Skocz do zawartości

Bypass nagrzewnicy 2.8 V6 -Wysoka temperatura płynu chłodniczego


arecki74
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem dotyczy silnika 2.8 V6 AMX 193KM w Skodzie Superb. Mianowicie kilka tygodni temu miałem problem z odparowaniem szyb w samochodzie. Z nadmuchu gorące powietrze a szyby mokre. Jak się okazało dywanik pasażera mokry ( czerwony płyn G12). Biorąc pod uwagę niezbyt sprzyjające warunki pogodowe na wymianę nagrzewnicy postanowiłem węże wchodzące do nagrzewnicy połączyć miedzianym kolankiem (bypass). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CD OPISU ZDARZENIA. 

Po długich bojach udało się odpowietrzyć układ. Termostat się otworzył, poziom płynu w zbiorniczku się ustabilizował ( nie wzrasta). Niestety w czasie jazdy temperatura wzrasta. Na zegarach 90 stopni, na komputerze na kolanach do 104 stopni. Niestety zatrzymałem auto aby schłodzić układ. Wentylatory raczej sprawne. Wisko kręci, drugi wentylator po włączeniu klimy na min też hula. Proszę o pomoc bo nie wiem co jest grane. Czy pominięcie nagrzewnicy powoduje taki problem? ale dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.