - Limousine Wymontowanie – Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk zapłonu. – Ustawić przełącznik świateł w pozycji „0“. – Złożyć do przodu wykrojony obszar -1- tapicerki bagażnika. – Wykręcić śrubę -3-. – Odchylić na zewnątrz tylne światło i odczepić przy tym od nadwozia sworznie mocujące. – Rozłączyć elektryczne złącze wtykowe na oprawce żarówki. – Ścisnąć sworzeń blokujący -patrz strzałki- i wyjąć oprawę żarówki z tylnego światła. – Wykręcić żarówki z opraw. Zamontowanie Zamont
    3 punkty
  29. Oczywiście,że się da zmienić język na FIS-ie. Tylko nie na język polski niestety. Trzeba by podłaczyć vaga i zmienić kodowanie Instruments - 17 funktion - 10 -> Kanal 04 (wybór języka) (zapisz sobie dotychczasowa wartość), wprowadzasz new value ( wg wartosci ponizej), > test > save> done-go back i gotowe 00001 - niemiecki 00002 - angielski 00003 - francuski 00004 - włoski 00005 - hiszpański 00006 - portugalski 00008 - chiński Przy okazji zrób autoscan i sprawdzisz czy są błędy związane z tymi żarówkami... Stawiaj
    3 punkty
  30. Witam. Sporo się zastanawiałem nad tym czy robić instrukcję na forum,bo w sumie nie jestem jakimś mechanikiem,ale poszukując pomocy w zakresie wymiany rozrządu w V8 postanowiłem się sprężyć i zrobić fotostory,aby innym było łatwiej. Przypuszczam,że instrukcja będzie również dobrym poglądem na wymianę rozrządu w silnikach V6. Dobra dość zbędnego pisania. Biorąc się za wymianę rozrządu zaopatrzyłem się również w termostat,który powinno się zmieniać co jakiś czas.Dodatkowo pasek wielorowkowy (alternatora),rolkę która go prowadzi i niestety pompę wspomagania,bo już nie podawała dobrze
    3 punkty
  31. Hej Najprościej mówiąc jeżeli będziesz miał za dużo oleju, przekładnia nie będzie w stanie odpowietrzyć się prawidłowo i w najlepszym przypadku wysadzi Ci uszczelniacze. Co do problemu ze wstecznym i jedynką, nie jestem przekonany czy wymiana oleju będzie lekarstwem. Pozdrawiam i powodzenia życzę
    3 punkty
  32. Witam. Oto kilka zasad które powinny być przestrzegane przy wymianie i użytkowaniu klocków: Zasada wymiany: 1. Sprawdź prawidłowość doboru tarcz do danego modelu, po prostu czy będą pasować, 2. Zawsze wymieniaj tarcze parami, 3. Używaj tarcz z tego samego opakowania, 4. Wymieniaj tarcze nie tylko z powodu przekroczenia ich minimalnej grubości, ale również w przypadku pojawienia się powierzchni głębokich rowków, 5. Bardzo starannie oczyść szczotką drucianą piasty kół z zabrudzeń i nalotów, użyj preparatu zmywającego (brake cleaner), 6. Jeżeli jest możliwość, dokonaj pomiaru "bicia" piast
    3 punkty
  33. W związku z awarią turbosprężarki u znajomego (prawdopodobnie zbyt niskie ciśnienie lub ilość oleju doprowadzana do turbinki) w silniku 1,9Tdi, chciałbym żebyście zwrócili uwagę na kilka błędów jakie mogą zostać popełnione przy wymianie turbosprężarki. Częstym błędem jest tzw. suchy start. To nic innego jak uruchomienie silnika z nowo zamontowaną turbosprężarką na niewystarczającej ilości oleju smarującego. Poniżej przedstawiam kilka faktów i porad dotyczących tego zjawiska. Podczas wymiany oleju zdarza się, że olej spływa z przewodu doprowadzającego aż do filtra poprzez jednokierunkowy z
    3 punkty
  34. Witam. Trochę dziwny opis jest w Elsie ale zamieszczę dwa Wymontowanie i zamontowanie zderzaków : Do numeru identyfikacyjnego samochodu 400 000 1 - Śruba specjalna 18 Nm 2 - Zderzaki osłona zderzaka jest wymontowana. Wykręcić śruby specjalne -1 - i wyciągnąć zderzak do tyłu. 3 - Osłona wersja dwuczęściowa wersja jednoczęściowa dla USA Wymontowanie: wymontować osłonę bagażnika z boku. rozłączyć elektryczne złącza wtykowe czujnika sygnalizacji przy parkowaniu przy komputerze sterującym (po lewej stronie pod tylnym światłem). w
    3 punkty
  35. Znalazłem na necie coś takiego: Ilość oleju potrzebna do wymiany łącznie z filtrem. Wlepka pochodzi z książki Sam naprawiam. Myślę, że użytkownikom B5 się przyda. Korekty ilościowe mile widziane...
    3 punkty
  36. Raczej jest to niemożlwe by samochód spalał Ci naraz benzynke i gaz Jest tego dużo na internecie ale musisz sobie założyć sobie Tank Fooper Cytat Tank Fopper pozwala na właściwą pracę silnika także w samochodach wyposażonych w system pomiaru zużycia benzyny (w trakcie jazdy na gaz) nawet jeśli wskazówka poziomu benzyny przemieszcza się. Tank Fopper powoduje, że "check" nie zapala się, a komputer wtrysku nie wczytuje błędów. Podczas każdego uruchomienia urządzenie wskazuje poziom benzyny według rzeczywistej wartości. Poczytaj i myślę że bedziesz wiedział o co chodzi Mam to samo w 206
    3 punkty
  37. Zakładam ten temacik mając nadzieję, że będziemy w nim dzielić się przydatnymi poradami eksploatacyjnymi. Moja pierwsza wskazówka dotyczy możliwości odgięcia wycieraczek, tak aby zimą nie przymarzały do szyby. W większości modeli Audi silnik wycieraczki jest dość nisko osadzony, a w nowszych modelach kompletnie schowany pod maską, więc nie da się ich podnieść. Problematyczne jest też samo zatrzymanie wycieraczek w połowie szyby, ponieważ można wyciągnąć natychmiast kluczyk, ale one i tak automatycznie zjadą do pozycji wyjściowej. Jak zatrzymać wycieraczki w połowie szyby? Uwaga - gasimy auto,
    3 punkty
  38. Można też dostać się do tego siłowniczka inaczej Zdejm prawą zaślepkę po otwarciu przednich drzwi Widać go trzeba go złapać i przekręcić i wychodzi ale z wyciągnięciem schowka nie ma problemu jak napisał poprzednik Pamiętaj lekko posmaruj siłowniczek przed założeniem jeżeli będziesz zakładał ten sam Bo zawias prawy schowka lubi się często złamać jak on ciężko pracuje...Istnieją 2 wersje hamulca pokrywy podręcznego schowka. Tak to wygląda Rysunek jednego z siłowników 1 - Podręczny schowek t Wymontowanie: – Zdjąć osłonę tablicy przyrządów -2 - → Rys. – Otworzyć pokrywę podręcznego s
    3 punkty
  39. Niestety muszę Cię zmartwić - przeszukałem neta na polskich i zagranicznych forach i wszędzie piszą, że nie ma takiej możliwości gdyby ktoś wiedział, że coś się zmieniło, niech da znać
    2 punkty
  40. Czesc, W przypadku lepszych samochodów, w tym Audi, zapas wytrzymałości materiałów i elementów silnika to jeśli pamietam ok. 30%. Dlatego np. firma tuningowa MTM daje "bezpieczny" tuning na 163KM i podciągnięcie momentu do 350 Nm. Natomiast należy zwrócić uwagę na fakt, że taki tuning bezpiecznie mozna zrobić jak samochód jest na początku swojej żywotności, natomiast powyżej 100 000 KM należy się liczyć z tym, że usterki i wymiana części jak chociażby dwumasy, sprzęgła, ... może się pojawić. Również może się pojawić bez tuningu, wszystko zależy od właściwej oceny stanu swojego samochodu. Sam
    2 punkty
  41. R8 V8 , niestety zdjęcia z telefonu , ale podobno często tu stoi to będzie i coś lepszego
    2 punkty
  42. Fotki Audi R8 GT zrobiona pod sopockim Sheratonem POEZJA! I również w Sopocie ciekawy camper w barwach Audi Sport, jeśli ktoś ma jakieś info na temat tego pojazdu to podzielcie się
    2 punkty
  43. ELo zużyte sprzęgło - ślizganie silnika ( zacznie od najwyższych biegów ), wysokie sprzęgło na pedale . dwumasa - dzwonienie, szarpanie i inne dziwne odgłosy, na biegu jałowym, przy gaszeniu i odpalania auta. Pzdr.
    2 punkty
  44. Dziś spotkałem Audi RS5, dla której złamałem kilka przepisów drogowych
    2 punkty
  45. Oki działaj, bo jeśli ci się potwierdzi to czeka koszt w Aso około 400zł chyba, że masz lepsze źródełko Oto jego nr 03G906088C brąz Tak on wygląda
    2 punkty
  46. Witam wg etki od 4-BX-015001-> X to rok 1999r idą takie same 4B5827023 tylko cyferka się zmienia w zależności czy samochód ma system nawigacji czy spojler lub niema otworu na antenę...
    2 punkty
  47. Oto kilka linków bardzo znanych i często odwiedzanych stron producentów części samochodowych, na których umieszczone są katalogi online: Luk, Ina, Fag: http://toc.luk-as.de/ SKF, http://compass2.vsm.skf.temp.pi.se/Index_Car.aspx?page=cars/carToKits.ascx KAYABA, amortyzatory, sprężyny, elementy montażowe. http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/catalogue.asp LESJOFORS, sprężyny zawieszenia http://automotive.lesjoforsab.com/automotive/eng/default_eng.aspx?p=catalog&s=javacat SNR, łożyska http://www.intervito.com.pl/kataloglozysk.php Ruville, http://toc.ruville.de/ SENTECH, przewody i cewki za
    2 punkty
  48. Z serii zrób to sam Olej silnikowy: spuszczanie / odsysanie, wymiana filtra oleju UWAGA! W przypadku różnych wariantów silnika nie jest dopuszczalne odsysanie oleju! Wskazówka Wymianę oleju wykonywać przy temperaturze roboczej. 4-cylindrowy silnik benzynowy TFSI 1.2 Wymontowanie Wskazówka Nie dopuścić, aby olej silnikowy kapał na podzespoły. Przed wymontowaniem przykryć alternator szmatką. – Poluzować najpierw filtr oleju -strzałka- za pomocą taśmy mocującej lub klucza do filtra oleju zanim filtr oleju zostanie kompletnie odkręcony. – Odczekać kilka minut
    2 punkty
  49. Najlepiej ustaw np.20 po stronie kierowcy i 19.5 u pasażera a następnie naciśnij przycisk AUTO po stronie kierowcy i przytrzymaj go wciśnięty dopóki temp. pasażera nie wskoczy na 20 i gotowe-Twoja strona klimatronika rządzi!
    2 punkty
  50. Super pomysł! W przyszłości możemy zrobić też konkursy na najlepsze zdjęcie swojego auta!
    2 punkty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.