Skocz do zawartości

audi a4 b7 avant 2007


masmonia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Mam problem z moim audi i potrzebuje pomocy, jako, że jestem początkująca w grzebaniu w samochodzie ;). Jakiś czas temu rozładował się do zera akumulator( jakieś pół roku temu), ponieważ był dosyć stary został wymieniony. Niestety problem się powtórzył, Stało się to ze 2-3 dni po długiej podróży 1500km i ulewnych deszczach. Pobawiłam się trochę i sprawdziłam bezpieczniki i alternator, okazało się, że bezpiecznik nr 15 bierze prąd opisany jest po niemiecku jako nawigacja i na polski tłumaczy mi google: kocioł dwufunkcyjny  :/.... Ponieważ skorzystałam z rady ażeby sprawdzić na włączonym alarmie czy to nie alarm bierze to przy odłączaniu klemy alarm zwariował, kluczyki się rozkodowały, powiem tyle,że skończyło się na awaryjnym wybijaniu szyby :/ Mam wrażenie, ze alarm się cofnął do jakiś ustawień fabrycznych ale nie jestem pewna czy po prostu się zepsuł. Teraz się boje nawet podejść do niego coś wyciągnąć. Odpala jakby tylko od innego samochodu bo jest włączony kidnaper i udało mi się dojechać do domu ale po wyłączeniu już mi nie odpala i nie wiem czy nie umiem tego wyłączyć czy jest zepsute .Dodam, że mam wyciągnięty już ten bezpiecznik 15 teraz cały czas bo czy z nim czy bez wariował. Siedzi we wspólnej hali garażowej i schodzę codziennie sprawdzić czy stoi. Zauważyłam , że jakby alarm się naprawił trochę tzn po przeczytaniu instrukcji z tego forum stwierdziłam, że wcześniej nie działało coś ponieważ przy włączaniu alarmu dioda w drzwiach najpierw paliła się ciągle przez 30 sekund później powoli migała dopiero teraz zachowuje się tak jak w instrukcji ( oprócz tego, ze nie zamyka do końca bo chyba przy próbie otwarcia samochodu został uszkodzony czujnik od maski) I tu się pojawia pytanie czy dam sobie sama radę,żeby to ogarnąć bo nalazłam takie rzeczy i nie bardzo wiem co lepsze czy może znacie coś innego najlepiej najłatwiejszego dla początkujących ;)    https://allegro.pl/kabel-