Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. Witam Karol jestem z Warszawy posiadam A5 2.0TFSi Samochód jest moim oczkiem w głowie ..... Bo długo się takiego auta szukałem ,cały w oryginalnym lakierze, lakier w stanie perfekcyjnym zero rysek czy zadrapań,skóry jak nowe .Cały serwis tylko w Audi ostatni przegląd w Kwietniu 2024r
  4. Cześć, Jestem Tomasz, od pół roku jeżdżę A4 Avant B9 w wersji 40 TFSI MH Pozdrawiam Serdecznie
  5. Ostatni tydzień
  6. Hejka, Przemek z tej strony, wyjątkowo nie kierowca a pasażer A3 8Y 1.5 150. Pozdrawiam wszystkie koleżanki i kolegów.
  7. Witam. Prawie po roku wróciły te sekundowe metaliczne dzwieki gdzies w lewym kole.. Nie wierze żeby to było związane z wahaczami żeby coś się mogło tak ułożyć i nie wydawac dźwięki prawie przez rok . Zacznę od piasty z łożyskiem i jego umiejscowienia w zwrotnicy . Może ktoś ma pomysł...
  8. Cześć, witam wszystkich, od 5l jezdze moim ukochanym białym Audi A5 2.7tdi z 2007r. Pozdrawiam :)
  9. Masz tylko ten błąd czy są jeszcze jakieś objawy?
  10. Witam wszystkich Jestem nowy w rodzinie Audi Nabyłem A5 Coupe 40tfsi dwa tygodnie temu Jestem z Gdańska
  11. i jak ten exide? https://akumulatoryspecpart.pl/produkt/akumulator-banner-70ah-agm/ myślę nad nim lub tym bannerem
  12. 1H0145834J To powinno być to
  13. Ja to zawsze wymiarowałem sobie. Bo to nazywają łącznik gumowy turbo, a ich jest kilka.
  14. Witam, poszukuje gumowego łącznika takiego jak na zdjęciu. Jak on się dokładnie nazywa, w sieci jest wiele podobnych. Pozdrawiam, Daniel
  15. Witam, Daniel z Warszawy Audi A4 B5. Pozdrawiam serdecznie.
  16. Cześć, jestem Maciek witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  17. Dzień dobry Wszystkim, mam do Was gorącą prośbę abyście napisali, jako codzienni użytkownicy Q3 Sportback, o ich największych w Waszej opinii wadach i zaletach? O tych rzeczach, które Was w nich irytują, a które są Waszym zdaniem lepsze w stosunku do konkurencyjnych aut z innych koncernów? Aktualnie jesteśmy na etapie wyboru nowego samochodu dla mojej rodzicielki. Niestety w czasie jazd testowych, czy nawet przy wzięciu auta na weekend od dealera, człowiek nie jest w stanie wyłapać wszelkich potencjalnych "smaczków" jakimi może raczyć nas dany samochód. Zwłaszcza, że część dolegliwości może pojawiać się np. tylko w określonych warunkach pogodowych. W grze zostały 3 modele, m.in. Q3 Sportbackxt. Jak ją znam, to wybór będzie taki jak jej zalecę. Ostatnio się to sprawdziło, więc teraz prawdopodobnie będzie tak samo. Dlatego też nie chce jej wpuścić na jakąś minę. Bierzemy pod uwagę silnik 35TFSI, w wersji z wszystkimi asystentami jazdy jakie da się zamówić, (moja mama uwielbia jeździć na tempomacie i lane assist aktywnym ;)), matrycowymi ledami i kamerami 360. Oczywiście takie "bajery" jak automatyczna klima czy grzane fotele też muszą być. Jeśli ktoś ma taką wersję silnikową, to prosiłbym też o info jak się ten silnik sprawuje, głównie pod kątem spalania. Mama jest spokojnym kierowcą i jeździ głównie na trasach podmiejskich/po mieście powiatowym. Od święta zdarzają się trasy szybkiego ruchu. Z góry dziękuję za Wasze opinie
  18. Masz rację bo pokazuje 110 stopni po nagrzaniu
  19. Dzięki za instrukcję i za czas jaki poświęciłeś na jej wstawienie.
  20. Witam Jestem Krzysiek ze Świętokrzyskiego. Witam wszystkich.
  21. Witam mam problem wyskakuje mi błąd 16555 (Po171) zbyt uboga mieszanka . Może ktoś zna rozwiązanie problemu i gdzie leży przyczyna?
  22. Dzień dobry, jestem tutaj nowy i chciałbym prosić o udzielenie mi pomocy w sprawie mojej Audi. Z problemem borykam się już nie pamietam od jakiego czasu, mianowicie, uruchamiam auto i na wolnych obrotach dymi, dodaje gazu jest ok, zatrzymuje się i znowu dymi. Po przejechaniu może 500-800 metrów dymienie ustaje. Oczywiście to nie zawsze się tak dzieje, czasami odpalę ruszam, stoję na światłach i ani grama dymu. Dym jest koloru brązowo szarego, raczej to nie spalony olej bo to dość charakterystyczny zapach, nie jest też to super czarny kolor jak to bywa w dieslach. Teraz co w aucie zostało zrobione... Z racji wieku i bliżej nie określonego przebiegu sprzedający usunął dpfa, a ja w nieświadomości takie auto kupiłem. Elektronik wyprogramował dpf i egr oraz delikatnie podniósł moc (być może że tutaj jest problem) Z mojej strony co zrobiłem? Usunąłem fizycznie zawór EGR i zaślepiłem go aby mieć pewność że chłodnica spalin nie przepuszcza płynu chłodzącego. Odma idąca z pokrywy zaworów jest puszczona z boku, bo to tez częsta przypadłość że lubi puszczać olej do dolotu. Odkręciłem turbinę po stronie zimnej i gorącej, ani grama oleju. Filtry i oleje wymieniane na bierząco. Nie ma żadnych błędów. Zastanawia mnie jeszcze kwestia przepływomierza, przepustnicy? Wtryski mają korektę max 0,8 także do 2,8 jeszcze im trochę brakuje, poza tym chyba mało prawdopodobne żeby wtrysk był zepsuty tylko na początku pracy silnika a później się naprawiał. Może faktycznie przez chipa są te cyrki? Bardzo proszę o nie prawienie mi morałów na temat ekologii, obecnie takie auto mam i nie mam możliwości zmiany na inne, lepsze. Czy sprawdzenie na komputerze logów cos pomorze, głównie chodzi o przepustnice i przepływomierz. Nie mam już pomysłów co może być nie tak dlatego proszę Was o pomoc.
  23. Witam Jestem Łukasz posiadam od 8 lat A3 8p Mam nadzieję ze pomożecie mi w moim problemie :)
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie