mjeziorski Opublikowano 28 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2019 Witajcie, jak w temacie. Wibracje na kierownicy w zakresie prędkości 120-150km/h efekt jak przy niedoważonych kołach. Jednakże koła kilkukrotnie ważone w różnych wulkanizacjach i ok. Zmieniłem całkowicie felgi z oponami na inne - też nic. Wymieniłem tarcze hamulcowe z klockami - troszeczkę lepiej. Podpowiedzcie proszę gdzie może być błąd. Może ktoś z Was miał już taki problem w tym aucie. Dodam jeszcze, że półosie i przeguby były sprawdzane... Dzięki.
przejos Opublikowano 14 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2020 Mam podobny problem ale tylko przy hamowaniu z prędkości powyżej 100 km/h - w serwisie powiedzieli że do wymiany odkształcone tarcze hamulcowe. Faktycznie wszystko było dobrze do czasu aż na mocno rozgrzanych hamulcach po zjeździe z autostrady przejeżdżałem przez spore kałuże...
Janekskc Opublikowano 24 Października 2021 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2021 Tez mam ten sam problem
mjeziorski Opublikowano 24 Października 2021 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Października 2021 Cześć. Sytuacja ma się tak: jednak finalnie okazało się, że to wina źle ważonych kół 20". 3 wulkanizacje w moim mieście nie potrafiły dobrze wyważyć kół 20". Dopiero pojechałem do serwisu "Kijanka" w Kielcach, gdzie mają wyważarkę z testem drogowym (docisk koła w czasie ważenia). Dokonali optymalizacji kół (odpowiednie przestawienie opony względem felgi), zważli i temat się uspokoił. Kolejnym ważnym elementem są same opony, ja mam niestety słabe bo Barum (chciałem być oszczędny...i wyszło). Prawda jest taka, że te gumy są za słabe do tak ciężkiego auta i mają coś a'la efekt pamięciowy, tzn zanim się nie rozgrzeją po postoju (choćby po nocy) to przez pierwsze kilka km masz wrażenie jakby koła były niedoważone. Prawda jest taka, że do tych aut trzeba kupować opony klasy premium najlepiej z akredytacją właśnie do Q7. Ma to znaczenie. Ja już to wiem. POZDR. 1
Rekomendowane odpowiedzi