Jeżu

Użytkownik
  • Zawartość

    763
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    271

Jeżu wygrał w dniu 6 Czerwiec

Jeżu posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

528 Doskonała

O Jeżu

  • Tytuł
    Jeżu
  • Urodziny 04.03.1978

Samochód

  • Model
    Inny
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0 TDI BKD
  • Moc KM
    140KM
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Olkusz
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Fotografia, Komputery, Diagnostyka Vag

Ostatnie wizyty

43354 wyświetleń profilu
  1. Posiadam do sprzedania swój prywatny interfejs do diagnostyki aut z grupy Vag VCDS 17.1.3EN Możliwości kabla są duże i z czasem poznasz jego wszystkie tajniki... Jest on kompatybilny ze wszystkimi pojazdami z grupy VAG od najstarszych po najnowsze modele wyprodukowane w 2016 roku. W programie VCDS zaimplementowano również skaner OBD-II, który z powodzeniem można wykorzystać w diagnostyce pojazdów spoza grupy VAG. Kabel diagnostyczny podłączany jest pod USB. Po zainstalowaniu i przeprowadzeniu programem testu oraz aktywacji licencji interfejs jest gotowy do pracy. O możliwościach tego sprzętu nie będę się rozpisywał, zainteresowani wiedzą co potrafi, (robi wszystko kodowania, adaptacje, kasowanie błędów itp) ewentualnie szczegóły można doczytać na stronie Ross-Techu. Program działa pod Windows XP, Windows 7, Windows 8/10 - zarówno 32 jak i 64 bitowych. Nie wymaga zmiany daty w systemie. Bardzo stabilna i sprawdzona wersja 17.1.3EN której sam używam. W zestawie oczywiście kabel oraz dedykowanie oprogramowanie wraz z instrukcją i innym przydatnymi ściągami dla początkujących. Cena 145zł +10kw (przedpłata) Zapraszam do zakupu...
  2. Z tego co wiem to nie ta skrzynka..... Masz obok aku w komorze silnika drugą. Zrób fotkę otwartej skrzynki bo schematu bezp w A3 nie mogę namierzyć ale z tego co pamiętam jest to bezpiecznik SB24 10A (skrzynka low 2 przekazniki) lub SB8 10A (skrzynka high 4 przekażniki) W touranie i jak i w A3 na tym bezpieczniku jest obwód klapy gaszącej i też obwód wentylatorów chłodnicy
  3. Tak.... oczywiście.... dla przykładu miałem wyjazd ostatnio tescia a4 włączyłem klimę a tu zero nawiewu kotłuje się coś pod deska ale przez kratki nic nie leci. Jak wyłączyłem klimę wszystko działa (tylko gorąco dlatego AC chciałem włączyć) Dobrze ze miałem laptopa pod ręką zrobiłem dwa razy adaptację klapek i wszystko wróciło do normy Silniczek V113 się "zawiesił" takie uroki silniczków sterującymi klapkami...
  4. Zrób primo adaptację silniczków sterowania nawiewami... Jak po tym nadal posypie Ci błędami ( nie zrobi adaptacji jak któryś silniczek jest "uwalony") to już będziesz który silniczek masz do wymiany i odzyskasz sprawność..
  5. Litości... Ściągasz koło i szukasz przewodu zakończonego wtyczką wchodząca do "piasty". Tam jest czujnik abs...
  6. A bezpiecznik od klapy przepustnicy jest ok?
  7. Tak aktualne.... nowy soft 16.8.3 !!
  8. Auto chodzi ale Abs-u brak.... Podepnij jakiś np vcds i wszystko jak na dłoni....
  9. Zapraszam do zakupu... -> Nowy soft.. 16.8.0
  10. Zapraszam do zakupu -> nowy soft 15.7.1
  11. Możesz zapodać jaką masz a na jąka chcesz zmienić? Jakieś numery? Temat będzie jaśniejszy i bardziej do ogarnięcia..., Wyciągałeś poduszkę? Masz pewne info 1-2 nabojów ? Masz multi? Przydałby się autoscan grupy 16...
  12. Dziękuje Michał za odpowiedź. Z niecierpliwością będę czekał