Kosmos881104 Opublikowano 17 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Witam Sprawa wygląda tak: mam bardzo mały wyciek płynu chłodniczego 0,5 - 0,7 Litra na 16000 Km w 1.8 T po wymianie uszczelki pod głowicą (było planowanie itp.) Zauważyłem że częściowo zapowiertrza się nagrzewnica i poziom płynu się podnosi gdy wentylatory pracują. Na postoju auto grzeje bardzo lekko, podczas jazdy jest dość dobrze. Ojej czysty, płyn również Silniczki klap 100% sprawne Przy zakręconym zbiorniczku robi się podciśnienie ale nie duże bo wąż jest w miarę miękki. A teraz zadam pytanie które może wydawać się absurdalne z punktu widzenia mechanika. A gdyby tak zmniejszyć ciśnienie w układzie odłączając na chwilę pojedynczo każdy z cylindrów (ostrożnie wypiąć cewki) i spróbować użyć uszczelniacza (w płynie) przy tak małym wycieku. Tylko jaki ? Liquy moly, K-seal czy jest jakiś który nie zatka układu chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi