Skocz do zawartości

Jeżu

Użytkownik
  • Zawartość

    770
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    277

Ostatnia wygrana Jeżu w Rankingu w dniu 8 Lipiec

Jeżu posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

529 Doskonała

O Jeżu

  • Tytuł
    Jeżu
  • Urodziny 04.03.1978

Samochód

  • Model
    Inny
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0 TDI BKD
  • Moc KM
    140KM
  • Nadwozie
    SUV

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Olkusz
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Fotografia, Komputery, Diagnostyka Vag

Ostatnie wizyty

44342 wyświetleń profilu
  1. Spalanie audi a4 2.0 ALT

    Adam zawsze fabrycznie jest tam 100 chyba ze ktoś przekodował.... Najlepiej metodą pełny bak i sprawdzić jak to się ma z fis i wtedy 5 niżej lub wyżej
  2. Ucando Jak to nie występuje czujnik abs? Jest koronka jest i czujnik
  3. Rozkodowanie VIN

    A4 z 11.09.2002 8E50A4 silnik BFB, skrzynia GDT kolor LY7Q jak chcesz więcej to jak w temacie... https://klubaudi.pl/topic/2071-etka-typowanie-części-po-vin-lista-kodów-wyposażenia-pr/
  4. Odblokowanie pełnego FIS

    Kup oryginała lub z jakiejś wiązki i po sprawie.....(szkoda dziadować) a jak coś to podobnego znajdziesz w innej kostce od kompa Ale jak masz B6 to już wielokrotnie spotkałem sie ze pin już tam był tylko podłączyć przewód (zakuć lub przylutować) Wyciągnij licznik i wypnij wtyczkę i będziesz wszystko wiedział..
  5. Odblokowanie pełnego FIS

    A toi zmienia postać rzeczy... ten z aukcji był stosowany 03-05/05 w wersji 4drzwiowej ten 8P0953519A jest do Twojego rocznika 06/05-06/07... i 2 i 4 drzwiówki Czy sie rózni tego nie wiem...
  6. Odblokowanie pełnego FIS

    Nie ta nie pasuje... Pasuje z a4 lub a6 numery znajdziesz w poscie o odblokowaniu fis... Vcds takiej zmiany nie zrobisz tylko manetką...
  7. Odblokowanie pełnego FIS

    Witam musisz wrócić do poprzedniego kodowania i adaptacji.... Najpierw manetka potem adaptacja i kodowanie.... wymiana manetki to 15min wiec warto
  8. Z tego co wiem to nie ta skrzynka..... Masz obok aku w komorze silnika drugą. Zrób fotkę otwartej skrzynki bo schematu bezp w A3 nie mogę namierzyć ale z tego co pamiętam jest to bezpiecznik SB24 10A (skrzynka low 2 przekazniki) lub SB8 10A (skrzynka high 4 przekażniki) W touranie i jak i w A3 na tym bezpieczniku jest obwód klapy gaszącej i też obwód wentylatorów chłodnicy
  9. chłodzenie

    Tak.... oczywiście.... dla przykładu miałem wyjazd ostatnio tescia a4 włączyłem klimę a tu zero nawiewu kotłuje się coś pod deska ale przez kratki nic nie leci. Jak wyłączyłem klimę wszystko działa (tylko gorąco dlatego AC chciałem włączyć) Dobrze ze miałem laptopa pod ręką zrobiłem dwa razy adaptację klapek i wszystko wróciło do normy Silniczek V113 się "zawiesił" takie uroki silniczków sterującymi klapkami...
  10. chłodzenie

    Zrób primo adaptację silniczków sterowania nawiewami... Jak po tym nadal posypie Ci błędami ( nie zrobi adaptacji jak któryś silniczek jest "uwalony") to już będziesz który silniczek masz do wymiany i odzyskasz sprawność..
  11. Sensor abs

    Litości... Ściągasz koło i szukasz przewodu zakończonego wtyczką wchodząca do "piasty". Tam jest czujnik abs...
  12. A bezpiecznik od klapy przepustnicy jest ok?
  13. interfejs diagnostyczny

    Tak aktualne.... nowy soft 16.8.3 !!
  14. Auto chodzi ale Abs-u brak.... Podepnij jakiś np vcds i wszystko jak na dłoni....
×