Skocz do zawartości

Bajdon

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4
  • Rocznik
    2011
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    211
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Bajdon

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • Dedicated Unikat
  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Aha i dodam jeszcze że jak mu się depnie np. na autostradzie to wyskakuje błąd P0327 - Czujnik spalania stukowego 1 (Bank 1 lub poj. czujnik) – niski sygnał wejściowy.
  2. Dzień dobry Chciałbym poprosić o opinię i pomoc w rozwiązaniu problemu pojawiającego się check engine i błędów w moim aucie. Samochód to 2.0 tfsi quattro tiptronic - przebieg 138.000 km po generalnym remoncie silnika półtora roku temu ze względu na pobór oleju (m.in. nowe tłoki, rozrząd). Niestety po jakimś czasie pojawił mi się check oraz błąd P2279 - nieszczelność w układzie dolotowym (ssącym). Po konsultacji z mechanikiem wymieniłem odmę na oryginał. Po miesiącu znów check i błąd P2188 i P2178 – zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym – sprawdzono wtryski i okazało się że były ponoć niesprawne więc wymieniłem na nowe Boscha. I tak cyklicznie pojawiają się te błędy w czasie jazdy bez wyraźnych innych objawów - po skasowaniu od razu się nie pojawiają. Raz obok błędu P2179 pojawił się błąd P0016 dotyczący położenia wałka rozrządu Ale co najważniejsze. Kilka razy samochód po odpaleniu nie chciał złapać obrotów, które falowały dodatkowo silnik prychał i strzelał – dopiero dodanie gazu wyrównało obroty i uspokoiło pracę silnika trwało to kilka sekund. Raz po takiej sytuacji po podłączeniu do OBD pojawiło się wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach i widziałem zwiększona ilość oleju na MMI (tak jakby dolał benzyny do oleju) i czuć było zapach niespalonej benzyny w garażu. Poza tym samochód jeździ normalnie bez innych objawów. Przyspiesza, równo pracuje, oleju praktycznie nie bierze. Sprawdzałem u mechanika nieszczelności w dolocie ale nic nie znalazł. Nie wiem gdzie może leżeć przyczyna tego typu dolegliwości – układ rozrządu, sam silnik, układ zapłonowy (świece, kable) czy paliwowy (pompa paliwa lub pompa wysokiego ciśnienia)? Proszę o pomoc i opinię
  3. Dzień dobry W chwili obecnej posiadam Audi A4 B8 benzynie avant i napędem quattro. jestem z Wrocławia Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie