Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Temat stary, ale odpowiedzi nie było. Otóż prąd do lampy wewnętrznej przechodzi przez płytkę lampy ZEWNĘTRZNEJ. I tam trzeba szukać braku styku. Kiedyś tak było w maluchu 126: jak nie świeciła prawa tylna lampa, to bardzo prawdopodobne, że uszkodzona była właśnie lewa (czy na odwrót)
  3. Kolejny etap dochodzenia, tym razem spróbowałem pójść w kierunku drgania elementów układu hamowania; pedału hamulca. - wyłączenie ASR - problem wciąż ma miejsce; - wyłączenie ESP - problem znika. Podczas jazdy delikatnie kładąc nogę na pedał hamulca* zapobiegam "klikaniu" słyszalnemu na nagraniu. Zapobiegając "klikaniu", zapobiegam problemowi. Zastanawiam się, czy nie występuje luz na którymś elemencie, np. na zaciskach, który drgając, wpływa na prędkość któregoś z kół. Lub samo to, że pojawia się sygnał co wpływa na działanie ESP. Dajcie znać, czy coś z tego ma według Was sens. EDIT: klocki, tarcze, płyn hamulcowy wymieniane 3 tygodnie temu, zatem, jak sądzę, elementy bez wpływu na problem. * zna ktoś może "luz" na pedale hamulca, tj. moment, w którym faktycznie dochodzi do hamowania? Co mam na myśli: załóżmy, że pedał hamulca ma zakres położenia 0-100, przy czym 0: tak, jak jest, 100: wciśnięty całkowicie w podłogę. W którym momencie klocki dotykają tarczy? Rozsądek podpowiada, że jest jakaś odległość między klockami a tarczą, więc najpierw musza się do siebie zbliżyć. Poniżej film - te same drgania nagrane od strony pedałów. Drgania_pedały.mp4
  4. Witam. Jestem Michał Obecnie jeżdżę Audi A8 D2 z1996 z silnikiem 4.2 ABZ w swojej stajni posiadam również Saab 9-5 3.0 tid oraz mitsubischi outlander 2.0 4g63. Zajmuję się naprawą samochodów.
  5. Cześć i czołem! Mam na imię Piotr, zawodowo związany z Mercedesem, ale prywatnie wożę się Audikiem. Obecnie A3 8P z 2011 (CAYC). Jeszcze nieskażony skomplikowaną ekologią
  6. Witam wszystkich! Od zawsze wierny Audi - obecnie A4 B9 Avant 2,0 TDI 150 KM 2016 rok
  7. Witam, jestem Mariusz, żyję w niemczech, planuje zakup Audi A6.
  8. Cześć wszystkim jestem Dawid nabyłem ostatnio audi a6, cieszę się że trafiłem na to forum
  9. Wczoraj
  10. Ostatni tydzień
  11. Witam. Chciałbym dowiedzieć się jaką wersje radia posiadam. Od osoby która przerabiała mi radio z USA na EU dowiedziałem się że radio zostało podmienione na przedliftofe i nie ma kompatybilności z liftowym licznikiem. Radio zostało przetłumaczone na język PL ale w opcjach zmiana języka nie jest podświetlona .”Tłumacz” tak nazwę gościa który tłumaczył mi radio doradził mi zmianę licznika na przed lift, ale zastanawiam się nad zmianą radia na po litrowe. Pytanie do specjalistów; 1. Czy po zakupie radia z auta PL z oryginalnym językiem Polskim radio będzie kompatybilne, czy będę je musiał znowu jakoś przerabiać? 2. Podane na zdjęciu radio jaki posiada soft i czy mogę połączyć się z nim bezpośrednio przez bluetooth lub przez jakieś sprytne urządzenie poprzez złącze mmi w schowku
  12. Witam. Jestem Łukasz, mam 35 lat i jestem świeżym właścicielem Audi Q5 po liftowej w roczniku 2014. Ma kilka pytań do fachowców. Pozdrawiam
  13. Poradziłem sobie z tą lampą - jest ok. Pozdrawiam i zamykam temat.
  14. Witam, mam Audi A3 8P Ambition na sportowym zawieszeniu. Kupuje felgi 19 cali. Moje pytanie czy wejdą na szerokość i czy nie będą obcierały opony 235/35/19? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  15. Witam Grzegorz właśnie stałem się posiadaczem A4 b9 z 2016 jestem z Głogów
  16. No właśnie nie znalazłem. W podłokietniku mam aux i działa, karty też czyta aż miło. Bluetooth do połączeń jest ale tego wejścia nie widzę. Może ten kabel aux jest w miejscu tego ami? Pojęcia nie mam
  17. Cześć. Szczęśliwy posiadacz O5 2021 plug -in. Próbuję zalogować się na Myaudi. Niestety wymagany VEHICLE CODE. Gdzie go namierzyć skoro mam 1 kluczyk bez żadnych oznaczeń. ( Wersja USA )
  18. Witam mam problem z 2.0t fsi axx,brak mocy i duże spalanie, rozrząd był sprawdzany,pali na zimnym od strzała na ciepłym już troche gorzej. synchornizacja wygląda tak czy to będzie czujnik walka?
  19. Forumowicze, podczas jazdy z większą (>50kmh) prędkością na wertepach (dziurawa droga, kostka, łaty itp.) zaczyna coś klikać/zgrzytać (jak na filmiku). Częstotliwość tego klikania rośnie wraz ze wzrostem intensywności takiej jazy (prędkość, wertepy), aż kontrolka ESP zaczyna migać. Mechanicy, elektrycy nie widzą usterki: "jeździć, aż się zepsuje, wtedy będziemy naprawiać". Macie może choćby wskazówkę, gdzie można szukać problemu? Jak wykonać kilka prostych testów, by wykluczyć... cokolwiek? Dzięki za chwilę uwagi Audi_click.mp4
  20. Witam, Daniel, A3 8P, całkiem stare, nie styrane, 1,6 benzyna. Trzymam kciuki za małe spalanie!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie