Skocz do zawartości

Bypass nagrzewnicy 2.8 V6 -Wysoka temperatura płynu chłodniczego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Problem dotyczy silnika 2.8 V6 AMX 193KM w Skodzie Superb. Mianowicie kilka tygodni temu miałem problem z odparowaniem szyb w samochodzie. Z nadmuchu gorące powietrze a szyby mokre. Jak się okazało dywanik pasażera mokry ( czerwony płyn G12). Biorąc pod uwagę niezbyt sprzyjające warunki pogodowe na wymianę nagrzewnicy postanowiłem węże wchodzące do nagrzewnicy połączyć miedzianym kolankiem (bypass). 

Opublikowano

CD OPISU ZDARZENIA. 

Po długich bojach udało się odpowietrzyć układ. Termostat się otworzył, poziom płynu w zbiorniczku się ustabilizował ( nie wzrasta). Niestety w czasie jazdy temperatura wzrasta. Na zegarach 90 stopni, na komputerze na kolanach do 104 stopni. Niestety zatrzymałem auto aby schłodzić układ. Wentylatory raczej sprawne. Wisko kręci, drugi wentylator po włączeniu klimy na min też hula. Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane. Czy pominięcie nagrzewnicy powoduje taki problem? ale dlaczego?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie