STASZEK74 Opublikowano 29 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Witajcie, polećcie mi jakąś instalację gazową do auta jak w temacie, ceny paliw szaleją i już czas coś z tym zrobić... co możecie mi polecić? Dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STASZEK74 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Czy ktoś jest mi w stanie pomóc ? Dzwoniłem w parę miejsc i jak na razie ciężko się zdecydować , macie jakieś doświadczenia z instalacją Landi Renzo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar02 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Nie wiem czy nie za późno ale polecam LPG NEVO-SKY Direct: U mnie to wygląda tak: Audi Q5 Premium Plus 2.0 TFSI LPG NEVO-SKY Direct. Wszystkie koszty - 4000zł Zbiornik 44 litry (montowany w kole zapasowym - tankowanie 33 litry ze względu na brak poziomu podłogi Q5. Spalanie: - autostrada (150 km/h) = 11 litrów LPG i 2 E95; - miasto (korki) 13 litrów LPG i 2 E95; - spokojna jazda (90 km/h) 9 litrów LPG i 2 E95. Do zamontowania LPG nie potrzebny kod silnika, po regulacji nie zapala się ikona CHECK ENGINE a błędy są kasowane automatycznie. Cały czas jeszcze robię regulację gdyż na wolnych obrotach mam odczucie małego szarpania. Pozdrawiam wszystkich i jakby co odpiszę na pytania. MVI_8550.MOV MVI_8553.MOV MVI_8551.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogusław Kubica Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Witam, Audi Q5 2012 r. 3.2 fsi Instalacja Stag 400DPI , na której przejechałem ok. 5 tys. km. Jazda 30 % miasto, 70 % trasa, trochę korków, trochę autostrady. Przeciętne spalanie ( mierzone tankowaniem na tej samej stacji benzynowej "pod korek" ) to 4,75 - 5,75 litra benzyny na 100 km + 7,80 - 8,35 litrów lpg na 100 km. Jestem umówiony w warsztacie na ponowną kalibrację i mapowanie całego układu oraz regulację ( zapala mi się niekiedy check engine i niekiedy sama gaśnie ). Jazda bardzo przyjemna, aczkolwiek np. na trasie czuje się szarpnięcia - po naciśnięciu pedału przyspieszenia - wg mnie spowodowane przejściem z wolnych obrotów ( ponoć wtedy silnik zużywa w większości benzynę ? ) na benzynie - na zasilanie LPG. Nie jest to specjalnie odczuwalne np. przez pasażerów, ale ja to odbieram negatywnie, zwłaszcza, że miałem już kilka samochodów na LPG ( inny sposób zasilania silników - wtrysk pośredni - łatwiejszy do opanowania ). Na wolnych obrotach silnik idzie równo - nie zauważam spadku mocy ( trudno o zauważenie przy 270 km :))). Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi