szm3r Opublikowano 14 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2009 Przede wszystkim rozejrzyj się i zapoznaj dokładnie z cenami interesujących Cię samochodów, łatwiej odróżnić wtedy okazję od zwykłego oszustwa. Gdy znajdziesz interesujący Cię samochód sprawdź go dokładnie. Niepokój powinny wzbudzić ślady świeżego lakierowania w trudno dostępnych miejscach, np. w bagażniku, przy mocowaniu foteli, pod dywanikami oraz w okolicach błotników i nadkoli. Być może pojazd jest po wypadku. Zwracaj uwagę na z pozoru mało istotne szczegóły, np. nowe nakładki na pedałach oraz pokrowiec na kierownice. Może to być próba ukrycia prawdziwego przebiegu samochodu. Nigdy nie kupuj samochodu sam, dobrze jeżeli towarzyszy Ci mechanik lub osoba która z dystansem spojrzy na upatrzony przez Ciebie samochód, nie ulegaj naciskom kolegów!! Zwróć uwagę na miejsca, w których najczęściej pojawia się rdza: pokrywa silnika, podszybie, klapa bagażnika, nadkola, klamki, progi drzwi. Bardzo dokładnie obejrzyj pola numerowe na karoserii pojazdu, zwracając uwagę m.in. na to, czy wszystkie cyfry maja identyczny krój i głębokość , oraz czy w okolicy pola numerowego nie ma śladów spawania i świeżego lakierowania, co oznacza, że fragment karoserii pochodzi z innego auta. Odwiedź autoryzowany serwis lub stację kontroli pojazdów, za małą opłatą chętnie sprawdzą używane auto. Sprzedawca powinien umożliwić Ci jazdę próbną. Jeżeli wszystko jest okey od sprzedającego zażądaj dwóch dokumentów tożsamości, oraz sprawdź czy pod adresem zapisanym w dowodzie rejestracyjnym mieszka rzeczywisty jego właściciel. Jeszcze raz przemyśl zakup, nawet gdy wszystko jest w porządku. Uczciwy sprzedawca nie będzie nalegał na szybki zakup mówiąc, że np. ma już innych chętnych. Oczywiście zachowaj spokój i nie spiesz się. Mała dygresja od redakcji AudiTimes.pl jeżeli kupujesz samochód niech to będzie AUDI. Pozdrawiam
Hallny Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 ja zwracam przede wszystkim na to jak poprzednik dbał o niego. Głównie zauważalne są porysowana karoseria, pęknięcia na szybach ale czasami da się dostrzec np. podczas jazdy próbnej głębsze uszczerbki.
sokol Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 W pierwszej kolejnosc warto zrobic rozeznanie w cenach, nastepnie zorientowac sie jak dbal o auto poprzedni wlasciciel. Czy nie jest poobijanylub polakierowany na nowo, a takze jak wyglada w srodku. W miare mozliwosc proponuje tez zabrac auto na przeglad, badz zabrac ze sobo znajomego mechanika. oczywiscie jeszcze jest strona formalna- trzeba sprawdzic wszystkie papiery i spisac dokladane dane sprzedajacego!!
tedi39 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2012 Sprawdzic czy kody wypozażenia z naklejki pokrywają sie z wyposażeniem w rzeczywistości.
FIODO Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam dla mnie na pierwszym miejscu jest ocena karoserii , mam ten plus ze pracuje w sklepie gdzie się dobiera farby do samochodów i sam ocenie czy auto jest malowane , patrze na szczeliny szyby czy lampy są oryginalne czy nic nie jest lakierowane . potem patrze jak jest w środku . Jeden minus ma audi ze bardzo szybko się plastiki ścierają . potem jak mi wszystko pasuje wtedy odpalam silnik i jazda próbna . Owszem bardzo trudno trafić na takie auto które jest ok ja szykalem 6 miesięcy i tak pojechalem do Niemiec bo tu u nas to jest naprawdę ciężko sam osobiście się przekonalem . A ze piszą auto bezwypadkowe i ma przejechane 168 tyś 2002 r i jeżdzil dziadek . Prawie nikt nie pisze ze auto jest BEZKOLIZYJNE tylko BEZWYPADKOWE !!! proszę zwrócić uwagę na ten opis bo potem nie masz żadnych szans jak byś się sądzil . Jednym opisem wystarczy zobaczyć ile kosztuje dobre auto w Niemczech i sobie przeliczyć jeżeli jest różnica duża to wystarczy sobie wyobrazić ze taki cwaniak zakupil rozbite i potem sprzedaje i takie auto z zyskiem . JAK MASZ KUPIĆ AUTO TO POPROŚ KOGO KTO SIĘ TROCHĘ ZNA !!! bo jak widzę ludzi którzy kupują auta to mnie się serce kraja ..............................
Rekomendowane odpowiedzi