Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Dużą wiedzę mają koledzy z forum A4 B9. Zapodaj tam twój problem.
  3. Wczoraj
  4. Cześć, jestem z Wrocławia, moje pierwsze w życiu Audi - Q5 FY 2.0 diesiel :)
  5. Witam, Audi A4 B9 2.0 TFSI, Pozdrawiam
  6. Cześć, jestem Pawel. właśnie kupiłem swoje pierwsze Audi q5
  7. Cześć, Jeżdżę od niedawna a4 b9 2.0 tfsi, mam nadzieję że na forum znajdę dużo przydatnych informacji
  8. witam mam na imie robert jezdze audi q3 blak edition wersja kanadyjska
  9. Ustawienia - Konserwacja a dalej już łatwo
  10. 32GB najlepiej najszybszą. Nie podałeś jakiego producenta masz czytnik / napęd. Tu nie trzeba zmieniać CID tej karty. Sama aktualizacja nie wystarczy, trzeba odblokować patchem.
  11. Widzę, że kolega jest z Mysłowic. U Ciebie w mieście jest znana firma, która robi takie rzeczy ale chcą 1700 zł.
  12. Też mam taki temat do zrobienia. U mnie to samo. Dobrzy ludzie z forum i innych podobnych oferują swoją "pomoc" jako usługę. Nie rozumiem tego. Forum ma służyć do wymiany wiedzy aby pomagać w rozwiązywaniu problemów a nie do celów biznesowych. Jak co do czego ma dojść to oferują taką cenę za "przysługę" że głowa boli. Nie chcą podzielić się doświadczeniem i wiedzą. W Twoim i moim przypadku może wystarczy wymienić kpl. wiązkę przewodów do tego gniazda usb albo wymienić kpl. gniazdo z taką wiązką aby był możliwy transfer danych, bo o to przecież chodzi. Gdzieś na YT widziałem, że tą wiązkę wpinał gość do czytnika DVD, który był w schowku a dwa kabelki zasilania +5V z tej wiązki wpinał do zielonej kostki przy napędzie. Może można także wpiąć tę wiązkę do radia. Potrzeba nast. za pomocą urządzenia diagnost. uaktywnić funkcję Android Auto i CarPlay osobno. Tu ogólnodostępne informacje na ten temat można sobie wyszukać. Aktualizacja systemu i map przebiega przez kartę SD lub przez modem LAN i laptop. Mam propozycję uruchomienia AA/CA bez map i wymiany tego gniazda za 500 zeta. Samo gniazdo na Alli można dostać do A3 Q3. Do Golfa VII też jest i pasuje. Koszta wszystkiego nie są małe a i tak mniejsze niż w ASO. Podaj info jak dałeś sobie radę w tej sprawie. Pozdrawiam
  13. Ostatni tydzień
  14. Dziękuje za instrukcję. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w tym całym 2025 Roku.
  15. Witam Serdecznie. Jeszcze nie jeżdże - auto u mechanika - ale już niedługo A6 C5 2,4 litra. Miałem kiedyś Audi 100 z roku 1976 z silnikiem 1,8 litra, pięknie to płynęło więc sentyment do marki pozostał. Pewnie będę tu zagldał bo w tym A6 jest więcej elektroniki, której nie było w Audi 100. Pozdrawiam i liczę na wsparcie kolegów z forum. Każdemu życzę tyle powrotów ile wyjazdów i szerokiej drogi.
  16. Cześć, mam na imię Marek, jestem ze Śląska i aktualnie rozważam zakup Audi.
  17. Panowie pytanie odnośnie NAVI,aby wgrać mapy na europe, trzeba przeprowadzić pelną konwersje czyli zabawa w lutownice (wylutowanie BZGA) oraz reballing i dopiero programowanie? czy mozna tez bezposreodnio programowac bez zabawy lutownicą ?? chciałbym miec NAVI zgodnie ze sztuka wraz z asystentem głosowym..
  18. 260 tys raczej śmiga plynnie od zimniejszych dni się zaczęło … tak jakby no. Olej gęstszy … bo po chwili rusza bez żadnego żabkowania … objaw taki: wrzucasz D i czujesz że rusza nagle puszcza…rusza… i jedziesz
  19. Lampy są skrętne i mają wycinanie? Czy tylko automatyczne długie? Ogólnie światła dają radę? Nie miałem jeszcze okazji się przyjechać bo auto na razie czeka na części.
  20. ja specjalnie pod tym względem pojechałem na przegląd i nie było z tym problemu, nawet się dopytywałem czy światła świecą dobrze to potwierdził. Dodatkowo jak podjedzie się pod ścianę widać, że z lewej strony świecą trochę niżej niz z prawej.
  21. No i 2 idealne lampu EU to jakieś 7-10 tys i zostaje z lampą USA którą muszę sprzedać a wydatki są na auto inne spore. Gość miał dużo USA i nie chciał w rozliczeniu przyjąć moich.
  22. Tak wyszło, miałem sklep gdzie fizycznie mogłem kupić / obejrzeć lampy i miałem dwie opcje, dwie EU naprawiane lub USA w idealnym stanie nie naprawiane. Sprzedawca mi powiedział że można softem zmienić na asymetryczne więc to mnie przekonało,w weekend zacząłem szukać info o tym i tak trafiłem tu. Przełożyłem moduł z mojej lampy uszkodzonej, wpiąłem dzisiaj nową lampę testowo i wszystko działa. Bez kodowania itd. bo ten sam moduł. Aaa no i blacharz cisnął o lampę bo bez niem nie spasuje. Pozdr,
  23. Obrysówki, to nie jest problem, bo albo już albo lada chwila i u nas będą dozwolone. W każdym razie nikt się już ich nie czepia. W końcu to dodatkowe oświetlenie, które zwiększa widoczność auta.
  24. Szkoda, że nie napisałeś przed zakupem lamp. Amerykańskie auta mają światła symetryczne a europejskie asymetryczne. Jak już miałeś jedno światło stłuczone, to ja na Twoim miejscu, kupiłbym już obydwie lampy europejskie, gołe bez osprzętu. I w ten sposób miałbyś światła europejskie asymetryczne, przekładając tylko osprzęt. A tak masz symetryczne. Żeby je przerobić trzeba przekładać środek od europejskiego auta. Chyba to się nie za bardzo kalkuluje. Podjedź do ściany autem z Usa i włącz światła, a potem jakimś autem z EU i zobaczysz różnicę. Ja przyjąłem kiedyś taką zasadę, że jak mam całe lampy w kupionym aucie to zostawiam, ale jak chociaż jedna jest do wymiany, to wymieniam już na europejskie.
  25. SKALD79

    STAGE 1

    Witam szanowne grone,i zapytam was czy ktos podnosił moc 2.0 TFSI w serii 265 na ponad 300 koni ?jak to sie ma do spalania i ogolnie pracy silnika?pozdro
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie