Dealer Audi potwierdzi Ci w systemie że jesteś głównym użytkownikiem, bo on tylko stwierdza na podstawie dowodu rejestracyjnego że auto jest Twoją własnością. Problem jest w tym, że w Europie Audi wybrało firmę z Irlandii Cubic Telecom do obsługi przesyłu danych, a w USA jest to firma Verizon . Firmy te ze sobą nie współpracują. I tak firma Cubic ma swojej bazie Viny aut produkowanych na EU, a firma Verizon ma Viny aut na USA. Jest po długiej korespondencji i z jedną firmą i drugą. Nie ma możliwości dopisania Vinu z USA do bazy firmy Cubic Telecom. I koniec. Ale na ile dobrze to wszystko rozumiem, to brak dopisania do bazy skutkuje tylko tym, że nie możesz skorzystać z dodatkowych funkcji oferowanych przez Audi przez system myAudi, czyli function on demand. Nie możesz nic dokupywać online i tak dalej. Natomiast nie ma to nic wspólnego z tym że mógłbyś się połączyć z myaudi i widzieć parę rzeczy w aplikacji itd. Jest tylko kwestia połączenia jednorazowego. Potem korzystasz już ze swojego źródła przesyłu, np telefonu. Poza tym nie wszyscy wiedzą że są dwie aplikacje my audi. myAudi to europejska wersja i my.audi.com to wersja dla USA. Ja mam konto na obydwu aplikacjach i auto mam potwierdzone przez dealera zarówno w Polsce jak i w USA. Zmieniłem ostatnio moduł SOS na EU i mam połączenie awaryjne z operatorem Audi. Jak miałem moduł USA to mimo tego iż wszystko świeciło się na zielono, to po wciśnięciu guzika po chwili mielenia pojawiał się komunikat o braku połączenia, co jest logiczne szukał amerykańskiej sieci. Teraz po wciśnięciu guzika zgłasza się operator z centrum Audi . Przeprosiłem, powiedziałem że miałem problem z modułem i powiedział, że ok usuwa zgłoszenie. Ale w tym czasie u mnie na ekranie pojawiły się dane do lokalizacji mojego auta, pewnie na wypadek gdyby z jakiegoś powodu on ich nie widział. Pomysł jaki przychodzi mi głowy, to włożenie ponowne radia z Usa i spróbowanie połączenia myAudi z modułem SOS z EU. I tyle. Ale to pewnie po Nowym Roku.