Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Sprawa wygląda tak:  mam bardzo mały wyciek płynu chłodniczego 0,5 - 0,7 Litra na 16000 Km w 1.8 T po wymianie uszczelki pod głowicą (było planowanie itp.)

Zauważyłem że częściowo zapowiertrza się nagrzewnica i poziom płynu się podnosi gdy wentylatory pracują. Na postoju auto grzeje bardzo lekko, podczas jazdy jest dość dobrze.

Ojej czysty, płyn również

Silniczki klap 100% sprawne

Przy zakręconym zbiorniczku robi się podciśnienie ale nie duże bo wąż jest w miarę miękki.

A teraz zadam pytanie które może wydawać się absurdalne z punktu widzenia mechanika.

A gdyby tak zmniejszyć ciśnienie w układzie odłączając na chwilę pojedynczo każdy z cylindrów (ostrożnie wypiąć cewki) i spróbować użyć uszczelniacza (w płynie) przy tak małym wycieku.

Tylko jaki ?

Liquy moly, K-seal czy jest jakiś który nie zatka układu chłodzenia

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie