Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, szukam płytki z nawigacja polski (najlepiej najnowszej) oraz mam pytanko czy jak bede mial navi z polska mapą menu bedzie po polsku???. Jestem laikiem w tych sprawach. Acha wyswietlacz navi mam miedzy obrotomierzem a licznikiem, a cały pulpit sterowniczy przy lewarku zmiany biegow. Pozdrawiam.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

ELo

Nie menu nie będzie po Polsku. Musisz zmienić soft.

Pzdr.

Witam,

w swojej A4 Avant z 2007r. mam Audi Navigationssystem (BNS 5.0). Zapodziała mi sie gdzieś płyta CD i w tej chwili nawigacja jest bezużyteczna. Czy można pobrać gdzieś obraz takiej płyty, czy tez niestety trzeba kupić (gdzie), może ktoś ma zbędne to CD?

Jeżeli zmiana softu to bardzo proszę o przybliżenie tematu.

A może lepiej wymienić navi na nowszy model tylko jaki i czy obejdzie sie bez dodatkowych przeróbek.

Proszę o uwagi.

Pzdr.

post-10032-0-62972900-1336293545_thumb.j

Opublikowano

Z reguły kopiowanie tych obrazów jest nielegalne jeśli się to robi na własna odpowiedzialność. Jeżeli już to oryginał płytki który jest drogi. Link do plytek na pw masz

• 6 miesięcy temu...
Opublikowano

@BoXide czy mogę też proszić o link na pw? sprowadziłem auto z DE i nie ma tam CD i do tego nie ma instrukcja obsługi. z góre dzięki za pomoc :)

• 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, szukam płytki z nawigacja polski (najlepiej najnowszej) oraz mam pytanko czy jak bede mial navi z polska mapą menu bedzie po polsku???. Jestem laikiem w tych sprawach. Acha wyswietlacz navi mam miedzy obrotomierzem a licznikiem, a cały pulpit sterowniczy przy lewarku zmiany biegow. Pozdrawiam.

wyswietlacze 2 beda pokazywac chyba, ze ustawisz mały inaczej..duzy pokazuje duza mape...a ten maly najblizszy skret i dystans...

aha pamietajcie tylko i nie dajcie sie naciagnac..mapa polski jest na dvd 2 !! nie kupujcie dvd 1 czasem jesli potrzebujecie map PL