Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Elo Przesiadlem sie ostatnio z BMW E61 do Audi A6 3.0 TFSI z USA Miłego
  3. Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim autem. Odwiedziłem już 6 warsztatów i nikt nie potrafi wskazać przyczyny usterki. Problem pojawia się podczas jazdy – na 3. lub 4. biegu, przy prędkości od 50 do 70 km/h, silnik zaczyna przerywać. Podobne objawy występują także przy zmianie biegów. Pod komputerem diagnostycznym nie pokazują się żadne błędy. Wymienione zostały już świece, przewody zapłonowe oraz cewka (na NGK), jednak niestety nie rozwiązało to problemu. Dodatkowo, po uruchomieniu silnika obroty przez chwilę falują, po czym stabilizują się. Z góry dziękuję za każdą wskazówkę i pomoc.
  4. Brak logiki w terminach i kolejności transportu z portu Emdem do Poznania jest porażający. Dealer Audi nie ma żadnego wpływu na kolejność transportu samochodów nawet do własnego salonu. Importer Audi - Poznań zupełnie nie panuje nad logistyką . Katastrofa . Dzisiaj terminy zamówienia nowej Q5 - 9 miesięcy ! Masakra .
  5. Jak wypłynął 6/08 z Veracruz to właśnie dzisiaj o 1.30 w nocy dotarł do Emden. Statek Marvelous Ace. Powodzenia w cierpliwości na ostatnie dni.
  6. Wczoraj
  7. O w końcu jakieś dobre wieści, czyli jakby coś się ruszyło..., mój ma być 19 Września podobno w Poznaniu, tak z jakiegoś terminarza dostaw wychodzi, czyli może następna łódź
  8. To chyba była pierwsza duża dostawa, bo przyjechały koleją z Emden a nie na lawetach jak do tej pory . Załadowali je z 2 statków . Jeżeli lora kolejowa pomieści 8 samochodów , a skład ma minimum 36 wagonów, to właśnie do Poznania wjechało 290szt. Teraz tylko czekać w salonach.
  9. Przejrzałem cała dyskusję i mam pytanie - czy proponowane rozwiązanie ze stycznia od Johnu zadziała też w przypadku Audi A4 B9 Allroad z 2020 roku ? Auto mam po pełnej konwersji, ale problemy tak jak opisywane przez użytkowników: 1. Jest zalogowany poprzedni właściciel i nic z tym nie mogę zrobić 2. Nie mogę się zalogować na własnego użytkownika, mogę tylko jako gość wejść 3. Niektóre funkcje nie działają - pojawia się komunikat usługa niedostępna 4. Nie jestem w stanie sparować żadnej aplikacji - wymaga ode mnie vehicle code. 5. Nie działa też nawigacja, jest wgrana tylko ze stanów Pytanie czy zmiana karty SIM proponowana przez Johnu rozwiązuje wszystkie problemy czy tylko część z nich ? I znacie kogoś z Gdańska albo okolic kto się zajmuje takimi tematami ?
  10. cześć, od paru dni posiadacz audi a4 allroad z 2020 z USA - nie spodziewałem się tylu wyzwań, dlatego potrzebne wsparcie forumowiczów
  11. Ostatni tydzień
  12. Zamówione w listopadzie 2024 wreszcie dotarło do Poznania.
  13. Koledzy, prośba o wsparcie. Składam A4 B9 po małej kolizji, wymieniany lewy błotnik ze zderzakiem. Mam wszystko przygotowane pod składanie, zastanawia mnie mocowanie węży klimatyzacji. Ponad kołem jest sponka, ale zaraz za lampą jest mocowanie spinające i mocujące rurki "do czegoś" I włąśnie czegoś mi tu chyba brakuje... nie jest to przykręcone do wspornika błotnika, nie jest do ślizgu zderzaka. Czy ma ktoś może jakieś zdjęcie, schemat do czego to mocowanie jest przykręcone?
  14. spalanie miedzy 12 a 14, bez jakichś ewidentnych szaleństw, BMW 340 iX było zrywniejsze i paliło ok 2 litrów mniej, zejscie ponizej 10 bardzo trudne....ruch mieszany miasto, drogi podmiejskie samochód ma duzego laga przy ruszaniu niestety, mildhybrid nie działa tak dobrze jak w bmw, czuc opóznienie i właczenie silnika spalinowego, niedopracowane to jest a technologicznie mozliwosci sa duze. Mildhybrid 2 zrobiony chyba tylko po to zeby emisje w testach obnizyc i nizsza kare płacic S tronik jest wolniejszy od ZFa wyczuwalnie. auto hold tez nie wiem kto tu wymyslił. Trzeba bardzo mocno wcisnąć pedał zeby zadziałał. Ale to chyba po to zeby laga przy ruszaniu zmiejszyc....czyli autohold mało uzywać....nie wyszło za bardzo silnikowi brakuje w trybie dynamic agresji, kickdown tez słaby, nie zawsze zbija na najnizszy bieg, nieraz uznaje , ze lepiej pociagnac np 2 ke czy 3ke mimo ze manulanie zrzuca nizej.... i to ze biegi sie w trybie manualnym same zmieniaja na wyzszy przy dojsciu do ogranicznika to w modelu S porazka. Przy duzej predkosci czuc niestety mase przy przyspieszaniu .... mam porównnaie do BMW 340iX którym wczesniej jezdziłem i to duzo bardziej sportowy samochód, jezeli ktos liczy na emocje to tam ich znajdzie duzo wiecej. materiały wykończeniowe tez lepsze, ale to model wypuszczony w 2019 roku...audi a5/s5 z poprzedni model tez był lepiej wykonany . Teraz wszedzie osczednosci... hamulce, zwykłę dwutłoczkowe, owszem duze klocki i zaciski, ale dawniej były 6cio tłoczkowe, a konkurencja w bmw i mercedesie ma 4 i 6cio tłoczkowe, nie mówie , ze hamuja zle, ale nie wiem co by na torze zaprezentowały po nagrzaniu. Model S powinien miec jednak wieksze i co najmniej czterotłoczkowe zaciski. Tego tez nie zauwazy nikt kto nie lubi motoryzacji...ale model S kupuja raczej osoby lubiace samochody. mysle ze audi złozyo ze prawie nikt tego samochodu na tor nie zabierze...i tak pewnie bedzie.... nie mam porównnaia do c43 amg.... licznik... bardzo małe mozliwosci personalizacji, brak wogóle molziwosci wyswietlania mapy na liczniku... hud ok , fajnie zrobiony, nie zasłania pola widzenia jak w bmw np rezygnacja ze swiateł laserowych , kolejny krok w tył, a te matrixy na kolana nie powalaja... swieca ok ale zachwycac sie nie ma nad czym jak to dawniej w audi.... przeciętny wyrób, serdnia rynkowa za to samochód jest bardzo komfortowy i cichy, dobrze sie prowadzi, jest stabilny przy duzej predkosci, chociaz tez brakuje to tej precyzji i ostrości w trybie S, kierownica chodzi za lekko, zwieszenie nie utwardza sie tak bardzo. Jakość wykonania tez dobra do wysokości tej listwy z mikrobibry ponizej plastik jakosci daci....nie obrazajac daci. Plastik schowka dramat, powinni sie wstydzić takie cos produkować gdzie ta jakość która kiedyś była w audi.... w nowym a6 to samo... sprawdzałem w atrapie brak znaczka S, dopero teraz się pojawił, w USA był cały czas bo tam im to nie przeszło. Oszczędność euro, moze dwóch... jestem na etapie ustalania jak to domówic, ale jak na razie jest info ze występuje tylko razem z atrapa i nie wiadomo czy całej atrapy nie trzeba wymienić koszt czesci bez robocizny 1500zł kos napisał kiedyś w jakimś teście ze audi zrobiło model dla podstarzałych tatusiów, którzy kiedys lubili ostre smaochody, a teraz potrzebuja szybkich limuzyn i chyba to jest trafne określenie tego samochodu komunikatu ze skrzyni nie miałem jeszcze takiego, ale dwa razy miałem komunikat o usterce silnika i napedu które same zgasły oprogramowanie to porażka, ciagle jakies problemy z jakimis czujnikami i innymi bzdurami, czekam az audi wyda aktualizacje, na jesiń zapowiadaja... np na dwa tyg znikneło mi ogrzewanie postojowe z menu, nie było go w ogóle w samochodzie, było tylko w aplikacji, potem samo wrociło. a sprawdźcie z ciekawości u siebie czy działa awaryjne hamowanie przed przeszkodą przy cofaniu? u mnie nie działa. Postawiłem kartonowe pudło cofając samochód je wykrył i rozjechał, nie była żadnego hamowania....nawet w arteonie którego miałem jako zastępczy samochód jak czekałem na audi, wiec duzo starszym modelu działało to bez problemu kolejna kewstia to otwieranie noga. Działa wam tam gdzie sie swieci znaczek czy obok po lewej, bo u mnie obok po lewej....
  15. Hej, jestem Krzyś8 -jeżdze Audi a3 8p 2004r witam wszystkich i pozdrawiam.
  16. Witam zakupilem swoje q5 sprowadzone z kanady z uszkodzeniem (peknieciem) tego przezroczystego plastiku ktory oslania zegary licznika. Pytanie jak to naprawic zeby nie wpieprzyc sie za przeproszeniem w niepotrzebne koszta. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
  17. Witam nazywam sie Adrian od okolo 6 miesiecy uzytkuje Audi Q5 FY 2021r. 2.0 TFSI 265km sprowadzone z Kanady
  18. Witam . Jestem nowym użytkowinkiem. Posiadam swoje pierwsze Audi a jest to q5 3.0 TFSI
  19. Witam Wszystkich Mam na imię Piotr i jestem świeżo upieczonym kierowcą Audi Q5 FY, 2.0 TFSI. Pozdrawiam
  20. Cześć 3 tygodnie temu wymieniłem stary akumulator. Padł. Wczoraj jednak znów coś zadziało się z zasilaniem. Na desce świecą się jakieś randomowe kontrolki a napięcie akumulatora wynosi 4,7V. Uznałem że znów padł więc kupiłem nowy. Jednak po włożeniu dalej było to samo i na nowym akumulatorze napięcie spadło do 4,7V. Próbuję go ładować ale ładowarka wali błędami. Nie mam pojęcia o co chodzi ale może ktoś z Was miał taki dziwny przypadek ? To co ostatnio zmieniałem to dodałem moduł Android Auto (tydzień później padł stary akumulator). Po tym zauważyłem że klima jest dużo mocniej chłodzi. Być może to dodanie androida coś namieszało. W międzyczasie wymieniłem jeszcze tarcze i klocki + fiiltr paliwa ale w dobrym serwisie więc to chyba nie ten trop. Generalnie laweta i do mechanika ale chyba trzeba jechać do serwisu Audi a to mnie mocno zaboli.... Wklejam zdjęcie kontrolek.
  21. Siema. Jestem Andrzej. Jestem posiadaczem od paru dni audi q7.
  22. Witam własnie zaupilismu audi a6c7 rok 2014
  23. Witam wszystkich - Krzysiek. Przygodę z Audi dopiero rozpoczynam, sprowadzona A4B9 po lift Quatro z Kanady. Wygląda na to że polubię tą markę.
  24. nie bez powodu producent podaje norme 0w-20 ,silniki te maja waskie szczeliny olejowe i sa bardzo ciasno spasowane dlatego taki olej byc musi.....tak uważam ja i stosuje ten olej wymiana co 10 tys plus płukanka
  25. Wcześniejsza
  26. Mapa wgrana i działa Dzięki za link, niedługo wyjazd do ok. 10 krajów w Europie, będzie jak znalazł!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie