Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. 

Poszukuję osoby , która ma dojścia do historii serwisowej Audi i pomoże mi w rozwikłaniu

niejasności z nią związanej. Konkretnie chodzi o mój samochód Audi Q5 sprowadzony z USA.

Jestem właścicielem Q5 od kwietnia 2018 . W kwietniu 2018 roku byłem na serwisie w Aso Audi , gdzie poinformowano mnie o czterech akcjach serwisowych mojego auta.

Z uwagi na brak czasu nie zdecydowałem się wtedy na naprawę. 

W tym miesiącu zdecydowałem się na naprawę tych usterek już w innym serwisie, i tu moje zaskoczenie.

Jedna z akcji serwisowych rozmyła się ç systemie. Mianowicie serwis twierdzi ,że została już wykonana w moim aucie. 

Nie robił bym zadymy o tą akcję , ale dotyczy ona Zacierania się elektrycznej pompy wody , co może powodować przegrzewanie się i groźbą pożaru. 

Dwa serwisy podają mi różne daty wykonania usługi na wyżej wymienioną usterkę. Jest to 2018 rok lecz inne miesiące. 

Z danych tych wynika ,że wykonałem tą akcję serwisową lub główny importer VAG Polska usunął ją z systemu jako, że auto jest z USA.

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Rafał

 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie