Skocz do zawartości

szynszylek

Użytkownik
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana szynszylek w dniu 11 Lutego 2017

Użytkownicy przyznają szynszylek punkty reputacji!

3 obserwujących

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1.9 TDI
  • Moc KM
    105
  • Nadwozie
    Hatchback

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.audi-tech-team.eu/index.htm
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    ATT

Ostatnie wizyty

10 370 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szynszylek

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputacja

  1. "Eksperci Polskiej Izby Paliw Płynnych twierdzą(...)" - wiecie co, zaczyna mi to przypominać sytuację z paniką na temat cukru - ktoś coś powiedział, Polacy rzucili się na zakupy i cena wzrosła,a skończyło się zakupami w Niemczech Oczywiście, że marzy się im 6 zeta za litr - moim zdaniem jest to niepotrzebne sianie paniki, bo właśnie na takich "ekspertów" reagują rynki. Z tego co się orientuję, cena ropy na rynkach światowych już dawno spadła i utrzymuje się na mniej więcej stałym poziomie. Przykład? Jeszcze z 3 tygodnie temu myślałam, że w Niemczech pęknie granica 1.50 euro za litr diesla. Od 2 tygodni ceny powoli spadają i obecnie stoją w zakresie 1.35-1.38 Tylko w Polsce jakoś inaczej Pzdr
  2. To show w Monachium było premierowe, ale krążą plotki, że powtórka będzie Ja jestem zapalonym fanem DTMu i nie ukrywam, że od czasu przeprowadzki do Niemiec - wcześniej nie znałam tego sportu, u nas w tv go nie pokazują. Śledzę każdy wyścig. "Ósemki" w Monachium były dla mnie bardzo interesujące, ponieważ auta DTM nie są do tego stworzone - 500PS, niewiele ponad tona wagi i zimne hamulce+opony. Dupki latały i wiele aut zostało rozbitych. Za dużo mocy, za mało miejsca Spotkałam tam zadziwiająco wielu Polaków, więc wszystko jeszcze przed nami. A do szerzenia idei DTM każdy pomysł jest dobry, bo to naprawdę fajny sport. Z niecierpliwością czekam na sezon 2012, do stawki wraca BMW z M3. Na razie jest to walka pomiędzy Audi i Mercedesem.
  3. Jeżeli ktoś miałby kiedyś okazję pojechać na DTM - gorąco polecam, ponieważ rzeczywistość rozłożyła na łopatki moje wyobrażenia Specjalnie na potrzeby tego wydarzenia wyasfaltowano Stadion Olimpijski w Monachium (fani Bayernu znają doskonale to miejsce, do 2005 stadion macierzysty klubu). Na zdjęciach i przy rezerwacji biletów można było odnieść wrażenie, że miejsce jest olbrzymie i trudno będzie cokolwiek dostrzec - byłam totalnie zaskoczona, ponieważ stadion jest tak zbudowany, że doskonale wszystko widać. Cała impreza zaczęła się około 10 rano i trwała właściwie 12 godzin. Główną częścią programu sobotniego były kwalifikacje do niedzielnego finału, czyli walka kierowców tych samych marek (Audi vs Audi, Mercedes vs Mercedes). Dopiero w wieczornych półfinałach doszło do walki marek. Organizatorzy zadbali o publiczność - w przerwie między wyścigami odbywały się stunt shows, koncerty, przejazdy klasyków sportu motorowego. Pojawiło się nawet auto F1 Red Bulla - kto myślał, że DTM jest cholernie głośny, musi usłyszeć F1 - nawet ze stoperami można ogłuchnąć. Enjoy Tutaj dwie panie w DTM : w Audi Rahel Frey (tegoroczny świeżak), w Mercedesie Susie Stoddart. Mój ulubieniec, Miguel Molina - dołączył do ekipy w tym sezonie, ale wniósł dużo pozytywnych emocji. Gorąca hiszpańska krew na torze rzecz wskazana. Niestety, jako jedyny w sobotę,rozbił samochód Filipe Albuquerque Oliver Jarvis Martin Tomczyk Mattias Ekstroem Pierwszy półfinałfinał: Montara vs Rockenfeller Dużą atrakcją był przejazd legend motosportu: W autach DTMu można było odbyć też jazdę - po wcześniejszej rejestracji online i wpłaceniu odpowiedniej kwoty. Chętnych nie brakowało ;-) EDIT: Żebyście mogli obczaić, co znaczy wysoki poziom hałasu, filmiki. Oglądać z włączonym dźwiękiem DTM Munich 2011 Tomczyk DTM Munich 2011 Schumacher vs. Van der Zande I coś dla fanów F1 DTM Munich 2011 Coulthard F1
  4. Chyba nie będę dzisiaj spokojnie spała. Koszmar
  5. Co do zmiany profilu się nie wypowiem, bo jest to kwestia problematyczna w związku z możliwymi przekłamaniami licznika i prędkościomierza. Myślę jednak, że przy minimalnej zmianie profilu (z 55 na 60) dużego problemu nie powinno być. Ja jeżdżę na zimówkach 205/55 R16 i nie zamieniłabym ich na żadne inne. Powód - są szerokie i auto pewnie trzyma się drogi nawet na oblodzonej powierzchni - wszystko oczywiście w granicach rozsądku Moje zimówki to Pirelli 210 SnowSport, jeszcze fabrycznie założone opony, które spisują się doskonale. Jestem z nich tak zadowolona, że letnie zmieniłam również na Pirelli, które wbrew krążącej opinii wcale nie były drogie.
  6. Jeżeli przy pokrętle na ustawieniu "neutralnym" (środek) nie ma symbolu grzania, to najprawdopodobniej ogrzewanie lusterek będzie Ci się załączać razem z ogrzewaniem tylniej szyby. Najprostrzym sposobem na sprawdzenie, czy posiadasz w swoim aucie podgrzewane lusterka jest zajrzenie do wnęki koła zapasowego - tam powinna znajdować się naklejka z kodami wyposażenia dodatkowego. Jest też w książce serwisowej. Kod na podgrzewane lusterka : 6XD = zewnętrzne lusterka: sterowane elektrycznie, podgrzewane pzdr
  7. No cóż - u mnie niezależnie Wiem, że podgrzewane lusterka nie załączają się, jeżeli temperatura zewnętrzna jest wyższa niż +5 stopni. Podgrzewanie szyby przedniej lub tylniej nie ma wpływu na działanie podgrzewania lusterek. Mówiono mi, że w starszych modelach podgrzewanie lusterek załącza się z ogrzewaniem szyby tylniej, ale głowy za to nie dam, ponieważ sama nie sprawdziłam PS. Rozumiem, że masz elektrycznie regulowane z pokrętłem od strony kierowcy z ustawieniem "lewo, środek, prawo"? Pzdr
  8. Popieram poprzedników. Ja również jeżdżę na DPFie (auto ma 4 lata) i jak narazie obyło się bez problemów. Znajomi, którzy jeżdżą na nim znacznie dłużej (6-7 lat), również problemów nie mieli. Duże znaczenie ma jakość paliwa po prostu - diesel dobrej jakości nie zasyfi Ci filtra tak, że będziesz musiał go wymienić. Samo przeczyszczenie w tym przypadku polega na w/w przepaleniu, czyli przegonieniu auta na trasie. Pomoże to nie tylko DPFowi, ale i zamulonej turbinie
  9. Pisałam już o tym w innym temacie - kompresor klimatyzacji nie załączy się poniżej temperatury +5 stopni, więc na pewno nie jeździłeś cały czas na włączonej klimie AUTO mogło się świecić, ale w rzeczywistości ogrzewanie pracowało w trybie ECON, więc podczas zimy rzadko kiedy klima ma wpływ na poziom spalania. Pzdr
  10. Dodam od siebie wskazówkę odnośnie daty produkcji opony - czterocyfrowa liczba z reguły otoczona obwódką, np. 2808. Oznacza ona, że opona została wyprodukowana w 28 tygodniu 2008 roku. Bo ludzie czasem nawet nie wiedzą, że jeżdżą na 7-8letnich oponach
  11. Rozumiem, że chodzi o adres email ... dokładnie takowe ustawienia posiadam
  12. Od dłuższego czasu dostaję powiadomienia na pocztę o nowych PW na forum, ale nowe PW to nie są (09.02)- stare wiadomości, nowe powiadomienia wysyłane z portalu. Nie chcę odznaczać powiadomień w profilu, bo to przydatna rzecz. O co kaman?
  13. qrde, jak mogłam zapomnieć, że Korn taki fajny jest ... czarnuchowi zdaje się też podoba, bo nie wypluwa płyt jak przy Metallice :D

    1. michał YaGODA

      michał YaGODA

      tak jak wszyscy, czarnuch ma prawo miewać różne humory... ;)

  14. Sprężarka klimatyzacji nie załączy się, jeżeli temperatura zewnętrzna jest niższa niż +5 stopni - jest to elektroniczny system zabezpieczenia broniący układ przez rozsadzeniem ECON to tryb "economy" - wtedy sprężarka, czyli co za tym idzie klima nie działają. Nawet gdyby udało Ci się teraz przełączyć na tryb AUTO (czyli włączona klima) nawiewy działałyby na zasadzie trybu econ (biorąc pod uwagę obecną aurę). Pzdr
  15. Koleżanka napisze tak - oczywiście, że jest w ocynku W niektórych A4 i A6 montowano jeszcze części aluminiowe (np. maski), natomiast z tego co wiem od 1988 roku wszystkie Audi są cynkowane dwustronnie. Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie