Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Zamówione w listopadzie 2024 wreszcie dotarło do Poznania.
  3. Dzisiaj
  4. Koledzy, prośba o wsparcie. Składam A4 B9 po małej kolizji, wymieniany lewy błotnik ze zderzakiem. Mam wszystko przygotowane pod składanie, zastanawia mnie mocowanie węży klimatyzacji. Ponad kołem jest sponka, ale zaraz za lampą jest mocowanie spinające i mocujące rurki "do czegoś" I włąśnie czegoś mi tu chyba brakuje... nie jest to przykręcone do wspornika błotnika, nie jest do ślizgu zderzaka. Czy ma ktoś może jakieś zdjęcie, schemat do czego to mocowanie jest przykręcone?
  5. spalanie miedzy 12 a 14, bez jakichś ewidentnych szaleństw, BMW 340 iX było zrywniejsze i paliło ok 2 litrów mniej, zejscie ponizej 10 bardzo trudne....ruch mieszany miasto, drogi podmiejskie samochód ma duzego laga przy ruszaniu niestety, mildhybrid nie działa tak dobrze jak w bmw, czuc opóznienie i właczenie silnika spalinowego, niedopracowane to jest a technologicznie mozliwosci sa duze. Mildhybrid 2 zrobiony chyba tylko po to zeby emisje w testach obnizyc i nizsza kare płacic S tronik jest wolniejszy od ZFa wyczuwalnie. auto hold tez nie wiem kto tu wymyslił. Trzeba bardzo mocno wcisnąć pedał zeby zadziałał. Ale to chyba po to zeby laga przy ruszaniu zmiejszyc....czyli autohold mało uzywać....nie wyszło za bardzo silnikowi brakuje w trybie dynamic agresji, kickdown tez słaby, nie zawsze zbija na najnizszy bieg, nieraz uznaje , ze lepiej pociagnac np 2 ke czy 3ke mimo ze manulanie zrzuca nizej.... i to ze biegi sie w trybie manualnym same zmieniaja na wyzszy przy dojsciu do ogranicznika to w modelu S porazka. Przy duzej predkosci czuc niestety mase przy przyspieszaniu .... mam porównnaie do BMW 340iX którym wczesniej jezdziłem i to duzo bardziej sportowy samochód, jezeli ktos liczy na emocje to tam ich znajdzie duzo wiecej. materiały wykończeniowe tez lepsze, ale to model wypuszczony w 2019 roku...audi a5/s5 z poprzedni model tez był lepiej wykonany . Teraz wszedzie osczednosci... hamulce, zwykłę dwutłoczkowe, owszem duze klocki i zaciski, ale dawniej były 6cio tłoczkowe, a konkurencja w bmw i mercedesie ma 4 i 6cio tłoczkowe, nie mówie , ze hamuja zle, ale nie wiem co by na torze zaprezentowały po nagrzaniu. Model S powinien miec jednak wieksze i co najmniej czterotłoczkowe zaciski. Tego tez nie zauwazy nikt kto nie lubi motoryzacji...ale model S kupuja raczej osoby lubiace samochody. mysle ze audi złozyo ze prawie nikt tego samochodu na tor nie zabierze...i tak pewnie bedzie.... nie mam porównnaia do c43 amg.... licznik... bardzo małe mozliwosci personalizacji, brak wogóle molziwosci wyswietlania mapy na liczniku... hud ok , fajnie zrobiony, nie zasłania pola widzenia jak w bmw np rezygnacja ze swiateł laserowych , kolejny krok w tył, a te matrixy na kolana nie powalaja... swieca ok ale zachwycac sie nie ma nad czym jak to dawniej w audi.... przeciętny wyrób, serdnia rynkowa za to samochód jest bardzo komfortowy i cichy, dobrze sie prowadzi, jest stabilny przy duzej predkosci, chociaz tez brakuje to tej precyzji i ostrości w trybie S, kierownica chodzi za lekko, zwieszenie nie utwardza sie tak bardzo. Jakość wykonania tez dobra do wysokości tej listwy z mikrobibry ponizej plastik jakosci daci....nie obrazajac daci. Plastik schowka dramat, powinni sie wstydzić takie cos produkować gdzie ta jakość która kiedyś była w audi.... w nowym a6 to samo... sprawdzałem w atrapie brak znaczka S, dopero teraz się pojawił, w USA był cały czas bo tam im to nie przeszło. Oszczędność euro, moze dwóch... jestem na etapie ustalania jak to domówic, ale jak na razie jest info ze występuje tylko razem z atrapa i nie wiadomo czy całej atrapy nie trzeba wymienić koszt czesci bez robocizny 1500zł kos napisał kiedyś w jakimś teście ze audi zrobiło model dla podstarzałych tatusiów, którzy kiedys lubili ostre smaochody, a teraz potrzebuja szybkich limuzyn i chyba to jest trafne określenie tego samochodu komunikatu ze skrzyni nie miałem jeszcze takiego, ale dwa razy miałem komunikat o usterce silnika i napedu które same zgasły oprogramowanie to porażka, ciagle jakies problemy z jakimis czujnikami i innymi bzdurami, czekam az audi wyda aktualizacje, na jesiń zapowiadaja... np na dwa tyg znikneło mi ogrzewanie postojowe z menu, nie było go w ogóle w samochodzie, było tylko w aplikacji, potem samo wrociło. a sprawdźcie z ciekawości u siebie czy działa awaryjne hamowanie przed przeszkodą przy cofaniu? u mnie nie działa. Postawiłem kartonowe pudło cofając samochód je wykrył i rozjechał, nie była żadnego hamowania....nawet w arteonie którego miałem jako zastępczy samochód jak czekałem na audi, wiec duzo starszym modelu działało to bez problemu kolejna kewstia to otwieranie noga. Działa wam tam gdzie sie swieci znaczek czy obok po lewej, bo u mnie obok po lewej....
  6. Wczoraj
  7. Hej, jestem Krzyś8 -jeżdze Audi a3 8p 2004r witam wszystkich i pozdrawiam.
  8. Witam zakupilem swoje q5 sprowadzone z kanady z uszkodzeniem (peknieciem) tego przezroczystego plastiku ktory oslania zegary licznika. Pytanie jak to naprawic zeby nie wpieprzyc sie za przeproszeniem w niepotrzebne koszta. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
  9. Witam nazywam sie Adrian od okolo 6 miesiecy uzytkuje Audi Q5 FY 2021r. 2.0 TFSI 265km sprowadzone z Kanady
  10. Witam . Jestem nowym użytkowinkiem. Posiadam swoje pierwsze Audi a jest to q5 3.0 TFSI
  11. Ostatni tydzień
  12. Witam Wszystkich Mam na imię Piotr i jestem świeżo upieczonym kierowcą Audi Q5 FY, 2.0 TFSI. Pozdrawiam
  13. Cześć 3 tygodnie temu wymieniłem stary akumulator. Padł. Wczoraj jednak znów coś zadziało się z zasilaniem. Na desce świecą się jakieś randomowe kontrolki a napięcie akumulatora wynosi 4,7V. Uznałem że znów padł więc kupiłem nowy. Jednak po włożeniu dalej było to samo i na nowym akumulatorze napięcie spadło do 4,7V. Próbuję go ładować ale ładowarka wali błędami. Nie mam pojęcia o co chodzi ale może ktoś z Was miał taki dziwny przypadek ? To co ostatnio zmieniałem to dodałem moduł Android Auto (tydzień później padł stary akumulator). Po tym zauważyłem że klima jest dużo mocniej chłodzi. Być może to dodanie androida coś namieszało. W międzyczasie wymieniłem jeszcze tarcze i klocki + fiiltr paliwa ale w dobrym serwisie więc to chyba nie ten trop. Generalnie laweta i do mechanika ale chyba trzeba jechać do serwisu Audi a to mnie mocno zaboli.... Wklejam zdjęcie kontrolek.
  14. Siema. Jestem Andrzej. Jestem posiadaczem od paru dni audi q7.
  15. Witam własnie zaupilismu audi a6c7 rok 2014
  16. Witam wszystkich - Krzysiek. Przygodę z Audi dopiero rozpoczynam, sprowadzona A4B9 po lift Quatro z Kanady. Wygląda na to że polubię tą markę.
  17. nie bez powodu producent podaje norme 0w-20 ,silniki te maja waskie szczeliny olejowe i sa bardzo ciasno spasowane dlatego taki olej byc musi.....tak uważam ja i stosuje ten olej wymiana co 10 tys plus płukanka
  18. Mapa wgrana i działa Dzięki za link, niedługo wyjazd do ok. 10 krajów w Europie, będzie jak znalazł!
  19. Mam około 80 tys przebiegu. Auto ma 7 lat. Niestety ze względu chyba na przewagę dzięki technice .. chłodnica rozszczelniła się. No więc wymiana. Ostatni raz wymieniałem chłodnicę w BMW e39 z 1997 roku ale miał wtedy 20 lat i niewiadomy przebieg. Postanowiłem zrobić to sam. Po godzinie już żałowałem decyzji. Nie jestem mechanikiem. Lubię grzebać ale wymiana chłodnicy w Audi to jakaś paranoja! Co za idiota to zaprojektował? Moim zdaniem rozszczelnienie chłodnicy w miejscu łączenia czarnego plastiku z aluminium to tylko kwestia czasu. Jak można z jednej strony na plastiku powiesić wentylatory a z drugiej strony chłodnice klimy, żaluzje, no i intercooler. To wszystko waży i obciąża chłodnice! 80 tys przebiegu, szkoda słów. Wcześniej próbowałem kleić by zrobić pilny wyjazd ale to nic nie dało
  20. https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/Update_25_25/P1420_MIB3_EU.7z P1420, stan map na 2024.12
  21. Wcześniejsza
  22. Włączenie auto zamykania szyb podczas deszczu. Celem instrukcji jest włączenie funkcji auto zamykania szyb/szyber dachu w samochodach z czujnikiem deszczu/zmierzchu. funkcja działa kiedy nasze auto jest zamknięte z pilota (nie testowane z kluczyka). Instrukcja powstała na podstawie instrukcji włączenia tej opcji w VW GOLF V umieszczonej na stronie my-gti.com. Instrukcja oryginalna: https://www.my-gti.com/204/volkswagen-golf-auto-rain-closing-windows-and-sunroof krok 1 - obowiązkowy 1. po połączeniu się vagiem z autem wybierasz 09-Centralny zespół elektryki. 2. wybierasz kodowanie i powinieneś mied takie coś : 3. po środku u góry masz rozwijaną listę 4. wybierasz ostatnią pozycję. "RegenLichtSens" 5. odczytujesz wartośd z pola "software coding", np. 00208933 (najlepiej zapisad ją sobie gdzieś żeby przy błędzie można było wrócid do starych ustawieo) 6. otwierasz kalkulator Windowsowski w widoku naukowym i wpisujesz tą wartośd (pierwsze zera możesz sobie odpuścid) 7. klikasz po lewej stronie kalkulatora na HEX i otrzymujesz wartośd szesnastkową 33025. 8. do pierwszej cyfry dodajesz 4 (najlepiej w kalkulatorze 40000), daje nam 73025 9. tam gdzie kliknąłeś HEX musisz zmienid z powrotem na DEC. da wartośd 471077 10. wartośd z kalkulatora wpisujesz w okno "software coding" pamiętając że liczba ma byd 8-mio cyfrowa. 00471077 11. klikasz "WYKONAJ" i rozłączasz się z samochodem krok 2 - test 1. uchylamy jeden lub więcej okien 2. wysiadamy z auta i zamykamy pilotem 3. po 2-5 min polewamy/spryskujemy czujnik wodą jeśli okna/szyber dach się zamkną to wszystko jest ok. krok 3 - włączenie dodatkowego menu na FIS sprawdzone!!! na module komfortu 3C0 959 433 K oraz 3C0 959 433 M oraz 1K0 959 433 BT 1. łączymy się z 46-Modułem Komfortu 2. wybieramy kodowanie 3. wybieramy pomocnik długiego kodowania 4. zmieniamy BYTE 9 z 04 na 02 (odhaczamy bit 2 a zahaczamy bit 1) po wykonaniu tej operacji na FIS powinna pojawid się w zakładce SETTINGS CONVENICE nowa opcja: RAIN CLOSE. ma 3 pola wyboru: ON, OFF i BACK. info dodatkowe na my-gti.com napisali że jeśli tylko jest czujnik to tą opcję powinno dad się włączyd. jedyne problemy jakie mogą powstad po przekodowaniu to co jakiś czas błąd “02071 – Local Databus- 004 – No Signal/Communication – Intermittent” który i tak nie wpływa na działanie. A tu jest film jak to działa: http://www.youtube.com/watch?v=RCQ7UWRpw9g
  23. Ktoś coś podpowie
  24. Cześć wszystkim Mam pytanie może ktoś miał taki problem A3 8p 2.0 tfsi dsg problem z biegami zaczęło się od tego że mając na D osoba obok wychylając się do tyłu walnęła w dróżek do zmiany biegów na pozycję R nie wciskając zabezpieczenia (tego guzika) Od tamtej pory miałem sporadyczne problemy z wbiciem (D) oraz (R) migające na desce "P,R,N,D,S" po którymś razie ustawało i skrzynia widziała biegi, były biegi to się jeździło a od 1,5 tygodnia mam tylko możliwość wrzucenia parkingu (P) i D ale jest tylko jeden bieg Mówi mechanik że się coś w skrzyni wywaliło i trzeba regeneracje skrzyni robić choć w to mi się wierzyć nie chce. Może myślę źle może dobrze ale może chodzić o cały wybierak? Jeśli ktoś miał podobny problem i wie co może być prosiłbym o jakąkolwiek informacje. Pozdrawia.
  25. Hey, Wczoraj kupiłem zamek w ASO, po wymianie klapa działa. Wielkie Dzięki za pomoc ! Pozd.
  26. Hej jest może jakieś darmowe obd żeby samemu zmienić dawkowanie paliwa audiq5 2015 automat wersja premium Plus amerykański
  27. Witaj , ja tu nie otrzymałem pomocy ale naprawioną mam klapę a przyczyną był sam zamek , ten co mi ustalił przyczynę usterki powiedział że zamki są częstymi awariami . Kup zamek w audi ( żaden zamiennik ) koszt 340 zł i niech kto się zna Ci wymieni . Pozdro.
  28. Czy spotkaliście się z problemem z zasilaniem kamerki poprzez port usb-c w nowej Q5? U mnie niestety są z tym problemy, początkowo musiałem kupić przejściówki, by kamerka w ogóle zadziałała, zaczerpnąłem w tym zakresie wiedzy od użytkowników Skody Kodiaq. Teraz mam problem polegający na tym, że kamerka włącza się na ok. 3 sekundy, po czym gaśnie i znowu się uruchamia na 3 sekundy i tak w koło. Serwis tego nie kuma. Co mogę zrobić, żeby zadziałało?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie