Skocz do zawartości

boxbor

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Avant

Osiągnięcia boxbor

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. odp. U mnie trzęsła się cała buda kierownica i drążek zmiany biegów na każdym biegu dopiero po rozpędzenia auta powyżej 3 tyś obrotów ustawało, świeciły się 2 kontrolki (ESP I elektronika silnika ) cały czas. U mnie przyczyna była spowodowana złą łącznością styków (tak jakby się zabrudziły) - kostek elektrycznych podłączonych do pompowtrysków pod pokrywą zaworów ,dodaje zdjęcie gdzie to się znajduje nie jest to zdjęcie silnika audi a4 ale tak samo wygląda to miejsce zaznaczone(w kółku ) pozdrawia
  2. Witam. Posiadam audi A4 B6 1.9 silnik TDI 2004r. 130 km bardzo fajne auto polecam. Miałem tydzień temu dziwną sytuację ,podczas jazdy w samochodzie zapaliła się kontrolka ESP i przy zwiększaniu obrotów samochód zachowywał się dziwnie ,cały drżał przy dodawaniu gazu coraz wjęcej ale dopiero przy obrotach 3000 ,trochę mniej odczuwałem ale to była masakra . pomyślałem że pompowtryski ale po przeczytaniu paru postów na forach stwierdziłem że zacznę od przewodów dochodzących do pompowtryskiwaczy znajdujących się pod pokrywą zaworów 4 małe kostki wystarczyło je wyjąć (wychodzą lekko ale urzyłem kombinerek )i przedmuchać podgiąć lekko blaszki i z powrotem złożyć .Zdjęcie pokrywy to odkręcenie kilku śrub trzeba uważać na uszczelkę ja miałem oryginalną i jej nie uszkodziłem . . Auto działa sprawnie
  3. Witam Piotr,jestem posiadaczem Audi A4B6 tdi 2004 130 km od 1 roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie