Skocz do zawartości

ArtDuSe

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2000
  • Moc KM
    103
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wroclaw

Ostatnie wizyty

2 567 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ArtDuSe

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputacja

  1. Witam Mam ogromną prośbę do forumowiczów. Zapewne są tu mistrzowie, którzy są w stanie rozładować nr Vin auta by poznać fabryczne szczegóły auta jaki i jego historię. Audi q7 2007 WAUZZZ4L18D024847 czy ktoś spróbuje rozkodowac taki raport? Pozdrawiam serdecznie
  2. No i co najgorsze zrobione... Awaria pompy oleju, zatarta turbina i przewód doprowadzający olej do turbiny. Koszt 4000 zł ehhhhhhhhh Narazie auto śmiga, tylko że przy predkości od 110 km/h zaczyna drgać całą kabiną. Przy 130 km/h są silne odczówalne drgania. Wczesniej tego nie było. Czy to może być wina niespasowania poduszek silnika przy montażu? Może macie za sobą podobny problem. Jak rozpędzam do 100 km nic sie nie dzieje, powyżej 110 już zaczyna drgac kierownica i kabina, Co to może być? Pozdrawiam
  3. Witam fachowców. Mam problem z audi b7 2.0 tdi. 140. Podczas jazdy (dość długiej) wyskoczyła mi czerwona kontrolka oleju z której kapie olej i trzy głośne sygnały dzwiekowe. Zatrzymalem sie sprawdziłem stan, byl ok, ale troszkę dolalem. Po odpaleniu komunikat zniknął i po przejechaniu 500 metrów znowu ten sam problem. Po naciśnięciu check: komunnikat: ARETEZ LE MOTEUR. CONTROLEZ LE NIVEAU D`HUILE Stałem na autrostradzie na pasie awaryjnym do parkingu mialem 10 km wiec ruszyłem. jechał normalnie, lecz gdy zacząłem jechać pod górkę to usłyszałem stuk, strzał jakby ciśnienia. i moc spadła. Max prędkość 100 km/h zero przyspieszenia i smród palonej gumy. Auto stoi i czeka na lawete. Proszę o możliwe podpowiedzi w szukaniu problemu. Pozdrawiam
  4. Dziwne, ale zaskoczylo ... A powodem ciągłej i nie gasnącej kontrolki EKON jest, był brak gazu w klimie Nawiewy pracują normalnie ... więc ciężko określic co było powodem.
  5. Witam Panowie i Panie ... Jak to możliwe że od strony kierowcy leci zimne powietrze, a od pasażera gorące .... Jadąc po miescie nagrzała mi sie ładnie Audi, no to zmniejszylem temp żeby sie nie ugotować, dałem na 18 C i fajnie zaczęło wiać... a od strony pasażera bez zmian... nawet jakby cieplej ... Próbowałem po przełączać na panelu, nawet wyłączałem, dawalem AUTO, zmieniałem temp na LO poniżej 16 C i lipa... Ale nie mogę wyłączyć przycisk ECON ... czyżby coś sie działo? Proszę o wasze opinię i rady. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku...
  6. U mnie juz wszystko gra:) Zasuwa aż miło ... Powód ... nadmierna emisja spalin spowodowana pęknietą gumą dolotową do intercoolera, zasysał lewe powietrze, co było powodem spadku mocy i braku ciśnienia. Kontrolka zgasła po wypaleniu syfu
  7. No nic, rozebrałem stare, jest tam tylko jedna zapadka dlokująca. Tymczasowo do momentu przesłania nowych te służą bez problemu. Temat zamknięty
  8. Witam, Czy ktoś z was wymieniał napinacze pasów przednich ? Lub odblokowywał ? Moje wystrzeliły i są całkowicie zablokowane. Ma ktoś może jakies schematy, instrukcje montażu? Był bym wdzięczny za informacje w tej sprawie. Czy napinacze mają jakieś moduły? Czy po zamontowaniu innych nie będzie problemu z błędem ? Pozdrawiam
  9. No i po sprawie Intercooler zasysał lewe powietrze i na gumie było rozszczelnienie. Wczoraj wymienione i zasuwa aż miło
  10. U mnie zaczęło się od kupionego wypadkowego... wymienione elemety, podpiety pod komputer i zero błędów oprócz napinaczy pasów. No to próbna jazda i ... niespodzianka ... Nieszczelny intercooler i brak mocy. Zeroo przyśpieszenia, maksymalna prędkość 100 km/h i podczas jazdy wyskoczyła kontrolka spalin i zaczął się dławić spalinami. CZekam teraz na nowy intercooler, kolejno znowu podepnę pod kompa spradzwimy błędy, analize spalin itp. Mam nadzieje że filtr czasteczek jeszcze pohula, choć tak jak kolega wyżej maciejoo85 rozważam wywalenie w cholere heheh ... Czy wam tez mulił się, dławił juz na pierszym biegu? i przy oprotach 1800 szarpał autem? Zapewne u mnie to przez interooler który niedawał odpowiedniego cisnienia do turbiny ..
  11. Pytanie to specjalistów na forum. Czy kontrolka spalin przełącza auto w tryb awaryjny? Co może powodowac spadek mocy, dławienie się, szarpaniem silnika i nieprzekroczeniem 100 km/h ? Co radzicie zrobić z filrtem cząsteczek stałych? Czytałem że coraz więcej osób go likwiduje...
  12. Mi też wyskoczyła podczas jazdy, Tylko jak robiłem próbne jazdy po naprawie, okazało się że niema mocy, był słaby przez rozszczelniony intercooler i to spowodowało że zadławił sie spalinami, co dalej pociągło za sobą kontrolkę spalin i dziwny dzwięk (rechotanie, klekotanie) w poniedziałek mają mi przywieźć nowy intercooler, następnie jadę pod komuter spradzić błędy i dignoze ... aż się boje.
  13. Zadzwoń do tych ludzi. Mają naprawde dobre ceny, zamienniki i oryginały nowe ... Szybka wysylka i towar już w 24 h maja na sklepie. Ja u nich znalazłem co potrzebowałem http://allegro.pl/listing/user.php?string=audi+a4+b6&us_id=7209235
  14. Witam, Przyslali mi nie ten intercooler co trzeba. W mojej audi jest z czujnikiem a mi przyslali bez, teraz migają sie z oddaniem kasy i wymianą. Czy mogę zamontować intercooler bez czujnika? ten czujnik jest od temperatury powietrza? Czy będą jakies skutki, które mogą wyniknąć z tego? Czy tylko błąd lub przegrzanie?
  15. mówiłem ci juz że jestes mega gościu? KONKRET !!! Dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie