Skocz do zawartości

STASZEK74

Audi Q5 8R 3.2 270KM 2010r. LPG?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, polećcie mi jakąś instalację  gazową do auta jak w temacie, ceny paliw szaleją i już czas coś z tym zrobić...  :) co możecie mi polecić? Dzięki za odpowiedzi :) Pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest mi w stanie pomóc ? Dzwoniłem w parę miejsc i jak na razie ciężko się zdecydować , macie jakieś doświadczenia z instalacją Landi Renzo ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy nie za późno ale polecam LPG NEVO-SKY Direct:

U mnie to wygląda tak:

Audi Q5 Premium Plus 2.0 TFSI LPG NEVO-SKY Direct.

Wszystkie koszty - 4000zł

Zbiornik 44 litry (montowany w kole zapasowym - tankowanie 33 litry ze względu na brak poziomu podłogi Q5.

Spalanie:
- autostrada (150 km/h) = 11 litrów LPG i 2 E95;
- miasto (korki) 13 litrów LPG i 2 E95;
- spokojna jazda (90 km/h) 9 litrów LPG i 2 E95.

Do zamontowania LPG nie potrzebny kod silnika, po regulacji nie zapala się ikona CHECK ENGINE a błędy są kasowane automatycznie.

Cały czas jeszcze robię regulację gdyż na wolnych obrotach mam odczucie małego szarpania.

Pozdrawiam wszystkich i jakby co odpiszę na pytania.

  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Audi Q5 2012 r. 3.2 fsi Instalacja Stag 400DPI , na której przejechałem ok. 5 tys. km. Jazda 30 % miasto, 70 % trasa, trochę korków, trochę autostrady. Przeciętne spalanie ( mierzone tankowaniem na tej samej stacji benzynowej "pod korek" ) to 4,75  - 5,75 litra  benzyny na 100 km + 7,80 - 8,35  litrów lpg na 100 km.  Jestem umówiony w warsztacie na ponowną kalibrację i mapowanie całego układu oraz regulację ( zapala mi się niekiedy check engine i niekiedy sama gaśnie ). Jazda bardzo przyjemna, aczkolwiek np. na trasie czuje się szarpnięcia - po naciśnięciu pedału przyspieszenia  - wg mnie spowodowane przejściem z wolnych obrotów ( ponoć wtedy silnik zużywa w większości benzynę ? ) na benzynie  - na zasilanie LPG. Nie jest to specjalnie odczuwalne np. przez pasażerów, ale ja to odbieram negatywnie, zwłaszcza, że miałem już kilka samochodów na LPG ( inny sposób zasilania silników - wtrysk pośredni - łatwiejszy do opanowania ). Na wolnych obrotach silnik idzie równo - nie zauważam spadku mocy ( trudno o zauważenie przy 270 km :))). Pozdrawiam   

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.