Skocz do zawartości

zak2012

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    116
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnie wizyty

1 032 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zak2012

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Hej. Zrobiłem spr cisnienia, wyszła ok. Zaryzykowałem i rozebrałem auto. To jednak była uszczelka widoczne są małe przejścia. To one powodowały ciśnienie. Teraz tylko wymienić uszczelkę wraz z planowaniem, nowy pasek r, pompa wody jest ok. Można dalej śmigać. Dziękuje wszystkim za pomoc, Temat zamknięty
  2. Dzis sprawdziłem stopień spreżania, wszystkie cylindry są ok.
  3. Hej. Jeśli chodzi o przebieg 207 dla audi b7 z 2005 r z silnikiem 1,9 tdi w bogatej wersji s-line, w której nic nie skrzypi i nie widać śladów zniszczenia auta i w dodatku za cene jaką ją kupiłem- To była okazja. Dodam jeszcze, że przebieg jest orginalny na 100 % sprawdzony. Nie znajdzie się b7 z tym silnikiem z przebiegiem 125.i żeby była w całości Bo kto normalny by taką sprzedał ) Pewnie mogłem kupić jakąś Renówkę z 2008 r. Ale to jest Audi, sam masz to wiesz o czym mówię ) Ok, zrobie analize spalin, czekam też na sprawdzenie prawidłowego stopnia sprężania, może to wykluczy uszczelkę. Zapomniałem wcześniej napisać, że wymieniłem sterownik wentylatora (kupiłem używany) gdyż wentylator się nie włączał. Tylko działał jak włączyłem klime a sam nie chciał nawet, gdy auto dłużej tak około 1,5 godz jezdziło po mieście wskaznik temp był na 90 (nigdy też 90 nie przekroczyło ) Teraz po wymianie też tak chętnie się nie włącza. Może tak się dzieje dlatego że wentylator nie działał wczesniej i coś się przegrzało!! Górny wąż od chłodzenia mam ciepły a dolny jest letni termostat testowałem i na 100% się otwiera.
  4. Witam, Posiadam audi a 4 b7 z 2005 r. silnik 1,9 tdi. Mój problem polega na wydostawaniu się płybu chłodniczego ze zbiorniczka przez wyjscie awaryjne Co zrobiłem do tej pory : wymieniłem korek na nowy, sprawdziłem czy wycieka z tego miejsca, kupiłem i odkamieniacz do chłodnic (bez zmian). Na allegro kupiłem płyn, który pokazuje że w układzie jest dym ( pokazało że jest ) Płyn w zbiorniczku jest czysty auto nie kopci, stan oleju jest taki sam. Po przejechaniu 50 km zbiorniczek jest pusty. Podobno to uszczelka- ale to nowe auto ma przejechane 207 km. Ogrzewanie działa i termostat też ok na 100%. Może układ chłodzenia bierze te ciśnienie nie z silnika lecz z innego miejsca ?? Pomocy !!!!!
  5. zmień czułość alarmu i bedzie ok
  6. Witam wszystkich użytkowników Forum Jestem zak2012 pochodzę z woj. Lubuskiego od 4 mieśięcy jestem posiadaczem Audi a4 b7 s-line
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie