Skocz do zawartości

steve69

Użytkownik
  • Postów

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    46

Ostatnia wygrana steve69 w dniu 20 Września

Użytkownicy przyznają steve69 punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi Q5
  • Rocznik
    2015
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    224
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Lokalizacja
    WO

Ostatnie wizyty

692 wyświetleń profilu

Osiągnięcia steve69

  1. Rozumiem, że zapaliła ci się taka kontrolka?: Po uzupełnieniu ciśnienia we wszystkich oponach do wartości przewidzianych przez producenta należy w MMI zrobić to: 20220926_002641.mp4
  2. Tu masz to opisane po polsku (str. 17): https://klubaudi.pl/... instrukcja obsługi audi a4 b6.../
  3. To ikona zegara sterowanego radiowo. Jeśli świeci, to znaczy, że zegar w aucie zsynchronizował się z sygnałem radiowym wzorca czasu z Frankfurtu - DCF77. Wszystko jest opisane w instrukcji obsługi auta.
  4. Podstawowa sprawa - podpiąć auto pod komputer i sprawdzić błędy, bo jeśli miga Check, to na pewno coś zostało zapisane.
  5. OK. Znalazłem film na Youtube i widzę, że jest inaczej. Zerknij może jeszcze do 16- Steering Column -> Długie kodowanie -> Bajt 1 (obrazek przykładowy) Ewentualnie jeszcze do 56-Radio -> Długie kodowanie -> Bajt 6 -> Bit 2 (obrazek przykładowy)
  6. Sprawdź w: 16- Steering Column -> Długie kodowanie -> Bajt 02 -> Bit 4 Bit 4 to informacja o kierownicy. Jeśli jest multi, to Bit 4 powinien być 1
  7. Płyn uzupełnij tak,aby na zimnym silniku poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym był trochę ponad MIN. Po porządnym rozgrzaniu silnika poziom powinien się znacznie podnieść (ale nie ponad MAX). Dobrze by było wymienić całość płynu na świeży, bo on z czasem też traci na swoich właściwościach (to samo dzieje się z płynem hamulcowym i wspomagania).
  8. Internet "mówi", że do sprawdzenia: czy w zbiorniku na płyn chłodniczy są tłuste plamy z oleju, czy nie ubywa płynu, a nie przybywa oleju, czy auto dymi na biało-niebiesko nawet jak jest nagrzany wydech i dymić nie powinno, czy jest biały nalot pod korkiem (takie "masło", "majonez"), który nie znika po dłuższej jeździe, czy po przegazowaniu na wolnych obrotach wybija płyn chłodniczy w zbiorniku wyrównawczym (bąbelki gazu - jakby się gotował). Występowanie powyższych objawów może świadczyć o przedostawaniu się płynu chłodniczego do układu olejowego.
  9. Nagrzany płyn chłodniczy zwiększa swoją objętość. Na twoim miejscu sprawdziłbym, czy układ chłodzenia nie jest zapowietrzony. Ubytków płynu nie uzupełniamy wodą, tylko odpowiednio rozcieńczonym koncentratem!
  10. https://allegro.pl/oferta/audi-a3-8p-panel-nawiewu-klimatyzacji-...
  11. Robisz to w aucie z poziomu MMI. Jeśli dobrze pamiętam zmieniasz to w: CAR -> Systemy car -> Ustawienia samochodu -> Centralny zamek -> Składanie lusterek -> Włącz/Wyłacz
  12. Wygląda na to, że obsłuży: https://obdeleven.com/pl/supported-vehicles?brand=audi Czy spełni twoje oczekiwania? Nie wiem. Trzeba się do niego przyzwyczaić. Gdybym na dzień dzisiejszy miał już jakiegoś laptopa pracującego pod Win 10, to pewnie zdecydowałbym się na VCDS. Ale że laptopa nie mam, to kupiłem OBDeleven, bo wyszło mnie to sporo taniej (500 zł), niż kupno nowego laptopa (ok. 3000 zł) + interfejs i licencja VCDS ( min. 1500 zł) Ostatnio za pomocą OBDeleven dołożyłem i zakodowałem w swoim aucie tempomat, którego wcześniej nie miałem (opis na naszym forum).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.