rybaa01 Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 witamOd pewnego czasu mam problem z pojawiającym się checkiem na desce rozdzielczej. Po sprawdzeniu błędów pokazuje P2196-Układ napędowy O2 Sensor Signal Stuck Rich bank 1 Sensor 1. Po skasowaniu pojawia się ponownie co około 200 km. Co to może być?
adamas Opublikowano 22 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2014 ELo A możesz podać kod błędu VAG? Pzdr
rybaa01 Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 A mógłbyś doradzić jaki kabel i skąd najlepiej zamówić żeby samemu to sprawdzić bez konieczności odwiedzin serwisu i bulenia im kasy za odczyt błędu?
adamas Opublikowano 1 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2014 http://www.vag-com.pl/index.php?mod=sklep
rybaa01 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2014 Kolego Jeżu proszę o kontakt na PW
rybaa01 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Jeżu proszę o wiadomość [wykasowane] Edytowane 9 Grudnia 2014 przez michał JAGODA# Zapoznaj się proszę z regulaminem forum.
rybaa01 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2015 Po spokojnych kilku miesiącach bez świecącego Checka niestety wczoraj znowu dał o sobie znać błąd :008598-Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196-000-Signal to High (Rich) - Intermittent Freeze Frame :/Sprawdziłem od razu pompki: Grupa 013 -0,21 mg/Str0,05 mg/Str0,07 mg/Str0,05 mg/StrGrupa 023 -58,0-45,0-44,0-43,0 Wszystkie pomiary na nierozgrzanym silniku. Co może powodować nawracający problem z P2196 ? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi