Skocz do zawartości

macias

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana macias w dniu 25 Styczeń 2011

Użytkownicy przyznają macias punkty reputacji!

Reputacja

15 Dobra

1 obserwujący

O macias

  • Tytuł
    Użytkownik
  • Urodziny 05.05.1984

Samochód

  • Model
    Audi A6 C5
  • Rocznik
    2002 AKE
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.5
  • Moc KM
    180
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lębork / Gdynia
  • Zainteresowania
    GG 2007799
  1. Witam klubowiczów Tym razem do zaoferowania mam oryginalne felgi AUDI od S-line 18" które nadal jeżdżą na mojej niuni. Na felgach są opony 235/40/18 ktore są już dość wysłużone a jedna wczoraj calkiem sie skonczyla. co do stanu felg to instnieją zaarysowania eksploatacyjna i jedna ma widoczne uszkodzenie rantu od krawężnika - tak to jest jak da kobiecie takie duże auto . Mimo tego felga trzyma powietrze i nie ma bicia (uszkodzenie 1.05.2011r i do tej pory nic sie nie dzieje) Jak widać na fotkach auto na tych felgach prezentuje się REWELACYJNIE Cena jaka mnie interesuje to 1000zł + przesyłka lub oczywiście odbiór osobisty. Serdecznie zapraszam do zakupów W razie czego śmiało pytać gg 2007799 ma_pok@wp.pl 502-172-123 Pozdrawiam Maciek
  2. Witam serdecznie szanownych klubowiczów. Mam kilka gadzetów do sprzedania do audi A6 C5 2.5 i nie tylko a więc: 1. Przepływomierz BOSCH 0281002429 do silnika AFB - 140zł 2. Kierownica funkcyjna (zmiana biegów TIPTRONICa) trójramienna - kolor szary - cena ok.200zł 3. Pompa vacum 057 145 100 C do 2.5 TDI - 120zł Serdecznie zapraszam do zakupów W razie czego śmiało pytać gg 2007799 ma_pok@wp.pl 502-172-123 Pozdrawiam Maciek
  3. Witam klubowiczów Tym razem do zaoferowania mam oryginalne felgi AUDI od S-line 18" które nadal jeżdżą na mojej niuni. Na felgach są opony 235/40/18 ktore są już dość wysłużone a jedna wczoraj calkiem sie skonczyla. co do stanu felg to instnieją zaarysowania eksploatacyjna i jedna ma widoczne uszkodzenie rantu od krawężnika - tak to jest jak da kobiecie takie duże auto <mur> . Mimo tego felga trzyma powietrze i nie ma bicia (uszkodzenie 1.05.2011r i do tej pory nic sie nie dzieje) Jak widać na fotkach auto na tych felgach prezentuje się REWELACYJNIE Cena jaka mnie interesuje to 1000zł + przesyłka lub oczywiście odbiór osobisty. Kontakt najlepiej na gg - 2007799 Pozdrawiam Maciek
  4. Wszystkiego najlepszego! :)

  5. w 2002 juz jest inna oprawa tablicy rejestracyjnej ale chyba nic oprocz tego
  6. No to jestem pierwszy
  7. macias

    Filtry

    Dokladnie - wszystkie sa dobre. ja osobiscie jezdze na filtrach MANNa
  8. kolezanko najpierw kliknij CYTUJ i wtedy przycisk ODPOWIEDŹ. Nie dziala tak jak na innych forach ze klikniesz CYTUJ i piszesz w okienku na dole
  9. Jak sami wiecie, nie ma wielkiej różnicy w diagnostyce wszystkich silników diesla więc może umieścić go w jakims bardziej dostepnym dziale lub miejscu żeby nie tylko uzytkownicy A6 mieli do niego wglad. wiem po sobie ze rzadko kiedy wchodze np w dzial A4 czy A3 a tam tez są silniki wysokoprężne Pozdrawiam Maciek Nie zdazylem tego zaproponowac i mnie uprzedziles
  10. Witam wszystkich furowiczów. Tak jak zapowiedziałem rozpoczynam w miarę szczegółową opisówkę pewnych aspektów dotyczących w sumie wszystkich silników TDI a w związku z taktem, że jestem posiadaczem już drugiego silnika 2.5 TDI skupię się głównie na nich. Pierwsza część z cyklu: "Know How Do It czyli zrób to sam => Diagnostyka silnika TDI" I. Niezbędne narzędzia: Do wykonania niezbędnej diagnostyki czyli tak zwane LOGI będziemy potrzebować - kabel diagnostyczny czyli tak zwany interface [na rynku występują w różnej formie i jakości, ja osobiście posiadam ten ale są również tańsze rozwiązania i też działają] - oprogramowanie diagnostyczne [ najbardziej popularne VAG-Com 311.2, 409.1, Polski Vag bądź VCDS] - komputer klasy PC - notebook z systemem operacyjnym WinXP bądź Vista - nie sprawdzałem jak i czy działa pod Win 7 II. Opis diagnostyki: Diagnostykę wykonujemy trójetapowo: 1. Poprzez odczyt błędów; 2. Poprzez odczyt bloków wartości mierzonych: a. w tzw. próbie statycznej; b. w tzw. próbie dynamicznej. Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. dla odczytu błędów w sterowniku silnika [ECU]: Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 02-Fault Codes po czym zapisujemy wyświetlone błędy [o ile w ogóle są] do pliku .txt i oczywiście zamieszczamy na forum. 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych]. a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START; - grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie - powinna poruszać się tak, jak na filmie *tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG]. b. próba dymaniczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę !!!! grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. *uwaga dla posiadaczy automatycznej skrzyni biegów TIPTRONIC: pedał akceleratora należy użyć z wyczuciem - tak, by był w pozycji 255 (max) - wciśnięcie pedału [mocno] do oporu spowoduje włączenie procesu Kickdown i tiptronic zredukuje bieg. KICKDOWN - jest to proces występujący w pojazdach z automatyczną skrzynią biegów polegający na gwałtownej redukcji biegu. Elektroniczny układ zmienia przełożenie na niższe (nawet o dwa miejsca np. z "czwórki" na "dwójkę") w wyniku gwałtownego naciśnięcia na pedał gazu, zwykle jest to sygnał rozpoczęcia manewru wyprzedzania. Obecnie systemy są tak zaawansowane, że przystosowują się do stylu jazdy kierowcy. **zaleca się logować grupy pojedynczo w próbie dynamicznej [ze względu na sample ratio]. III. Logi do analizy: Po wykonaniu wszystkich logów należy je bezzwłocznie umieścić je na forum do oceny koleżanek i kolegów. W tym celu najlepiej wykorzystać serwis internetowy VAGLOG i na forum przedstawić linki do logów. IV. Dokumentacja Serwisowa: Po instalacji interface'u [zgodnie z instrukcjami producenta] należy przeprowadzić diagnostykę z użyciem programu VAG-Com: - instrukcja w języku angielskim; - opis bloków wartości mierzonych dla silników TDI cz. I; - opis bloków wartości mierzonych dla silników TDI cz. II; - lokalizacja złącz diagnostycznych w samochodach Audi/VW/Seat/Skoda; - wskazania prawidłowych parametrów bloków wartości mierzonych dla popularnych silników TDI; - erWin: elektroniczny system informacji naprawczej i warsztatowej AUDI AG; - doskonała strona autorstwa Sebastiana Stange poświęcona kodowaniu i adaptacji sterowników; - popularne procedury diagnostyczne w języku polskim; To tak po krótce... Mam nadzieję że sam opis jest w miarę klarowny. Wielkie dzięki i szacunek dla kolegi meszruma z AKP Ciąg dalszy nastąpi już wkrótce...
  11. Kolego a to dopiero poczatek, jak znajdę trochę więcej czasu to zacznę opisywać różnego rodzaju naprawy w formie FOTO STORY Tak na zaś - może kiedyś się komuś coś przyda
  12. Witam szanownych kolegów. Czy są użytkownicy forum którzy mieszkają na pomorzu środkowym a dokładniej okolice Słupska - Lęborka - Gdyni ?? Możnaby zorganizowac jakis spocik
  13. OK wielkie dzieki za odpowiedz. moja upierdliwosc jest spowodowana niedzielnym nadmiarem wolnego czasu wiec trzeb a to wybaczyc jedno spostrzezenie wysylam rowniez na PW PS. mozna jednak wyswietlic wszystkie tematy w ktorych napisalismy jakis post - na banerze u gory gdzie jest indywidualne logo na liscie rozwijanej wystarczy wybrac opcje MOJA ZAWARTOSC i juz sie wyswietla cala historia naszej aktywnosci na forum pozdrawiam Maciek :hangloose: :hangloose:
  14. Jeżu normalnie respect :hangloose:
  15. ja ostatnio maglowalem temat TIPTRONICA u siebie. wydawalo mi sie ze slizga sie sprzeglo na pierwszych biegach. okazalo sie to tylko moja nieznajomoscia automatycznych skrzyn biegow. bylem w warsztacie gdzie zajmuja sie wylacznie automatycznymi skrzyniami. kierownik serwisu przejechal sie moim autem, podpial kompa i powiedzial ze wszystko jest w normie. sprawdzilismy poziom oleju w skrzyni i tez super. powiedzialem ze chcialbym wymienic olej razem z filtrem a on sie zapytal kiedy ostatni raz byl wymieniany. niestety nie posiadam wiedzy czy wogole byl wymieniany. Powiedzial ze w takiej sytuacji najlepszym rozwiazaniem bedzie pozostawienie jej z tym olejem co jest. powiedzial wymiana oleju razem z filtrem mozliwe ze pierwszy raz od BARDZO dawna spowoduje ze na 95% po ok 10tys km sprzeglo hydrokinetyczne zacznie sie slizgac i bedzie do wymiany. Koszt wymiany sprzegla hydrokinetycznego razem z olejem i filtrem to ok 2500 - 2700 zł. ja narazie nic nie robie tylko obserwuje jak sie bedzie zachowywac. objawy uszkodzonej skrzyni tiptronic to bledy w grupie 02-AUTO TRANS oraz drgania przy predkosci ok 60-90km/h - tak jakby jechalo sie po tarce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.