STASZEK74 Opublikowano 29 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2018 Witajcie, polećcie mi jakąś instalację gazową do auta jak w temacie, ceny paliw szaleją i już czas coś z tym zrobić... co możecie mi polecić? Dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam
STASZEK74 Opublikowano 5 Listopada 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2018 Czy ktoś jest mi w stanie pomóc ? Dzwoniłem w parę miejsc i jak na razie ciężko się zdecydować , macie jakieś doświadczenia z instalacją Landi Renzo ?
cezar02 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2018 Nie wiem czy nie za późno ale polecam LPG NEVO-SKY Direct: U mnie to wygląda tak: Audi Q5 Premium Plus 2.0 TFSI LPG NEVO-SKY Direct. Wszystkie koszty - 4000zł Zbiornik 44 litry (montowany w kole zapasowym - tankowanie 33 litry ze względu na brak poziomu podłogi Q5. Spalanie: - autostrada (150 km/h) = 11 litrów LPG i 2 E95; - miasto (korki) 13 litrów LPG i 2 E95; - spokojna jazda (90 km/h) 9 litrów LPG i 2 E95. Do zamontowania LPG nie potrzebny kod silnika, po regulacji nie zapala się ikona CHECK ENGINE a błędy są kasowane automatycznie. Cały czas jeszcze robię regulację gdyż na wolnych obrotach mam odczucie małego szarpania. Pozdrawiam wszystkich i jakby co odpiszę na pytania. MVI_8550.MOV MVI_8553.MOV MVI_8551.MOV
Bogusław Kubica Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2019 Witam, Audi Q5 2012 r. 3.2 fsi Instalacja Stag 400DPI , na której przejechałem ok. 5 tys. km. Jazda 30 % miasto, 70 % trasa, trochę korków, trochę autostrady. Przeciętne spalanie ( mierzone tankowaniem na tej samej stacji benzynowej "pod korek" ) to 4,75 - 5,75 litra benzyny na 100 km + 7,80 - 8,35 litrów lpg na 100 km. Jestem umówiony w warsztacie na ponowną kalibrację i mapowanie całego układu oraz regulację ( zapala mi się niekiedy check engine i niekiedy sama gaśnie ). Jazda bardzo przyjemna, aczkolwiek np. na trasie czuje się szarpnięcia - po naciśnięciu pedału przyspieszenia - wg mnie spowodowane przejściem z wolnych obrotów ( ponoć wtedy silnik zużywa w większości benzynę ? ) na benzynie - na zasilanie LPG. Nie jest to specjalnie odczuwalne np. przez pasażerów, ale ja to odbieram negatywnie, zwłaszcza, że miałem już kilka samochodów na LPG ( inny sposób zasilania silników - wtrysk pośredni - łatwiejszy do opanowania ). Na wolnych obrotach silnik idzie równo - nie zauważam spadku mocy ( trudno o zauważenie przy 270 km :))). Pozdrawiam 1
Rekomendowane odpowiedzi