Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzień Dobry Chciałam się dowiedzieć czy u was tez się tak dzieje. Po odpaleniu silnika głośniej chodzi,a po jednej minucie gdy obroty spadną do tysiąca silnik chodzi normalnie. Mam się obawiać.
  3. Cześć jestem Kitka Od roku posiadam audi a5 2.0 tfsi Quatro. Uwielbiam tą markę
  4. Dzisiaj
  5. Ok dzięki wielkie za wyjaśnienie . Pozdrawiam .
  6. Wczoraj
  7. Wspomniany przeze mnie interfejs diagnostyczny to program oraz "kabelek" podłączany do gniazda diagnostycznego ODB w aucie. VCDS (pracuje pod Windows): OBDeleven (pracuje pod Androidem): Do korzystania nie jest potrzebna stacja diagnostyczna. Jak już masz, to jest twoje. Jest tylko jedno "ale" - trzeba mieć świadomość tego co się robi, bo można sobie narobić WIELKIEJ biedy. Można poszukać kogoś/znajomego, kto już to ma i poprosić o zmianę kodowania.
  8. Dziękuje za odpowiedz . 1- czyli muszę mieć odpowiedni program i dopiero w jakieś stacji diagnostycznej mogą mi to ustawić ? 2- dziwne to jest bo w dawnej a3 miałem tak a nigdy nie mailem problemu z akumulatorem mimo wysokich minusowych temperatur . Zawsze auto normalnie odpalało czy aż tak ta kamperka wpływa na akumulator ?
  9. Green Menu domyślnie nie jest aktywne. To menu inżynierskie. Aktywuje się je za pomocą interfejsu diagnostycznego (VCDS, OBDeleven, inne). Do tego nie na każdym radiu można je "odpalić". Co do zasilania kamery, to z boku deski rozdzielczej są zdejmowane panele, pod którymi znajdują się bezpieczniki. Niektóre z nich są podpięte do stałego plusa, czyli napięcie na nich występuje cały czas niezależnie od tego, czy zapłon jest włączony, czy nie. Z takiego bezpiecznika można wziąć zasilanie do kamery. Z drugiej strony takie zanikanie napięcia po wyłączeniu zapłonu, to zabezpieczenie przed całkowitym rozładowaniem akumulatora.
  10. Dzięki za odpowiedz . 1 - Próbowałem na panelu kontrolnym ale nigdzie nie widzę takiej opcji . 2- czyli domyślam się że pewnie jakaś przeróbkę trzeba zrobić . Dziwne bo jak kamerka ma być zasilana .
  11. Ad. 1. U siebie zmieniałem to w Green Menu (mam MMI 3G+). Być może w A3 jest taka sama możliwość. Jeśli dobrze pamiętam, czas pracy można było ustawić na 30 min max. Ad.2. Nie wiem, czy można to zmienić programowo. Wyjściem może być podpięcie kamery nie do gniazda zapalniczki, a do stałego plusa z bezpieczników w desce rozdzielczej.
  12. Witam , Dwa pytania . 1 - Szukam pomocy odnośnie ustawienia czasu radia na wyłączonym zapłonie . Gdy wciągnę kluczyk ze stacyjki radio gra 5 -7 min da się ten czas gdzieś ustawić aby grało cały czas ? 2- to czy da się ustawić cały czas moc w zapalniczce samochodowej ? Mowa tu o audi 8v guattro 2.0 Diesel 2013 rok . Wcześniej miałem 8P i tam cały czas zapalniczka miał moc i kamerka chodziła cały czas a w 8v odcina moc z wyjęciem kluczka . Będę wdzięczny za podpowiedz . Pozdrawiam ,
  13. Witam wszystkim , Jeżdżę a3 , wcześniej audi a3 8p sportback s-line 1,8 benzyna a teraz audi 8v quatrro , s-line 2.0 Diesel . Mieszkam w Małopolsce. Pozdrawiam - Kamil .
  14. Każda część użyta do budowy auta grupy VAG (Audi, Volkswagen, Skoda, Seat) posiada swój unikalny numer. Jest to kombinacja liter i cyfr (np. 8E9807303) wytłoczonych lub nadrukowanych na danej części. Jeśli swój zderzak już zdjąłeś, to numer znajdziesz naniesiony gdzieś wewnątrz. Elektronicznym katalogiem tych części jest program ETKA. Oficjalnie jest on dostêpny tylko dla autoryzowanych warsztatów. Nieoficjalnie można znaleźć ten program w Internecie (np. na chomikuj.pl). Są też strony internetowe, które udostępniają online ten katalog. Jedną z nich jest: http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 Po otwarciu strony klikamy na "CarProg2" W zakładkach w lewym górnym rogu wybieramy markę auta np."Audi", model np. "A4", rok produkcji np. "2005" W oknie "RESTRICTIONS" mamy do wyboru 2 zakresy numeru VIN. Trzeba podwójnie kliknąć ten, w którym mieści się numer VIN naszego auta, np. 8E-1-000 001 >> 8E-5-400 000 Otwiera się nowe okno, gdzie mamy podstawowe grupy części. Jeśli szukamy zderzaka tył, to klikamy "8 nadwozie i jego wyposażenie". Po prawej stronie pokażą się poszczególne części. Szukamy "zderzak tył" i klikamy podwójnie. W nowym oknie widać rysunek poglądowy i konkretne numery części. Można też podjechać/zadzwonić do ASO Audi, podać im numer VIN naszego auta i zapytać o numer interesującej nas części.
  15. Cześć wam , czy ktos pomoze jak wymienic czujnik abs tył audi a3 8p 2005r. Z góry dzięki
  16. Żeby mieć 100 % pewności, że części będą pasować do auta, najlepiej dobierać je po numerze VAG.
  17. Witam, mam do wymiany zderzak w audi a4 B7 2005 sedan tył 1.9 TDI. Znalazłem zderzak w swoim kolorze tylko zastanawia mnie jedna rzecz. W ogłoszeniu na allegro jest napisane że pasuje do 3.0 TDI quattro.Skoro zderzak wygląda tak samo to czy może się różnić?
  18. Dominik Audi a4 B7 1.9 TDI Śląsk Kolega polecił mi to forum. Mam nadzieje że znajdę tutaj dużo odpowiedzi na drażniące mnie pytania
  19. Ostatni tydzień
  20. Witam, Nazywam się Kacper, jeżdżę audi a6 c6 2.0 tdi, oraz pod swoją opieką mam audi q7 2007r. Pozdrawiam
  21. Witam Mam na imie Andrzej niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Q5 w benzynce ,mam nadzieję ze w tym zacnym towarzystwie dowiem się czgoś ciekawego więcej o tym aucie pozdrawiam
  22. Mały update do tematu. Niestety, w moim przypadku problem powrócił. Ostatnio kontrolka EPC zapalała się praktycznie od razu po dodaniu gazu, a w sterowniku silnika pojawiał się błąd P256300. Po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że sprawcą problemów jest elektryczny siłownik sterujący zaworem upustowym turbiny: W pierwszym odruchu chciałem od razu zamawiać nowy na wymianę, ale dzisiaj coś mnie naszło i wymontowałem to "ustrojstwo". Sprawdziłem kabelki we wtyczce, czy aby któryś nie jest uszkodzony - wszystkie są OK. Piny we wtyczce oraz w samym siłowniku przepłukałem preparatem do styków elektrycznych KONTAKT GOLD 2000. Potem ponowny montaż i ustawienie cięgna za pomocą interfejsu OBDeleven. Odrobinkę je skróciłem w stosunku do tego co było przed wymontowaniem. Po złożeniu wszystkiego do kupy jazda próbna. I tu banan na gębie, bo błąd i kontrolka już się nie pokazały mimo, że piłowałem silnik ostro. Dopóki siłownik działa prawidłowo, to wstrzymuję się z zakupem nowego. Zobaczymy jak długo...
  23. Witam posiadam Audi Q7 3.0 TDI 2007 r anglik Wczoraj zaowazylem wyciek oleju pod pokrywa silnika w zalaczniku dodaje zdjecie z wycieku, nie jestem pewien ale po przeszukaniu internetu wydaje mi sie ze jest to wyciek przy kolektorze ssacym, jak ododaje gazu i wytwarz sie cisnienie to pojawiaja sie babelki ale z kad w kolktorze olej. Czy moze sie myle wiec prosze was o pomoc z gory dziekuje bo nie znam sie na tych silnikach. dodalem dwa zdjecia ze stralkami gdzie pojawil sie wyciek
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.