Olo13 Opublikowano 7 Października 2023 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2023 Witam mam problem ze swoim B8, rok 2011 2.0 tfsi skrzynia stronic z napędem quattro. Silnik po remoncie ponad 20 tys km temu ( ja nie robiłem go osobiście ) Wymienione: pompa wysokiego ciśnienia, magnes wałka, odma, świece, poduszki silnika obie nowe, turbo nowe Problem polega na tym gdy samochód jest odpalony pojawiają się drgania bujanie itd. czy silnik jest zimny czy ciepły nie ma to znaczenia. Po przełączeniu się na D lub R dzieje się to samo tylko z dużo większym nasileniem, samochód ogólnie bardzo mocno po zapięciu biegu czy to D czy R ciągnie bardzo do przodu, tak jak by wyrywa sie do jazdy w przód lub w tył ( nie wiem czy to kwestia synchronizacji skrzyni czy czego ) trzymając na hamulcu samochód nawet lekkie odpuszczenie go powoduje że samochodu od razu rwie się do jazdy w przód czy też tył, występują również szarpnięcia na D lub R, dużo mocniejsze na wstecznym biegu potrafi szarpnąć tak że samochód na chwilkę przystanie i znów podejmuje próbę jechania do tyłu oczywiście bez pomocy mojej czyli nie wciskam wgl pedału gazu. Dziś usłyszałem także że coś tam lekko grzechocze przy jeździe w tył lub przód. Podczas jazdy przy dodawaniu gazu samochód coraz mocniej się trzęsie a gdy odpuszczę to wibracje opadają. W samochodzie zdejmowany był kolektor ten plastikowy od dolotu, było podejrzenie że któraś klapka się urwała lub zawiesiła bo coś grzechotało na jałowym w tych okolicach i czuć było że stuka coś o obudowę tego kolektora, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale piszę to. Nie mam pojęcia o co chodzi tej maszynie. Może ktoś z was ma taką wiedzę lub doświadczenie i jeśli nawet nie zdiagnozujesz to chociaż może mnie naprowadzisz co mógłbym zrobić aby w końcu to wyeliminować.
Rekomendowane odpowiedzi